406, Airbag švytintis indikatorius
#1
Parašyta 2017 rugsėjo 29 - 20:47
Užvedus variklį karts nuo karto įsijungia Airbag lemputė.įdomu būtų patikrinti, ar įmanoma ją išjungti,technikinė artėja...
#2
Parašyta 2017 rugsėjo 29 - 21:07
Neisjungsi, po sedynem laidus pasitikrink ten dazniausiai ju beda buna, blogiausiu atveju lempute isimsi is skydelio ir nieks nepastebes per ta technikine.Sveiki.
Užvedus variklį karts nuo karto įsijungia Airbag lemputė.įdomu būtų patikrinti, ar įmanoma ją išjungti,technikinė artėja...
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 16:17
Tai kad neužtenka tą lemputę išjungt - juk ir borto kompas rodo, kad Airbag Fault, ir sukiauksi prieš užvedant. Reikia būt visiškam žabaliui, kad nepamatyt, ką kompas rodo.
#4
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 16:20
Bet paaprasciausia butu susitvarkyti.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 16:23
Pakankamai originalus sprendimas:)
#6
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 17:03
Pirmiausiai pabandyk atjungti ir vėl sujungti jungtis po sėdynėmis. Dar gali pabandyti keletą kartų atjungti ir į jungti keleivio pagalvės išjungimo spynelę su rakteliu.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 rugsėjo 30 - 17:09
#7
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 19:31
Pirmiausiai pabandyk atjungti ir vėl sujungti jungtis po sėdynėmis. Dar gali pabandyti keletą kartų atjungti ir į jungti keleivio pagalvės išjungimo spynelę su rakteliu.
Tik akumas turi tuo metu buti atjungtas.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 20:06
Teoriskai. O praktiskai degima isjungt ir pora minuciu palaukt, kad issikrautu. Elektrikai ir ant uzkurtos uzsimirse atjungineja, bet cia ta vieta, kur geriau sakyt "nesakyk, kad nesakiau"Tik akumas turi tuo metu buti atjungtas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugsėjo 30 - 20:10
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2017 rugsėjo 30 - 21:45
Kai vienam Kretingoje esanciame servise E klases merse pajunginejant ijungtam degimui airbago fiske issaude visa salona, tai geresnio irodymo ir nereikia suplesyta panele, sedynes lubos.... Tai irgi ale pofig viska darydavo, no problem, bet va kazkas matomai negerai su airbag kompu buvo, tai sugliucino... Tiesa, ten sedyne tiesiog dejo i vieta
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Parašyta 2017 spalio 01 - 10:32
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#11
Parašyta 2017 spalio 01 - 10:39
Jungtys po sėdynėmis yra blogos iš prigimties. Jas tiesiog reikia išmesti, o laidus sujungti, kad ir kaladėlėmis. Laideliai ten labai ploni, tad reiks pačių mažiausių kaladėlių.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 spalio 01 - 10:46
#12
Parašyta 2017 spalio 01 - 12:17
Jungtys po sėdynėmis yra blogos iš prigimties. Jas tiesiog reikia išmesti, o laidus sujungti, kad ir kaladėlėmis. Laideliai ten labai ploni, tad reiks pačių mažiausių kaladėlių.
Pritariu 100%. Dar variantas palankstyti jungtis
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Parašyta 2017 spalio 01 - 12:36
Na reikės išbandyt visus variantus.
#14
Parašyta 2017 spalio 01 - 20:47
Mane ta pati lemputė irgi erzindavo. Tik niekas nepaminėjo kito varianto - mano pežiui buvo nukvakęs diržų avarinio įtempėjo (jei teisingai supratau) blokelis. Anas atskiros lemputės neturi, tai apie savo negalią signalizuoja per paduškas.
Jo dislokacija - šalia rankinio, po tunelio plastiku...
Nėr už ką...
#15
Parašyta 2017 spalio 02 - 02:37
Mane ta pati lemputė irgi erzindavo. Tik niekas nepaminėjo kito varianto - mano pežiui buvo nukvakęs diržų avarinio įtempėjo (jei teisingai supratau) blokelis. Anas atskiros lemputės neturi, tai apie savo negalią signalizuoja per paduškas.
Jo dislokacija - šalia rankinio, po tunelio plastiku...
Nėr už ką...
Tai čia po sėdynėm tos fiškės ir yra lygiai tų pačių diržų tempėjų prijungimui. Tai jei jau fiškiųš litavimai, junginėjimai ir t.t. nebepadeda, tai dažniausiai kokį vieną ir reikia pakeisti. Man atrodo, kad jie nuo to pastovaus kontakto/nekontakto ir užsibanina. Lygiai kaip naujesniem automobiliam būna, kad jei koks Airbagas dėl tų pačių jungčių arba dėl nepilnai atitrūkusio šleifo nuolat tai kontaktina, tai nekontaktina, bloko smegenys pasimeta ir užsibanina, įsimeta Crash'ą (avarijos klaidą, kuri su kompu nenusitrina, ir reikia arba keisti, arba perprogramuoti EEPROM). O po avarijos tai būna ir abu reik pakeist, ir dar SRS blokelį, nes jei ką nors iššauna, tai klaida ir lemputės nebesigesina. Bet šiaip, jei fiškių po sėdyne junginėjimai nepadeda, visada paprasčiau prisijungti Lexia ir nusiskaityti klaidas, nes gali žaist ten valandų valandas, o esmė gali būti ir vairo Airbag'as nematomas dėl trūkusio nuo senatvės šleifo. Arba dėl kreivarankių perstatinėto vairo ar remontuotos kolonėlės Arba dar kas nors kito.
