Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 607 iki kol turba neuzpucia bukas p1421


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 37

#21 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 03:29

Taurius tikrai gerai daro, tik gali buti jog arba nepasakei kad tokia klaida mete pries tai arba zmogiska klaida. Bet cia me sios klaidos esme, del jos trauka nedingsta. Duotu atveju as manau sugadintas failas programa kad nemeta svarbiu klaidu susijusiu su kuru, oru...

Ne, Laimonai, ne. Man Taurius pries programuodamas pats is karto pasake, "kaikuriem" meta sita klaida ir viskas yra ok su ja. Ji permanent ir itakos tikrai jokios nedaro (cia jau pats patvirtinu). As vel gi pasikartosiu, neturejau galimybes pasicekint ar TIKRAI ta pati, bet labai panasi. Ir taip, kaip ir sakai, problemos tikrai ne del jos.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#22 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 06:59

Ne, Laimonai, ne. Man Taurius pries programuodamas pats is karto pasake, "kaikuriem" meta sita klaida ir viskas yra ok su ja. Ji permanent ir itakos tikrai jokios nedaro (cia jau pats patvirtinu). As vel gi pasikartosiu, neturejau galimybes pasicekint ar TIKRAI ta pati, bet labai panasi. Ir taip, kaip ir sakai, problemos tikrai ne del jos.


Tu manim abejoji? :D Taip, vaziavimui itakos neturi, ta taip pat parasiau :) Cia yra temp daciko klaida, kuria tiesiog faile reikia atjungti rankiniu budu. Tik del tvarkos. Kalba eina apie tai, jog masinai dingsta trauka i si klaida ne i tema, bet isduoda kad GAL netinkamai isprogramavus pasalintos NEreikiamos klaidos.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 11:57

Tu manim abejoji? :D Taip, vaziavimui itakos neturi, ta taip pat parasiau :) Cia yra temp daciko klaida, kuria tiesiog faile reikia atjungti rankiniu budu. Tik del tvarkos. Kalba eina apie tai, jog masinai dingsta trauka i si klaida ne i tema, bet isduoda kad GAL netinkamai isprogramavus pasalintos NEreikiamos klaidos.

Su automatiniu išjungėju. Pvz, ups turba nedapučia...

Nors šiaip seni EDC15, ypač dar kur bolidai visai be CANo, kartais būna ir be sugadintų failų nelabai patys diagnozuotis nori, nes labai nejautrūs. Mačiau vieną netraukiantį RHZ motorą. Kiaura interkūlerio žarna. Net su ja turbina privalioja pripūsti iki 0,6bar, kai gamyklinis MAX 1,0bar. Tai klaidą išmeta tik pavažiavus trasa geru greičiu kokį pusvalandį. 4HX buvo atvažiavęs su kiauru turbo selenoidu. Visada uždaryta geometrija beveik pilnai. Turba visvien gerai užmynus privalioja iki 0,5-0,6 pripūst, o kompui klaidą įsimest irgi reikia specifiškai pagazuot ilgesnį laiką.

Tai be parametrų stebėjimo būna iš tų klaidų naudos tiek pat, kiek su senų benzinų sistemomis, kur Liambda įtampa stabiliai du metus stovi 0,2V, o išsukęs randi nulaužtą galą pačio zondo, bet kompe anei klaidelės :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 18:22

Dzentelmenai,ar ne per giliai kasat?Programos,"isjungtos klaidos"...Paziurekit i korekcijas cilindru,cia baisu.Bendras padavimas i cikla-kaip krovininio.Cia pirma lupti purkstukus ir tikrinti visais rezimais ant stendo tuo paciu,ir matuoti kompresija,Kur gi bus trauka su tokia korekcija cilindru


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#25 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 19:48

Dzentelmenai,ar ne per giliai kasat?Programos,"isjungtos klaidos"...Paziurekit i korekcijas cilindru,cia baisu.Bendras padavimas i cikla-kaip krovininio.Cia pirma lupti purkstukus ir tikrinti visais rezimais ant stendo tuo paciu,ir matuoti kompresija,Kur gi bus trauka su tokia korekcija cilindru


Tai taip, cia del to net diskusiju nebera, pacioj pradzioj jau buvo parasyta kad tragedija ten, tiesiog issirutuliavo kalba i kita puse ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#26 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 20:07

Mane stebina temos autorius,tikrino purkstukus,keite viena,dare diagnostika,o rezultata matot...kas tikrino,kaip tikrino,kuo tikrino..!?


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 20 - 21:56

Mane stebina temos autorius,tikrino purkstukus,keite viena,dare diagnostika,o rezultata matot...kas tikrino,kaip tikrino,kuo tikrino..!?

