Ne i tema, bet panasu, karta zmogelis skambina, sako 4 servisus atpavaziavau, niekas neranda kodel netraukia masina... Visi rekia jog reikia turbina remontuot. 1.6hfi p407. Sakau atvaziuokit, paziuresim kur problema. Atvaziavo, pravaziavom, live parametrai aiskiai rodo turbina, patikrinau vakuumus, viskas ok, valdymas teisingas taip pat. Turba aprukusi... Sakau beda turbinoje ir uzsikisusiame FAP filtre. Filtras jau virs 500 rodo skirtuma ir prie 3000rpm... Sakau pasalinam filtra, tada kai jau turba gales laisvai kvepuot ziuresim ar dar gyva. Bet pakartojau nemaziau nei 4 kartus kad tai ne bedos sprendimas, o uzkirtimas turboa ir pan gedimui. Viska padarius masina atsigavo dvigubai, bet visvien puse traukos, turba kniaukia... Atvaziavo, sako na ka pavyko, sakau liko turbina pasikeist ir bua viskas OK. Tai sako kodel turiu moket pinigus jei visvien netraukia kaip turetu?!!! Nors su juo kartu vaziavom masinoj ir bent 4,kartus pakartojau, jog traukos esme turboje... O pats sako darom FAP'a 100%, nes visvien reikes, o kai jau po visko "Tai pinigus moku uz nieka vadinas..." Pikta ir skaudu, kai stengiesi kaip imanai o tau slapiu skuduru per veida. Kas kad aiskini, uzsiblokuoja, ijungia durniu ir pofig jam...
Tai kad labai į temą net
O tie servisai irgi buvo teisūs, bent jau dalinai. Bet būtų žmogelis leidęs remontuot, tai būtų jie jam ir sutaisę, tikriausiai ne visi, bent jau vienas iš tų keturių manau tikrai būtų iki galo padaręs. Kiek esu lindęs į servisus, kol kokį tai mano, šeimos nario ar kliento (kai pats negaliu kažko padaryti, pvz neturiu suvedimo stendo arba dujų analizatoriaus) automobiliui kažką darydavo, tai ten visada būna krūva lopų ir vienas ar du žmonės, kurie kažką (daug ką) supranta. Dažniausiai jie dirba vieni ir su jais niekas nebendrauja, nes tie tikrieji murziai laksto, keikiasi, spjaudosi, remontuoja važiuokles, keičia guolius ir daužo šarnyrus. Iš tų suprantančių juokiasi bei sugalvoja tokias kokias nors pravardes, kaip "senis", "tyša", "smegenys", "mokytas", "ponas motoristas" ir pan. Tai jie tyliai ramiai padaro visą serviso kvalifikuotą darbą, kurį tas servisas gali padaryti. Ir gauna neblogą algą, apie kurią aniem niekas nesako. Ir kai tavo mašiną toksai remontuoja, o tau leidžia ceche pasimaišyti, tai visada būna įdomu su juo pabendrauti, nes žmogelis būna daug matęs ir girdėjęs. O vaizdą ir garsą aišku paįvairina orinio suktuko ir kuvaldos garsai fone ir skreplio ant kokio Renault Megane galinio sparno vaizdas, nes "KRW, guolis neatsisuka, BB dėjau ant šito gaidžio". Paskui pavalo su skuduru, aišku. Kai servisiukas būna mažas arba "ant savęs", tai tie protingieji ten būna vadovai, ir tuomet jau lopai jų klauso, kaip šuniukai. Taip yra pas Romą Lauromoje arba pas kondicionierininką Romą Sargėnuose. Žmogus pildo, tikrina, virina, ieško nuotėkių, o radiatorius ir kompresorius keičia, bamperius užpuvusius nuiminėja šudros
A, man irgi taip buvo, gal prieš du su puse metų su 407, kas tuo metu dar buvo ne visai tautamobilis, o tokia vidurinės klasės transporto priemonė. Kai dauguma tų, kurie tokius turėjo, dar galėdavo juos įkasti ne tik nupirkt, bet ir remontuot su visais smagračiais, AM6, netgi NAUJAIS Siemens purkštukais ir t.t.
Tvarkėm "Antipollution Fault, Particle Filter Clogged, Unblock diesel filter" ir EGRinį tąsymą, važiuojant nedideliu gazu be apkrovos. Sutvarkėm su Tauriaus programavimu ir mano mechaniniu darbu, o dar "prie to pačio" minėjo, kad labai netraukia, apie ką sakiau, kad vėliau pažiūrėsim, nes per vieną vakarą tiek nespėsiu niekaip (tuo metu ofisinį darbą dar dirbau). Kitądien, pusę nakties prasidulkinęs su prichaltūrintu ir visu supuvusiu duslintuvu už gal 20eur (labai dirbdavau iš idėjos tuo metu, taip ), dėl to pramiegojęs ir pavėlavęs į darbą, sulaukiau priekaištų, kad labai jau brangu už nesutvarkytą trauką ir dar kad valanda pavėlavau atiduoti, nes jis jau nuo ryto mano skambučio laukė. Ir dar smagratis barška, kaip ir barškėjęs. Dar po šiai dienai esu įsitikinęs, kad jo mašinoje darbinį telefoną pamečiau (iškrito iš kišenės, naudojau pasišvietimui kažkam greitai), bet sakė, kad tikrai nerado. Kitur negalėjo dingti, nes į garažą atsinešiau, o iš jo neišsinešiau, ir kitą vakarą garaže neradau, nerastas ir po šiai dienai.
Bet kartais tikrai, Laimonai, atrodo, atvažiuoja koks rajono ir žiūri į tave, kaip "eCką-murzių", automechaniką su aštuoniom klasėm, dukart teistą ir kątik antrąkart padžiovusį teises. Vadinasi, ką kurioj srity ar kuriose sistemose bedarytum, vistiek esi garažo murzius ir kažkokia žemesnė grandis, tipo čia pasiūlė savo pinigėlių, kaip išmaldos... Baisiai čia reikia. Tokie dar kai palieka kelis eurus, kad būtų be gražos, tai visada sako "ant alaus" arba "linksmam vakarui", stengiuos tada gražą iki cento atiduot.
Man šiaip tie laikai, kai dirbau ofise, labai patikdavo dėl vieno aspekto. Susitari su žmogum susitikt tuo laiku, kai grįžti iš darbo. Jis privažiuoja anksčiau. Matai jau, kad marozas iš rajono už barankos sėdi, ir bus smagus bendravimas - į vienus vartus Iš automobilio išlipi tvarkingai su kostiumu, šlipsu, švariais batais ir plačia šypsena. Nes kopūstas jam neišneša, pas ką čia atvažiavo
Stengiuos už tai kuo mažiau žmonių iš gatvės prisikviesti. Nes paskui tokie patys tokius pačius dar atsiunčia.