Kai vienam Kretingoje esanciame servise E klases merse pajunginejant ijungtam degimui airbago fiske issaude visa salona, tai geresnio irodymo ir nereikia suplesyta panele, sedynes lubos.... Tai irgi ale pofig viska darydavo, no problem, bet va kazkas matomai negerai su airbag kompu buvo, tai sugliucino... Tiesa, ten sedyne tiesiog dejo i vieta
Taip, šitas variantas įmanomas, bet asmeniškai dar neturėjom, ir kolegos neturėjo, tai kolkas drąsūs. Šiaip vienas žmogus iš forumo buvo privažiavęs su 607 restailiniu, kur bevažiuojant pypsi nuolat, tai užsidega lemputė, tai užgęsta, tai vėl užsidega. Stovint vietoje tai mato pagalvę, tai nemato. Nemato - iškoduoji. Tada važiuojant pypsi Coherence. Jei įkoduoji atgal - pypsi - No connection Lubinė užuolaida. Lubų lupimu vietoje niekas užsiimt nenorėjo, o chaltūrint kažkaip... Pataisiau tai mašinai dar du gedimus, nes nuolat laikinos klaidos dėl sėdyninių pagalvių buvo. Tai aišku po sėdynėm radau varžas ant skrutkių, bet reikėjo gerai atsivyniot izoliacijas, nes susukta taip, kad atrodo eina laidas, o jis viduj nukirptas, apvyniotas izoliacija ir tvarkingai atgal į gofrą sukištas, net nepasakysi... Apžiūrėjęs atidžiau, pamačiau, kad sėdynių šonai iš ne visai identiškos rūšies odos persiūti, nors darbas labai kokybiškas ir atrodo beveik taip, kaip priklauso. Žmogus ilgai važinėjo ir ramus buvo. Dabar klausimas, kiek ten dar varžų toj mašinoj likę, gal lubose irgi nekontaktuoja skrutkės...
Bet šiaip esmė kame, kai taip važiuojant ten nuolat čibirkščiuoja tie laidai ar fiškės, tai tas pats kas pats junginėtum. Gali kada sugalvot ir pokštelt gi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 spalio 02 - 02:41
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2017 spalio 02 - 06:45
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 spalio 02 - 06:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2017 spalio 02 - 18:02
mano tai air bag lemputei uzgesti padedavo saltis..,pirmais metais viskas gerai ,- ijungus degima uzsidegdavo ir uzgesdavo, vasara pradejo nebeuzgest,sviesdavo visa laika,atejo ziema, nuline temp. uzgeso. Atsilimas ,atlydys vel sviecia. . kita ziema vel tas pat, tik jau reikia ,kad temperatura lauke butu kokie minus 5, nulines temp. nebeuztenka,, silciau - sviecia. dabar lempute perdege nebezinau, kas kaip ten....po sedynem jokiu laidu nera, bandziau keist vairo paduske, ta kontaktine rite po vairu, ziurejau kontaktus stoikese, nepadejo...
#18
Parašyta 2017 spalio 02 - 20:44
Tadai, as darau paprasciau, jei matau kad cherovas priejimas, einu iki airbag kompo ir ten matuoju varzas, jei yra "po..istas" klientas ir jam bile lemputes nedegtu ivarau varza ten, nes dazniausiai lengvas priejimas prie to kompo o ir po sedynem ar prie kokio com bloko "atrodo svaru"... Aisku, tai yra vienas dalykas, del kurio pagalvoji apie nauja masina is salono, kai zmona vaziuoja ir tavo 2 vakai mazyciai...
Na, jei varžą įdedat lygiagrečiai Airbagui prie kompiuterio, tuomet būdas korektiškas, nes situacijos nepabloginam, o pagerinam, bet nepilnai. Tiesiog avarijos metu, jei kontaktas su Airbagu bus - jis šaus, o jei nebus - nešaus. Bet užtai visi kiti šaus, skirtingai negu degant lemputei. Nors dabar jau gal naujesni kompai ir su lempute šaudo? Aš vis galvoju, kada jau pradės kurti Airbagus, kurie testuojasi ne varžos metodu, o kokio nors kodo išsiuntimu ir teisingo atsakymo grąžinimu atgal. Bus vienu ar dviem laidais daugiau, bet varžytės nebepaeis. Sukurs, aišku, apėjimą ir tam, bet tai nebus pigu, pigiau bus pasikeisti Airbagus naudotais
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 spalio 02 - 20:45
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0