Aš tik dabar po tamstos komentaro pažiūrėjau kitus duomenų langus (buvau dažiūrėjęs iki FAP duomenų), tai korekcijos ilabai nenustebino, esu matęs važiuojančių :D Bet kuro kiekis tikrai geras... Esu matęs su tokiom korekcijom dar pusėtinai važiuojantį, bet ne su tokiu kuro kiekiu ant laisvų. Paskutinįkart, kai tokį dalyką buvau radęs, tai buvo variklis po turbinos defekto. Pakeitus turbą ir viską išvalius, ant laisvų buvo panašūs duomenys. Pragazavus stipriau, jis užlinko galutinai ir teko pakeisti. Tai dabar po kurio laiko aš jį prieš kelias dienas išsiardžiau. Pirmam cilindre hidrosmūgis ir padaužyta, turbūt lūžus ašelei gavo gerą dozę tepalo. Ketvirtam cilindre skilęs stumoklis, bet dar negalutinai, t.y. ne kiaurai :) Matyt ketvirtu užkoregavo pirmo trūkumą, tai ir gavos vietinis perkaitimas stumoklio.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 20 - 21:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#28 Daume

Daume
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:Marijampolė
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2diesel

Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 12:16

Mane stebina temos autorius,tikrino purkstukus,keite viena,dare diagnostika,o rezultata matot...kas tikrino,kaip tikrino,kuo tikrino..!?

Purkštukus buvau išėmęs ir nuvezęs ant stendo tikrint . Prie 1metus aveniui tikrinau buvo 2 mirę ir stendas parode tai , pakeičiau tuos 2 iš šroto prieš dėdamas patikrinau sudėjau ir mašina atgijo . Pezui dabar ta patį išęmiau patikrinau pasakė , kad visi geri . Bl nesuprantu jei butu pyzda motorui , tai kad ir turba isijungtu vistiek jis nevaziuotu , nes dabar pagauna turba ir važiuoja atrodo kaip nieko nebūtų , ramiai , tvarkingiai , švariai. bl nesuprantu , kur ieškot problemos.


FAP pas tave isprogramuotas, bet arba shiknarankio arba shinkarankio su kokiom ECUvolta ar ECUSafe programom. P1421 klaida privalo buti pasalinta normaliai programuojant FAP filtra. Normaliai - reiskia su WINOLS ir rankomis pasalinant ir temperaturiniu davikliu klaidas. O problemos pas tamsta jei tik P1421 ir daugiau jokiu NERA, tai 100% bus supypintas kompo failas kaip pradzioje minejau shiknarankio "DARAU VISKA, kloju trinkeles, taisau masinas, priziuriu moteris..." .

 

Nes neimanoma, jog trauka tai dingsta tai atsiranda ir nera rimtu klaidu. Aisku AUTOCOM tai gali ir nerodyti ne "pending" klaidu. Bet is esmes, jei pukrstukus tikrai tikrino ant stendo ir sujais viskas OK, tada tikrini kas kiek laiko vyksta regeneracijos, gyvai vaziuojant stebek parametrus turbo slegio ir aktuatoriaus %. Jei viskas OK, bus chana motorui, nes nebera kompresijos o gal ir fig znajet kaip dirzas uzdetas, variantu gali buti daugybe, nes korekcijos purkstuku nerodo, jog tai vien purkstuku beda, gali daugiau kuri ipurksti i cilindrus del "atviru" kibireliu....

 

Geriau nuvaziuok pas Tada ar Pauliu i Kauna, sumokesi uz diagnostika ir dar gausi ziniu kruva uz tuos pinigus, nes cia viska israsyti reiketu n lapu, ka galima realiai matant masina pasakyt keliais sakiniais.

Tai pirma sakai reikia perpust ECU faila tvarkingai ir tada pradės rodyt visus parametrus ir klaidas tvarkingai ?


  • 0

#29 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 12:20

Purkštukus buvau išėmęs ir nuvezęs ant stendo tikrint . Prie 1metus aveniui tikrinau buvo 2 mirę ir stendas parode tai , pakeičiau tuos 2 iš šroto prieš dėdamas patikrinau sudėjau ir mašina atgijo . Pezui dabar ta patį išęmiau patikrinau pasakė , kad visi geri . Bl nesuprantu jei butu pyzda motorui , tai kad ir turba isijungtu vistiek jis nevaziuotu , nes dabar pagauna turba ir važiuoja atrodo kaip nieko nebūtų , ramiai , tvarkingiai , švariai. bl nesuprantu , kur ieškot problemos.

Tai pirma sakai reikia perpust ECU faila tvarkingai ir tada pradės rodyt visus parametrus ir klaidas tvarkingai ?


