Sveiki. Reikia kontaktų žmogaus, kuris gali originalią automatinę webasto perdarytų i mechaninę, kad pačiam galima būtų įjungti. Dėkoju iš anksto. Būtų gerai Kaune.
Webasto 807 2,2 Hdi
#1
Parašyta 2017 spalio 09 - 19:00
#2
Parašyta 2017 spalio 11 - 07:33
Galima ir paciam ta pasidaryti. Bte jei ne tai galiu duoti kontaktus tikrai geras zmogus, gali ir papasakoti kaip paciam pasidaryti gali ir jis ta padaryti Tel. 8655183du8
#3
Parašyta 2017 spalio 11 - 19:44
Galima ir paciam ta pasidaryti. Bte jei ne tai galiu duoti kontaktus tikrai geras zmogus, gali ir papasakoti kaip paciam pasidaryti gali ir jis ta padaryti Tel. 8655183du8
Ačiū tau labai.
#4
Parašyta 2017 spalio 25 - 18:46
Sveiki. Reikia kontaktų žmogaus, kuris gali originalią automatinę webasto perdarytų i mechaninę, kad pačiam galima būtų įjungti. Dėkoju iš anksto. Būtų gerai Kaune.
persiprogramuoja vidinie flash atmintis kitaip tariant atrisama nuo auomobilio,ir diagnostika weasto ar eberspacher daroma autonomiskai kaip ir su duju iranga
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#5
Parašyta 2017 spalio 25 - 22:53
Kažkaip ten ir paprasčiau padaro, su laidais ir tūmbleriais liaudies meistrai. Paskui dar prikabina kokią kinietišką mikrę su imtuvu ir padaro pulteliu per buto langą valdomą. Sako net neperkaista, jei tvarkingai cirkuliacinį pasijungi, o ir temperatūros, ar tai laiko kontrolę turi...
Nors čia gal tiems seniesiems dar, kur tik VAN, arba VAN/CAN ir manrods Webasto net nebūna diagnozuojamas per OBD. Pas C5 II ir pas naujesnius restailinius 807/C8 minivenus tai tikrai diagnozuojamas, bet kiek pamenu, tai pas senus nelabai tokį punktą randam Global Testą darant. Ar klystu?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 spalio 25 - 22:53
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2017 spalio 26 - 06:26
Ai nu bag pievas rasinejes,galykliniu priristu sildytuvu tu niekaip ant stalo nepaleisi be komforto bloko,atristas sildytuvas turi savo pulta atskira kur taimeris ir temp.nustatymai ir dar kai kokiu funkciju(savediagnostika,resetas ir t.t)norint galykline atristi reikia arba perflashinti arba keisti elektronine dali i atrista,pvz d5wz ar d5ws buvo ir spriner ir crafter ir net atristos,o jos diagnozuojasi arba mercedes protokolu arba vag ar atrista k-linija/can-bus is oficialaus saito atsiustos progamos.
Liaudies meistru samadelkos greit ir uzmusa pati sildytuva,cia nebent valdikli projektuot kuris valdys procesa korektiskai
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 spalio 26 - 06:31
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2017 spalio 26 - 10:01
Pievos ne pievos, tik sakau ką mačiau. Vienu atveju buvo 807 senasis, kitu atveju Evasion. Gyvai mačiau. O dar esu nemažai ir skaitęs seniau apie tokias konversijas.
Pas 807 žmogus turėjo jungiklį paprastą. Kaip padarė, nežinau, gal ir kodavo ką, bet sakė tik keli laidai šiaip, ir jis žadinasi, o procesą valdosi jau pats Webasto kompas, nes cirkuliacinis (807 tokį jau turi), oro siurblys ir t.t. pasileidžia atskirai ir gesinasi išjungus jungiklį ne iškart, o pamažu nugesina procesą.
