yra gerų sprendimų, o yra nelabai. centrinės skylės nebuvimas neįskaitomas prie gerųjų savybių.
turiu automatą - robotą, tai nežinau net tą prie ko priskirti lyg ir automatas - manau kad gerai, bet kiek išgirsi pasakojant apie jį, tai tik su specifiniais žodžiais "b.b.d.au" ir pan.
jofana, jūs čia atrodos bandot įsiūlyti beleką, ką PSA inžinierius nupiešė. birką nupieš, ir eisim visi pirkt jos? aišku dar nurodys aptarnavimo talone kad reikia kasmet ją poliruoti su nuliniu popierium, tai ir šlifuosi garažiuke apėmęs dviem rankom iki prakaito.
Tam ir yra klubas, kad aptarti, ir patarti pirkti geresni sprendimą, bei atkalbėti pirkti prastesnį sprendimą.
Čia buvo apie tai, kad tai nėra didelė bėda tokie ratai. Prie ko čia visokios byrkos ir panašiai?
Apie robotus tai aš savo nuomonę turiu ir tas pavarų dėžes neoficialiai vadinu "smaukalais", nes važiavimas truputį tai primena. Galiausiai truputį jau pramokau su jomis važiuoti, tai įsijungiu Manual rėžimą ir prieš bėgio perjungimą aukštyn, atleidžiu gazą, o prieš žemindamas truputį prilaikau stabdį, tuomet mažiau tąsosi. Manau, kad nauji robotai taip nedaro, taip pat turėtų būti geriau pakeitus sankabą į naują, bet tai kiek tokių atvejų...
Nu ir va elementarus palyginimas tarp roboto ir rato be centrinės skylės. Kiek laiko per metus vairuoji automobilį ir kiek laiko montuoji ratus? Turėjau ratus be centrinės, nes patiko man jų dizainas. Tai man per metus užtrukdavo 15min ilgiau ir 10eur daugiau, negu ratai su centrine skyle. Nėra taip sureikšminamas dalykas, kad reiktų viešai kelti bėdos aktualumą. Taip, kai nežinojau, tai irgi iš nežinojimo nuvariau į eilinę garažinę montažkę, o ten bachūras sukalė visas padangas, atnešė ir tik tada pasakė, kad negali subalansuot, nes be skylės. Svarbiausia būtų bent iškart pasakęs, tai būčiau ir nieko nebedaręs ir nemokėjęs, bet gudras visus sumontavo ir tik tada pasakė. Tai dar papildomai vargo kainavo penkios minutės paskambint kolegai ir paklaust, kur vežt tokius ratus subalansuot.
Nu tai yra tu ratu ir skelbimuose pirkti iki 150 euru, nuo 407 su centrinem skylem imi ir perki ir baigiam beprasme verkslenimo diskusija, ka nera kas balansuoja kaune be centrines. Ar siais laikais facebukas ir guglis kaune nesuranda ratu montavimo imoniu kurias visas galima perskambint ir paklaust del to balansavimo? Ar cia jau kazkoks tingejimas yra ponios?
Kaune yra, gal tris vietas žinau, be visokių Melgų ir dylerinių servisų Pežocitro. Vilniuj žmonės va neranda
Beje, seniau, kai nebuvo tikrai be dylerio ir Melgos kur balansuot, o tie, žinodami šitą bėdą, imdavo po 20-30Lt už vieno rato TIK balansavimą, tai žmogeliai iš bėdos pasidarydavo tą centrinę skylę ir uždėdavo kokį nors dangtelį. Ne visiems ratų dizainams tinka, bet pvz yra tokių, kur netgi yra duobė toje vietoje ir prie jos priklijuotas plastikinis dangtelis dvipuse lipnia su << ženkliuku. Tai tą ženkliuką atlipdai, ištekini skylę pas tekorių ir atgal priklijuoji. Visa bėda.