Tikrai ne, pirma pas suprantanti zmogu, sumokesi uz diagnistika ir bus ramu. Kitavertus, kas tikrino purkstukus? Kompresija?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#30 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 13:26

 


Tai pirma sakai reikia perpust ECU faila tvarkingai ir tada pradės rodyt visus parametrus ir klaidas tvarkingai ?

As suprantu kad bandai save guosti iliuzijomis,auto juk ne vakar pirkes ir ne vakar programavai filtra,butent kad nuo "gelezies"tikrinimo ir reikia pradet,be jokios abejones pajungus ne comus smomus o ta kas priklauso :pug: ,mersams star,Xentry,bmw icom volvo vida ir t.t.o ne zaisliukus uz 30$


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 rugsėjo 21 - 13:28

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#31 Daume

Daume
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:Marijampolė
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2diesel

Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 17:57

Tikrai ne, pirma pas suprantanti zmogu, sumokesi uz diagnistika ir bus ramu. Kitavertus, kas tikrino purkstukus? Kompresija?

Marijampolej nezinau kur tiksliai veze bet ant stendo sake patikrino tai visi geri .


As suprantu kad bandai save guosti iliuzijomis,auto juk ne vakar pirkes ir ne vakar programavai filtra,butent kad nuo "gelezies"tikrinimo ir reikia pradet,be jokios abejones pajungus ne comus smomus o ta kas priklauso :pug: ,mersams star,Xentry,bmw icom volvo vida ir t.t.o ne zaisliukus uz 30$

Lexia sakai jungt reik ?


  • 0

#32 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 21:21

Isvada zmogus nuo rugsejo 15 vargsta ir bando per foruma problema issprest bet kazkaip nepavyksta. Sunku iki kauno atlekt pas gera diagnostika irgi jam tai sunku suprast. Na tegu toliau vargsta ka gali bepridurt :D
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#33 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 22:32

Isvada zmogus nuo rugsejo 15 vargsta ir bando per foruma problema issprest bet kazkaip nepavyksta. Sunku iki kauno atlekt pas gera diagnostika irgi jam tai sunku suprast. Na tegu toliau vargsta ka gali bepridurt :D

Supranti, kartais geriau tegul ir nevaro į tą Kauną, Vilnių, Gargždus ar dar kur, kur yra žmonių, kurie gali pataisyti. Nes Kaunas, Vilnius ar Gargždai ne viską nori taisyti. Ginkdie ne dėl automobilio, bet dėl savininko, kuris nenori sutaisyti automobilio, jis tik NORĖTŲ. Būna tiesiog per daug vargo ir kančių dėl tų galimai uždirbsiamų kelių eurų. Juk dirbam šitą darbą dėl pinigų, pagrinde, vis tik.

Dažniausiai tai ten visai nereikia jokių burtininkų, o meistrai ir Majamy, ir Čikagoj, ir Atlantoj pakankamai gudrūs ir protingi, jei varai ne visiem pasitaikiusiem, kad išspręstų daugumą bėdų. Tiesiog, kadangi ten didesnė dalis važinėja visai kitom markėm, tai jie tingi gilintis ir juos reikia truputį įkalbinti.

 

Kai atvaro ir reikia dvi savaites palaukti, kol prieisi, o po to dar savaitę remonto, dar savaitę kol sutaisysi, tai tos mašinos labai užsireikia. Nors prieš tai visai nevažiavo, bet dabar jau pasidaro kasdien reikalinga, kaip vanduo. Krūvos tokių atvejų, kur "trys servisai nepataisė", mašina jau tris mėnesius nevažiuoja, atvaro kaip paskutinės vilties šansą, neva tai mes gal sutaisysim, o jau po savaitės pradeda reikalauti automobilio arba atvažiuoja su tokia mintim, kad čia kažką su kompu pabursi, kokią žarnelę pakeisi ir išvažiuos kaip nauja. Ir mindžikuoja aplink, kai tu šiaip norėtum tą mašiną pasistatyt į aikštelę ir eit toliau einamų darbų spręsti, o prie tos ne stresinėj padėty, kažko kito nespėdamas ir vistiek padėdamas į šalį, o visiškai ramia galva ir pavalgęs ir išsimiegojęs prieiti. Tada, kaip taisyklė, remontas trunka greičiau ir kainuoja pigiau.