Pas Evasion 2.0HDi 16V, ten įdėtas originalus Webasto ekranėlis-pultelis salone. Sakė, kad būtų galėjęs ir originalų įrenginį paleisti taip pat per tą pultelį, bet originalus seno tipo, dar neturėjo cirkuliacinio siurblio, o pjaustyt žarnų ir atskiro statyt bei galvot jam priburt kažkokį relinį valdymą tingėjo. Pas Evasion tikrai niekaip kitaip negali būti pririštas, kaip tik per žadinimą, nes ten nėra nei VAN, nei CAN, nei BSI. Ten manrods netgi nėra dašildymo funkcijos. Užkuri - pakelia iki kažkokios temperatūros ir išsijungia visai. O pas naujesnius jau ir dirbančiam varikliui, jei stovint trūksta aušalui šilumos, jungia Webasto ir dašildo kiek reikia. Pakeitus į Webasto nuo ne Evasion, viskas veikia, tiek pultelis šrotinis pasijungė be problemų, tiek pati mašina (ECU) ir toliau valdo jam tą Webasto. Tik yra viena problema, kad užkūrus nelabai galima naudot, nes greitai įsimeta Webastas klaidą ir išsijungia. Ten berods cirkuliacinis siurblys į kitą pusę varo, negu variklio aušiklio siurblys, tai ant šito ir supyksta. Turbūt pakaktų sukeisti žarnas, bet ten kažkokios bėdos su tuo, arba tingėjimas, nes naudojamas tik prieš užvedimą.
Šičia net buvo temelė apie tai http://peugeot-kluba...basto-valdymas/
Nežinau, aš juk sakiau, kad gal ir klystu, bet šiaip tai kad padaroma kai kuriems modeliams ir paprastai, tai faktas, tik klausimas, kiek tai gerai. Veikia žmonėm jau 3-4 metus, o ar čia nėra kaip pigus čipavimas, kur trauka akivaizdi, bet paskui užlinksta turbina, kuro siurblys arba švaistiklis - NEŽINAU
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2017 spalio 26 - 12:07
#9
Parašyta 2017 spalio 27 - 05:10
Gerbiamieji,seno tipo sildytuvams tai ir imanoma kazkaip uzmaitinus paleisti(tai ten elektronikos myzeris ar minimaliai),naujo tipo nesigaus,himicinti tumbleriais relem,distanc.pulteliais galima bet tai primytivu ir ne praktiska,cia atskira filosofija daryti kaip priklauso ar burti primytiviai,kaip pavizdys "pasiekia ~60laipsnii ir gesinasi, pavesta vel uzsikuria"kol baterija tuscia liks
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#10
Parašyta 2017 spalio 27 - 06:19
suprantam, kad naujom webastom elekteos daug ir pan, bet zmogus klause butent del 807 kur i laido pakanka ir webasto laikroduka programuojama pasikabint, ar ta pati slamsta is kinijos, paleidima nuo pultelio.Gerbiamieji,seno tipo sildytuvams tai ir imanoma kazkaip uzmaitinus paleisti(tai ten elektronikos myzeris ar minimaliai),naujo tipo nesigaus,himicinti tumbleriais relem,distanc.pulteliais galima bet tai primytivu ir ne praktiska,cia atskira filosofija daryti kaip priklauso ar burti primytiviai,kaip pavizdys "pasiekia ~60laipsnii ir gesinasi, pavesta vel uzsikuria"kol baterija tuscia liks
#11
Parašyta 2017 spalio 27 - 21:43
Bent pas mane jungtukas įdėtas. Įjungiu, pareinu namo, už 20 min 3 pagaliukai temperatūros, jei labai šalta.
Jei jungtuko nejungiu, tai įsijungia pati kai lauke mažiau nei +10.
Darė pas Arūną.