Nes "draugelis taip gali irgi padaryt, bet va nesupranta, ką gyvi parametrai reiškia, bet klaidas tai moka nuskaityt, o jų nėra, autocomas nerodo". Kiek man tokių su draugelių turimais autocomais skambino. Dažniausiai tokie nori, kad jiem už 10eur pasakytum bėdą, pasijungęs kompą, ir jis važiuoja taisytis pats. Tai jo visai netenkina atsakymas "turbina, purkštukai arba EGRas, reikia tikrinti mechaniškai", nes taip jau sakė prieš tai trys servisai, o jis nori sužinoti TIKSLIĄ priežastį. Tai jei problemos neišsprendei per 10min, vadinasi nieko nesupranti ir tu irgi, kaip ir kiti, esi lochas, ir reikia pas kitus, o galiausiai internete. Autocom'as šiaip yra labai geras ir puikus įrankis, gerose rankose, bet skirtingai nei naudojant akis ir rankas, su juo tikrai nepavyks išaiškinti pvz tokio dalyko, kad į atmosferinį benzą įdėtas turbininio benzo velenėlis, ir dėl to čia truputį keikiasi ant velenėlių padėčių daviklių...

Tai pasidaro tuomet aišku, kodėl trys servisai nepataisė ir kodėl forumuose bėdų ieškoma ir vistiek nerandama.

Šiaip ne visada, bet tikrai dažniausiai, iš praktikos, kai forume prirašomi trys lapai ir niekas neįvyksta, tai nuo tokio žmogaus reikia bėgti, jei jis nori pas tave atvažiuoti :D

 

Aš esu jau kelis kartus atsidūręs situacijoj, kai stoviu šalia žmogaus, kai jis bendrauja su mano kolega iš forumo, ir paskui grįžęs namo pavaro į internetą tokį komentarą, kad visi žiaugčioja apie meistro akiplėšiškumą, būna dar ir man asmeninę žinutę kokią parašo "tas tai lochas, nieko gero pas jį, noriu pas tave atvažiuot, gal galima?". O jis tai nežino, kad tuo metu, kai pats vėmė ant meistro ir nesutiko pinigų mokėti už galimą kokybišką remontą ir net už jau atliktą gedimo nustatymą, ir galiausiai išvažiavo tiesiog tyliai be žodžių pasiųstas nafig, aš pats šalia ir stovėjau :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 22 - 22:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#34 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 22:51

Ne i tema, bet panasu, karta zmogelis skambina, sako 4 servisus atpavaziavau, niekas neranda kodel netraukia masina... Visi rekia jog reikia turbina remontuot. 1.6hfi p407. Sakau atvaziuokit, paziuresim kur problema. Atvaziavo, pravaziavom, live parametrai aiskiai rodo turbina, patikrinau vakuumus, viskas ok, valdymas teisingas taip pat. Turba aprukusi... Sakau beda turbinoje ir uzsikisusiame FAP filtre. Filtras jau virs 500 rodo skirtuma ir prie 3000rpm... Sakau pasalinam filtra, tada kai jau turba gales laisvai kvepuot ziuresim ar dar gyva. Bet pakartojau nemaziau nei 4 kartus kad tai ne bedos sprendimas, o uzkirtimas turboa ir pan gedimui. Viska padarius masina atsigavo dvigubai, bet visvien puse traukos, turba kniaukia... Atvaziavo, sako na ka pavyko, sakau liko turbina pasikeist ir bua viskas OK. Tai sako kodel turiu moket pinigus jei visvien netraukia kaip turetu?!!! Nors su juo kartu vaziavom masinoj ir bent 4,kartus pakartojau, jog traukos esme turboje... O pats sako darom FAP'a 100%, nes visvien reikes, o kai jau po visko "Tai pinigus moku uz nieka vadinas..." Pikta ir skaudu, kai stengiesi kaip imanai o tau slapiu skuduru per veida. Kas kad aiskini, uzsiblokuoja, ijungia durniu ir pofig jam...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#35 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 23 - 01:00

Ne i tema, bet panasu, karta zmogelis skambina, sako 4 servisus atpavaziavau, niekas neranda kodel netraukia masina... Visi rekia jog reikia turbina remontuot. 1.6hfi p407. Sakau atvaziuokit, paziuresim kur problema. Atvaziavo, pravaziavom, live parametrai aiskiai rodo turbina, patikrinau vakuumus, viskas ok, valdymas teisingas taip pat. Turba aprukusi... Sakau beda turbinoje ir uzsikisusiame FAP filtre. Filtras jau virs 500 rodo skirtuma ir prie 3000rpm... Sakau pasalinam filtra, tada kai jau turba gales laisvai kvepuot ziuresim ar dar gyva. Bet pakartojau nemaziau nei 4 kartus kad tai ne bedos sprendimas, o uzkirtimas turboa ir pan gedimui. Viska padarius masina atsigavo dvigubai, bet visvien puse traukos, turba kniaukia... Atvaziavo, sako na ka pavyko, sakau liko turbina pasikeist ir bua viskas OK. Tai sako kodel turiu moket pinigus jei visvien netraukia kaip turetu?!!! Nors su juo kartu vaziavom masinoj ir bent 4,kartus pakartojau, jog traukos esme turboje... O pats sako darom FAP'a 100%, nes visvien reikes, o kai jau po visko "Tai pinigus moku uz nieka vadinas..." Pikta ir skaudu, kai stengiesi kaip imanai o tau slapiu skuduru per veida. Kas kad aiskini, uzsiblokuoja, ijungia durniu ir pofig jam...