#12
Parašyta 2017 gruodžio 13 - 05:15
Meistas pauliusj montuoja jungtuką Citroen C8 2,2HDi Webasto įjungimui:
https://drive.google...iew?usp=sharing
Chaltūrščikas tadas1991 montuoja jungtuką Peugeot 807 2,0HDi 79kw Webasto įjungimui:
https://drive.google...iew?usp=sharing
Beje, mes su Paulium kažkaip nutarėm, kad ir už 50eur, darant kokybiškai be užsidegimo grėsmės, ten yra sočiai darbo, o tokia suma jau daugeliui minivenų savininkų atrodo gan didelė, tai nežinia, ar labai norim čia daug tokių darbų daryt, tai todėl įdėsim gal schemą, pagal kurią galėsit patys pasijungti
Esmė tokia - Webasto turi dvi jungtis. Viena maitinimai, +-, kita valdymo, berods 6 kontaktų. Jums reikia pliuso į fiškės, turinčios daugiau kontaktų, pirmą kontaktą. Fiškė ten yra BMWinė, ir joje nėra jums reikalingo pin'uko, todėl susiraskit šrote ar pas kolegas kažkur hermetinę fiškę, ją išsiardykit ir išsitraukit su laido gabalu. Na arba tokią pačią nehermetinę, bet paskui ten su sandarinimu reikai galvoti, kuo patikimai užtept. Išsiardykit savo Webasto fiškę, išsitraukit guminį skylės kamštuką ir įkiškit vidun tą pinuką su laidu, nesugadindami originalios gumytės. Viskas, dabar prie to laido prijungus +12V, Webasto kursis, šils iki 60C ir išsijungs. Tiesa, mano žiniom, paskui atvėsus iki tam tikros temp., turėtų kurtis vėl, todėl arba originalus Webasto pultelis, arba koks kitas sprendimas, arba su jungtuku nepamirškit palikę, nes iškraus akumą. Bet šito nežinau, nes dar neišbandžiau. Gal papasakot pofke.kaunas geriau gali. Taip pat, kiek pamenu, negalima jungiklio palikti su užkurtu varikliu, o gal netgi su įjungtu degimu, nes BSI ar ECU mato Webasto veikiantį, nors neprašė jo įjungti, ir gali netgi stabdyti arba užsibaninti ir nebepaleidinėti automatiškai. Na ir t.t. Galima padaryti aišku per relę, kad vos įjungus degimą mygtukas deaktyvuojasi, bet tai papildomas darbas, o ir kol Webasto gesinasi, trunka ne taip trumpai, tai tuo metu manau irgi gali matyti veikimą, tai gali taip ir nepaeiti.
Kaip ir per kur atsivest ir prisijungt tą gautą laidą, jau pagal kiekvieno išmonę. Aš radau kėbulo plastikinį kamštį po vairuotojo kojomis, pragręžiau jį, tuomet atkėliau kilimą ir ten prakišau vidun. Po dugnu tada gaunas laido minimaliai, ten jis įvyniotas į medžiaginę izoliaciją + plastikinį gofruotą kembriką, o salone tik izoliaciją. Atsivedžiau iki plastmasių po vairu ir ten pasidariau vietą dangtelyje, kuris dengia ESP mygtuką. Ten pastačiau mygtuką su kontroline lempute. Pliusas nuo diagnostinės jungties per 7,5A saugiklį, masę lemputei ar tai nuo kažkokio metalo pasiėmiau, ar tai irgi nuo diagnostinės jungties. Apačioj gražiai laidas prisirišo prie kuro vamzdelių. Visi laido jungimai lituoti su termokembriku su klijais, prie jungties kadangi lygiagrečiai, tai tiesiog lituota ir su medžiagine izoliacija patikimai, nes ten tikrai sausa. Kontrolinei lemputei pliusą pasiimi nuo Webasto laido pusės, kad šviestų tik įjungus, na ir tiek. Paskui kamštį iš abiejų pusių aptepiau hermetiku, ir turėtų būti viskas sausa. Paulius nenorėjo per ten vesti dėl asmeninės nuomonės priežasčių, o gal dėl pačio kliento prašymo ar asmeninės nuomonės, kaip turėtų būti, tai atvedė per akumo dėžę, kurioje yra originaliai atvirų drenažinių skylių, tada jokių papildomų skylių ir jokios rizikos drėgme, bet tuomet reikia po dugnu gerokai daugiau laido ir netgi permesti per duslintuvą. Bet ten yra nuo karščio apsaugančios skardos, jei mašina nenudrąskyta Tai va ir pasirinkimai kaip kam labiau patinka. Yra gi žmonių, kurie ir per durelių gumą veda
Ai, o dėl pajungimo prie diagnostinės jungties, tai čia mano asmeninis pasirinkimas irgi. Galite ginčyti, jei turit argumentų. Bet šiaip ten gamykliškai jai numatytas 10A saugiklis, o uždėjau atskirą 7,5A, o ten reikia išties labai mažai - jungiklio LEDukui ir į patį Webasto ten tik žadinimas, signalinio tipo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 gruodžio 13 - 05:18
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2017 gruodžio 19 - 15:25
Viskas ten daug paprasciau
Aš pasidariau taip:
Į webasta ateina viso 4 laidai du stori maitinimo + ir - ploni vienas valdymo kitas diagnostikos. Kirpau valdymo laidą ir pakabinau ant jo rieliukę. Į valdymo laidą padavus minusą webasta pasileidžia. Rielukes valdymą padariau nuo taimerio, kai taimeris aktyvuotas rieliukė paledžia webasta, jei taimeris naktyvuotas, webasta valdo masinos ecu.