Tai kad labai į temą net :)

O tie servisai irgi buvo teisūs, bent jau dalinai. Bet būtų žmogelis leidęs remontuot, tai būtų jie jam ir sutaisę, tikriausiai ne visi, bent jau vienas iš tų keturių manau tikrai būtų iki galo padaręs. Kiek esu lindęs į servisus, kol kokį tai mano, šeimos nario ar kliento (kai pats negaliu kažko padaryti, pvz neturiu suvedimo stendo arba dujų analizatoriaus) automobiliui kažką darydavo, tai ten visada būna krūva lopų ir vienas ar du žmonės, kurie kažką (daug ką) supranta. Dažniausiai jie dirba vieni ir su jais niekas nebendrauja, nes tie tikrieji murziai laksto, keikiasi, spjaudosi, remontuoja važiuokles, keičia guolius ir daužo šarnyrus. Iš tų suprantančių juokiasi bei sugalvoja tokias kokias nors pravardes, kaip "senis", "tyša", "smegenys", "mokytas", "ponas motoristas" ir pan. Tai jie tyliai ramiai padaro visą serviso kvalifikuotą darbą, kurį tas servisas gali padaryti. Ir gauna neblogą algą, apie kurią aniem niekas nesako. Ir kai tavo mašiną toksai remontuoja, o tau leidžia ceche pasimaišyti, tai visada būna įdomu su juo pabendrauti, nes žmogelis būna daug matęs ir girdėjęs. O vaizdą ir garsą aišku paįvairina orinio suktuko ir kuvaldos garsai fone ir skreplio ant kokio Renault Megane galinio sparno vaizdas, nes "KRW, guolis neatsisuka, BB dėjau ant šito gaidžio". Paskui pavalo su skuduru, aišku. Kai servisiukas būna mažas arba "ant savęs", tai tie protingieji ten būna vadovai, ir tuomet jau lopai jų klauso, kaip šuniukai. Taip yra pas Romą Lauromoje arba pas kondicionierininką Romą Sargėnuose. Žmogus pildo, tikrina, virina, ieško nuotėkių, o radiatorius ir kompresorius keičia, bamperius užpuvusius nuiminėja šudros :)

 

A, man irgi taip buvo, gal prieš du su puse metų su 407, kas tuo metu dar buvo ne visai tautamobilis, o tokia vidurinės klasės transporto priemonė. Kai dauguma tų, kurie tokius turėjo, dar galėdavo juos įkasti ne tik nupirkt, bet ir remontuot su visais smagračiais, AM6, netgi NAUJAIS Siemens purkštukais ir t.t.

Tvarkėm "Antipollution Fault, Particle Filter Clogged, Unblock diesel filter" ir EGRinį tąsymą, važiuojant nedideliu gazu be apkrovos. Sutvarkėm su Tauriaus programavimu ir mano mechaniniu darbu, o dar "prie to pačio" minėjo, kad labai netraukia, apie ką sakiau, kad vėliau pažiūrėsim, nes per vieną vakarą tiek nespėsiu niekaip (tuo metu ofisinį darbą dar dirbau). Kitądien, pusę nakties prasidulkinęs su prichaltūrintu ir visu supuvusiu duslintuvu už gal 20eur (labai dirbdavau iš idėjos tuo metu, taip :D ), dėl to pramiegojęs ir pavėlavęs į darbą, sulaukiau priekaištų, kad labai jau brangu už nesutvarkytą trauką ir dar kad valanda pavėlavau atiduoti, nes jis jau nuo ryto mano skambučio laukė. Ir dar smagratis barška, kaip ir barškėjęs. Dar po šiai dienai esu įsitikinęs, kad jo mašinoje darbinį telefoną pamečiau (iškrito iš kišenės, naudojau pasišvietimui kažkam greitai), bet sakė, kad tikrai nerado. Kitur negalėjo dingti, nes į garažą atsinešiau, o iš jo neišsinešiau, ir kitą vakarą garaže neradau, nerastas ir po šiai dienai.

 

Bet kartais tikrai, Laimonai, atrodo, atvažiuoja koks rajono  ir žiūri į tave, kaip "eCką-murzių", automechaniką su aštuoniom klasėm, dukart teistą ir kątik antrąkart padžiovusį teises. Vadinasi, ką kurioj srity ar kuriose sistemose bedarytum, vistiek esi garažo murzius ir kažkokia žemesnė grandis, tipo čia pasiūlė savo pinigėlių, kaip išmaldos... Baisiai čia reikia. Tokie dar kai palieka kelis eurus, kad būtų be gražos, tai visada sako "ant alaus" arba "linksmam vakarui", stengiuos tada gražą iki cento atiduot.

Man šiaip tie laikai, kai dirbau ofise, labai patikdavo dėl vieno aspekto. Susitari su žmogum susitikt tuo laiku, kai grįžti iš darbo. Jis privažiuoja anksčiau. Matai jau, kad marozas iš rajono už barankos sėdi, ir bus smagus bendravimas - į vienus vartus :) Iš automobilio išlipi tvarkingai su kostiumu, šlipsu, švariais batais ir plačia šypsena. Nes kopūstas jam neišneša, pas ką čia atvažiavo :)

Stengiuos už tai kuo mažiau žmonių iš gatvės prisikviesti. Nes paskui tokie patys tokius pačius dar atsiunčia.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#36 Daume

Daume
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:Marijampolė
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2diesel

Parašyta 2017 rugsėjo 23 - 10:04

Isvada zmogus nuo rugsejo 15 vargsta ir bando per foruma problema issprest bet kazkaip nepavyksta. Sunku iki kauno atlekt pas gera diagnostika irgi jam tai sunku suprast. Na tegu toliau vargsta ka gali bepridurt :D

Tu supranti , kad as sita dalyka mokinuosi pirmi metai tai nenorek kad is karto rasciau , masina stovi , nes yra kitu o sita man paliko sutvarkyt kaip praktika  cia man dabar va griztu savaitgaliais ir krapstineju kita karta bus lengviau su kazkokia masina .


Supranti, kartais geriau tegul ir nevaro į tą Kauną, Vilnių, Gargždus ar dar kur, kur yra žmonių, kurie gali pataisyti. Nes Kaunas, Vilnius ar Gargždai ne viską nori taisyti. Ginkdie ne dėl automobilio, bet dėl savininko, kuris nenori sutaisyti automobilio, jis tik NORĖTŲ. Būna tiesiog per daug vargo ir kančių dėl tų galimai uždirbsiamų kelių eurų. Juk dirbam šitą darbą dėl pinigų, pagrinde, vis tik.

Dažniausiai tai ten visai nereikia jokių burtininkų, o meistrai ir Majamy, ir Čikagoj, ir Atlantoj pakankamai gudrūs ir protingi, jei varai ne visiem pasitaikiusiem, kad išspręstų daugumą bėdų. Tiesiog, kadangi ten didesnė dalis važinėja visai kitom markėm, tai jie tingi gilintis ir juos reikia truputį įkalbinti.

 

Kai atvaro ir reikia dvi savaites palaukti, kol prieisi, o po to dar savaitę remonto, dar savaitę kol sutaisysi, tai tos mašinos labai užsireikia. Nors prieš tai visai nevažiavo, bet dabar jau pasidaro kasdien reikalinga, kaip vanduo. Krūvos tokių atvejų, kur "trys servisai nepataisė", mašina jau tris mėnesius nevažiuoja, atvaro kaip paskutinės vilties šansą, neva tai mes gal sutaisysim, o jau po savaitės pradeda reikalauti automobilio arba atvažiuoja su tokia mintim, kad čia kažką su kompu pabursi, kokią žarnelę pakeisi ir išvažiuos kaip nauja. Ir mindžikuoja aplink, kai tu šiaip norėtum tą mašiną pasistatyt į aikštelę ir eit toliau einamų darbų spręsti, o prie tos ne stresinėj padėty, kažko kito nespėdamas ir vistiek padėdamas į šalį, o visiškai ramia galva ir pavalgęs ir išsimiegojęs prieiti. Tada, kaip taisyklė, remontas trunka greičiau ir kainuoja pigiau.

Nes "draugelis taip gali irgi padaryt, bet va nesupranta, ką gyvi parametrai reiškia, bet klaidas tai moka nuskaityt, o jų nėra, autocomas nerodo". Kiek man tokių su draugelių turimais autocomais skambino. Dažniausiai tokie nori, kad jiem už 10eur pasakytum bėdą, pasijungęs kompą, ir jis važiuoja taisytis pats. Tai jo visai netenkina atsakymas "turbina, purkštukai arba EGRas, reikia tikrinti mechaniškai", nes taip jau sakė prieš tai trys servisai, o jis nori sužinoti TIKSLIĄ priežastį. Tai jei problemos neišsprendei per 10min, vadinasi nieko nesupranti ir tu irgi, kaip ir kiti, esi lochas, ir reikia pas kitus, o galiausiai internete. Autocom'as šiaip yra labai geras ir puikus įrankis, gerose rankose, bet skirtingai nei naudojant akis ir rankas, su juo tikrai nepavyks išaiškinti pvz tokio dalyko, kad į atmosferinį benzą įdėtas turbininio benzo velenėlis, ir dėl to čia truputį keikiasi ant velenėlių padėčių daviklių...