Taimeri pirkau senukuose buitini ir vienas elektrikas perdarė ji man kad veiktu nuo 12 ir i isejima duotu -. (tai buvo senai ir dar karta tokiai halturai sake nepasirasytu)
Kuo geresnis toks taimeris nei seno modelio orginalas kad galiu užsistatyti trukmę kokia noriu pvz. 15min kai orginalas sildo 30min(per daug sodina akuma) galiu nusistatyti bet kurias dienas savaiteje pvz šestadieni ir sekmadieni kad nešildytų o visas kitas kad isijungtų ryte ir vakare ir jis visa laika taip ir dirbs, kai orginala reikia prieš išlipant is mašinos kiekvieną kartą nustatyti kad jis isijungtų.
Minusas kad jis didelis (gražiai nera kur pritvirtinti) nera apšvietimo (tamsyje nematyti ka rodo).
Aš nedariau kad šildytu mašinos salona,nejungiau salono ventiliatorių nors ir tai galima padaryti. Man pagailo akumuliatoriaus nes ir dabar jei trumpais atstumais važinėji ir ryte šildaisi su webasta tai akumuliatoriaus nepakrauna ir yra galimybe nebeužkurti mašinos ryte.
Beje turiu parsisiuntes Webasto DATA TOP 2 2010m ir ten yra ir chemos ir paveiksliukai kaip perdaryti sildytuva i autonomini. Gal ir kituose Webasto Data top yra tos pačios chemos nežinau, bet top 2 tikrai yra 807 ir c8 ir dar daug modeliu.
#14
Parašyta 2018 sausio 06 - 16:07
Šį pranešimą redagavo egidijus: 2018 sausio 06 - 16:08
#15
Parašyta 2018 sausio 06 - 17:42
Esmė tokia - Webasto turi dvi jungtis. Viena maitinimai, +-, kita valdymo, berods 6 kontaktų. Jums reikia pliuso į fiškės, turinčios daugiau kontaktų, pirmą kontaktą. Fiškė ten yra BMWinė, ir joje nėra jums reikalingo pin'uko, todėl susiraskit šrote ar pas kolegas kažkur hermetinę fiškę, ją išsiardykit ir išsitraukit su laido gabalu. Na arba tokią pačią nehermetinę, bet paskui ten su sandarinimu reikai galvoti, kuo patikimai užtept. Išsiardykit savo Webasto fiškę, išsitraukit guminį skylės kamštuką ir įkiškit vidun tą pinuką su laidu, nesugadindami originalios gumytės. Viskas, dabar prie to laido prijungus +12V, Webasto kursis, šils iki 60C ir išsijungs. Tiesa, mano žiniom, paskui atvėsus iki tam tikros temp., turėtų kurtis vėl, todėl arba originalus Webasto pultelis, arba koks kitas sprendimas, arba su jungtuku nepamirškit palikę, nes iškraus akumą. Bet šito nežinau, nes dar neišbandžiau. Gal papasakot pofke.kaunas geriau gali. Taip pat, kiek pamenu, negalima jungiklio palikti su užkurtu varikliu, o gal netgi su įjungtu degimu, nes BSI ar ECU mato Webasto veikiantį, nors neprašė jo įjungti, ir gali netgi stabdyti arba užsibaninti ir nebepaleidinėti automatiškai.
Dėl ilgo naudojimo nepasakysiu, ilgiausiai buvau palikęs gal porą valandų, kai įjungiau parėjau namo ir atsirado kitų reikalų. Parėjus į mašiną variklis buvo karštas, bet akumui nieko. Užsivedus webasta daug srovės neima.
O dėl to, kad negalima vest įjungtu jungtuku, tai irgi bėdų nepastebėjau, veikia jinai be problemų.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0