Tai pasidaro tuomet aišku, kodėl trys servisai nepataisė ir kodėl forumuose bėdų ieškoma ir vistiek nerandama.

Šiaip ne visada, bet tikrai dažniausiai, iš praktikos, kai forume prirašomi trys lapai ir niekas neįvyksta, tai nuo tokio žmogaus reikia bėgti, jei jis nori pas tave atvažiuoti :D

 

Aš esu jau kelis kartus atsidūręs situacijoj, kai stoviu šalia žmogaus, kai jis bendrauja su mano kolega iš forumo, ir paskui grįžęs namo pavaro į internetą tokį komentarą, kad visi žiaugčioja apie meistro akiplėšiškumą, būna dar ir man asmeninę žinutę kokią parašo "tas tai lochas, nieko gero pas jį, noriu pas tave atvažiuot, gal galima?". O jis tai nežino, kad tuo metu, kai pats vėmė ant meistro ir nesutiko pinigų mokėti už galimą kokybišką remontą ir net už jau atliktą gedimo nustatymą, ir galiausiai išvažiavo tiesiog tyliai be žodžių pasiųstas nafig, aš pats šalia ir stovėjau :)

Pats dirbu pas broli , tai sita dalyka suprantu , buve tokiu atveju su klientais .. buna gedima is antro karto surandi , pvz kaip vaziuoja masina ir puft uzgesta , randi , kad kazkoks praitais meistras ieskojes gedimo eme oro filtra ir blogai ji sutvere (bezinui) nu sutveri sutvarkai paimi simboliskai ir sakai vaziuok jei bus tas pats atvaryk. Pasirodo tas pats , nu atvaro antra karta ir surandam kita beda kad ten kazkoks daviklis ant slangos nusproges pakeiciam ir jau pinigu neimam sakom vaziuok jei bus tas pats ieskosim , bet jei viskas gerai tai daviklis 10e + darbas 15e ir atvesi paskui. Nu paskambina po kokios poros dienu sako labai aciu viskas veikia ciki piki ir sakom gerai 25e privezkit , sako uz ka ? :D taigi mokejau pirma karta 5e sako brolis tai pirma gedima radau , kad deze visa isardyta oro filtro , tai sako vistiek daugiau 5e neduosiu tai brolis pasako eik nx ir daugiau nevaziuok pas mus , o vaziuok pas tuos sudarankius kur pirma karta tvarke masina , tai tada jau kitaip kalba , sako gerai gerai viska supratau atvesiu uz dali 10e ir uz darba 5e tai brolis padejo rageli. Tai cia skaitosi per pazistamus klientas ir pati paskui susivoke ir atvaziavo pinigus atidave :)


Ne i tema, bet panasu, karta zmogelis skambina, sako 4 servisus atpavaziavau, niekas neranda kodel netraukia masina... Visi rekia jog reikia turbina remontuot. 1.6hfi p407. Sakau atvaziuokit, paziuresim kur problema. Atvaziavo, pravaziavom, live parametrai aiskiai rodo turbina, patikrinau vakuumus, viskas ok, valdymas teisingas taip pat. Turba aprukusi... Sakau beda turbinoje ir uzsikisusiame FAP filtre. Filtras jau virs 500 rodo skirtuma ir prie 3000rpm... Sakau pasalinam filtra, tada kai jau turba gales laisvai kvepuot ziuresim ar dar gyva. Bet pakartojau nemaziau nei 4 kartus kad tai ne bedos sprendimas, o uzkirtimas turboa ir pan gedimui. Viska padarius masina atsigavo dvigubai, bet visvien puse traukos, turba kniaukia... Atvaziavo, sako na ka pavyko, sakau liko turbina pasikeist ir bua viskas OK. Tai sako kodel turiu moket pinigus jei visvien netraukia kaip turetu?!!! Nors su juo kartu vaziavom masinoj ir bent 4,kartus pakartojau, jog traukos esme turboje... O pats sako darom FAP'a 100%, nes visvien reikes, o kai jau po visko "Tai pinigus moku uz nieka vadinas..." Pikta ir skaudu, kai stengiesi kaip imanai o tau slapiu skuduru per veida. Kas kad aiskini, uzsiblokuoja, ijungia durniu ir pofig jam...

Tai dar vienas atvejis buves e46 bmw keitem daviklius tai perka is sroto ir deda tai pirmas pavyko priekiniam ratui gera nupirko , paskui galiniam keitaliojom gal 3 kol is sroto nei vienas neveikia , o brolis sako pirk nauja kaip visalaika originalu mes dedam DELPHI ir bus viskas tvarka , o tas perka po 5e is sroto kazkokius kinietikus be firmos , kol galiausiai sako man masinos reik ir tipo turiu lekt kazkur , sako brolis tai pirma pasikeisk ir tada atsiskaitom uz darbus ir skirstomes , tai tas sako tipo uz ka man cia moket , vistiek ABS dega o tu man nieko nesutvarkei .. o taip atrodo :D prasipisai prie to daviklio priekinio , kol ji istraukei , nes uzpuves ir dalim nafik emei is stebules kokia gera valanda, o tas sako uz ka moket.. Visokiu klientu yra , vieni net duoda 10e daugiau uz darba kuri greitai jam padarei ir dekingi lieka ir kita karta atvaziuoja su sypsena , nes zino , kad sutvarkysim o kiti verkia kaip sitas atvejis.O sita va peza man vienam paliko ir marijampolej , o brolis Kaune :D tai sako ieskok gedimo bus praktikos biski daugiau vienam .. Programas turiu viska galiu parsivezt Lexia , LAUNCH , Autocom ir t.t ir dar Hondos diagnostika galiu pajungt jei reikia :DD nu cia tik pajuokavau del sito .


  • 0

#37 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 rugsėjo 23 - 21:24

Leiskit privesiu jus prie logiskos pabaigos, kad nereiketu litaniju rasyti. Visu pirma, tai visur ir visi jus nori apipisti, is dalies del to zmones taip elgiasi. Visu antra 90% masinu Lt perkama neatsizvelgiant i finansus ir islaikymo kastus. Visi nori pigiau, nes masina perkama uz paskutinius arba net lizingu. Cia ir nujoti prancuzai priskiriami, rinkos kaina zema, o realiai eksploatacija net tvarkingo agregato reikalauja nemazu kastu :) Deje, debilu yra visur...Turit suprasti, kad betkokiame darbe tokiu atsiras, kai suprasit ir isisavinsit ta, tai lengviau ir susitaikyti bus su tokiais veikejais :)

 

P.S. Ah, snekant apie meistrus, turiu nuvilti. Jusu tarpe taip pat kruvos tokiu, kurie vercia zmones taip elgtis. Pats susiduriau. Dalinai del to pezas vairuoja pas Pauliu i Kauna is Vilniaus, o ne vietoje remontuojamas (kai kalba eina apie kuro sistema), pas zmogu, kuris galbut tikrai yra cool meistras, bet del savo pasisakymu atbaido bet koki nora pas ji lankytis. Na, faktas, kad del manes vieno tikrai nenubendnes. Bet esu geras klientas :) Centu neskaiciuoju :) Manau ir pats Paulius patvirtintu. Telefonu ir forume pakankinu ji kartais, bet ne del to, kad $$ spaudzia, o del to, kad 200km prisukt ne visada yra laiko ir noro :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 rugsėjo 23 - 22:14

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#38 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 spalio 06 - 01:00

Atvažiavo diržų keistis 807 su 2,0HDI 16V 79kw (RHT).

"Prie to pačio pažiūrėk suodžių filtro būklę ir ko čia taip daug kuro valgo",

 

Ekranėly vidutinės sąnaudos 12L, važiuojant tolygiai ketvirtu bėgiu 50kmh momentinės sąnaudos kartais 9-12, kartais 6-7 (šitas minivenui dar pusė velnio). Paspaudus gazą nestipriai - šoka iki 16-20, stipriai - 25 ir pan. Čia tiek (~25) man rodo užmynus gazą dugną su C5 2,2HDi 4HX lengvai pačipintu.

Ant laisvų Lexia rodo kuro normą 9-10ml/stroke.

Mašina kuriasi neblogai, variklis dirba pakankamai gražiai ir trauka kaip minivenui su tokiu slabniuku - labai nebloga.

Ai, o suodžių filtras tai išprogramuotas, bent kažkaip. Klaidelė temperatūrinio, aišku, yra. Per bakelį padaužom nebarška, būtų smagu. Bet ne, matos jau neoriginalūs varžtai, o atjungus kaminą nuo galo - kažkokių kažkiek skylių prigręžta visgi. Tik kiek matos per vamzdžio galą, tai norėtųs daugiau, o geriausiai - išmest. Dar klausimas, kaip su katuliu. Barškėt nebarška, bet kai vielų prikrauna, irgi nebarška. Tiesa, rida 147kkm :)

Laukia įdomi diena, panašu :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0