Ant p508 nusistato EKO purskimo modas per diagbox'a. Tada kai purskia tiek kiek palaikai rankenele ant saves, o ne taip, kad viena karta uzlaikai ir jis visa cikla turi praeiti ir padidina faru apiplovimo intervalus.
Peugeot 5008 SUV
#121
Posted 2018 February 16 - 12:48
#122
Posted 2018 February 16 - 14:59
#123
Posted 2018 February 16 - 15:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#124
Posted 2018 February 17 - 17:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#125
Posted 2018 February 17 - 18:19
Na va, idedu valymo video, jokiu nesamoningu 4 kartu LOVE this Peugeot!
Ale cool, bet nesuprantu, kodel isdejai p508 valyma. Puikiai ta langa nupurskia. Pas mane vairuotojo buvo uzsikises ir tikrai levai purske, bet uzteko kompresorium prapusti ji...Na ka zinau, cool, kad valytuvai purskia, bet didelio skirtumo tikrai nematau...Gal nebent skyscio maziau iseina?
Edited by PhanT, 2018 February 17 - 18:23.
#126
Posted 2018 February 17 - 21:31
nežinau nežinau Laimonai, 508 ir tris valo,ketvirtas tikrai reikalingas nubraukt nubegimus,bet ne tame esme. Parodyk prie 130km/h ir su nesvariu langu, o ne svariu. Tu beje demonstruoji svaraus lango valyma, puikia pamenu,kai bandziai 5008gt ir kai reikejo nuvalyt desine dali daugiau tai turi myzint ir taikyt,o tai apacia neapsipurskia, nes valytuvas gi kildamas apsiusioja ir tik vienas purkstelejimas, purvinam langui nieko gero. Nuo 405 laiku nieko matau ir nepakeite.
Is tikro man patiko,nepamenu kokioj auto, papurskia ir valo po sekundes gal, apipurskia migla visa langa ir uztenka triju nuvalymu didelio purvo pasalinimui.
Edited by Francis, 2018 February 17 - 21:33.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#127
Posted 2018 February 17 - 21:39
Pas 5008 pirma,suslapina valytuvus, tai uztruknka dali sek, tada su slapiu valutuvu varo per langaaa toliau purskdamas, o to nebuvo pas pirmuju 3008, kur su sausu per langa iskart bruksht... Pakeite softe algoritma. Nezinau koki ten shuda ziurejai kad ten viskas blogai, bet pas mane druskingus langus valo kuo puikiausiai Siaip kalbejau su vadybininku, sako ju turimas deminis 3008 nekazka valo, o 5008 naujai regostruotas kitaip purskia.
P.S. ta nesamoninga 4x pas 508 galima atjungt su Diagbox, tada viskas gerai ten.
Edited by Laimonas, 2018 February 17 - 21:48.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#128
Posted 2018 February 20 - 18:14
Kalbant apie 5008 valytuvus, čia gal daugiau klausimas Laimonui, kaip ledą po jais nugramdai, nes jie neatsilenkia patogiai, o remiasi į kapotą?
#129
Posted 2018 February 20 - 20:49
Edited by Laimonas, 2018 February 20 - 20:50.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#130
Posted 2018 February 20 - 22:30
O Pugui307 uzklojam stikla kad grandyt nereiktu
Edited by Dolcis, 2018 February 20 - 22:32.
#131
Posted 2018 February 21 - 05:57
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#132
Posted 2018 February 24 - 09:19
Sia savaite sedau i savo nauja peugeot 5008 allure plus 1.2 benzinas baltas perlas. Mano pirma pazintis su prancuzu auto. Kol kas ispudziai teigiami, labiausiai patinka: aukstis pakabos,full led sviesos, vairuotojo sostas.
Pirmas bandymas vaziuoti sesies toks dviprasmis, is reikalo ok, ilgesnem kelionem sudetingiau. Trecia eile sedyniu nepalieka vietos bagazui. Bet cia gal mano jausmas, kuris atsierado persedus is 7vietcio MPV.
Edited by zenciukas, 2018 February 24 - 09:21.
#133
Posted 2018 February 24 - 11:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#134
Posted 2018 February 24 - 11:36
Del pakabos aukscio teko jau kelis kartus per bordiurus lipti, pradedi tada suprast kam SUV reikalingi ;)
Su BX irgi per gerus laipiodavau, truputį kilstelėjęs, tik tada labai šokinėja. SUV privalumas didelis, kad tai galima padaryti ir žiemą, nes ratai dideli ir užlipa vistiek
Aišku, čia tik dėl įrašo. Šiaip juk mes laikomės KET ir bordiūrais nevažinėjam
Pirmas bandymas vaziuoti sesies toks dviprasmis, is reikalo ok, ilgesnem kelionem sudetingiau. Trecia eile sedyniu nepalieka vietos bagazui. Bet cia gal mano jausmas, kuris atsierado persedus is 7vietcio MPV.
O kaip variklio darbas su šešiais keleiviais? Patempia normaliai?
Edited by tadas1991, 2018 February 24 - 11:37.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#135
Posted 2018 February 24 - 11:42
Sveikinimai! Uzsidejus galinius purvasaugisu nei 5008 nei 3008 bordiurais nepalaipios ;)))
Siandien nunesiau i banka ir as savo prasyma:D
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#136
Posted 2018 February 24 - 15:03
Prisidesiu prie sveikinimu ir paburnosiu eilini karta del variklio kubaturos. Toks sarajus (na, geraja prasme) ir tik 1.2. Ten speju po kapotu galva ikisti eina ir apsukt aplink visa varikli, jei turi pakankamai lankstumo
#137
Posted 2018 February 24 - 15:24
Su BX irgi per gerus laipiodavau, truputį kilstelėjęs, tik tada labai šokinėja. SUV privalumas didelis, kad tai galima padaryti ir žiemą, nes ratai dideli ir užlipa vistiek
Aišku, čia tik dėl įrašo. Šiaip juk mes laikomės KET ir bordiūrais nevažinėjam
O kaip variklio darbas su šešiais keleiviais? Patempia normaliai?
Mano sesiu ekipazas yra trys suauge ir trys vaikai, tai svoris kaip 4iu, didelio skirtumo nepajutau. Ir kol kas tausojanciai pirmus 2k km vaziuoju. Autostradoi 110km/h ir nuo sviesoforo nesistengiu saut i prieki. O kiek bandyti pries tai teko, tai galios buvo per akis
Prisidesiu prie sveikinimu ir paburnosiu eilini karta del variklio kubaturos. Toks sarajus (na, geraja prasme) ir tik 1.2. Ten speju po kapotu galva ikisti eina ir apsukt aplink visa varikli, jei turi pakankamai lankstumo
Na vietos po kapotu tikrai yra (dar ir plasmases gabalu nepridengta). Kazkaip nepasirode per silpnas tas triju cilindru 1.2. Seima vezioju, pasidraskyti noras nekyla, o ir visas auto tik 1503kg.
Pasitikiu naujos kartos technologijom ir tokiu mini varikliuku. Kazkada turejau 1.4 TSI Skoda, tai buvo taip pat per akis. Apsukos irgi kaip ir visai neperspaustos ties 110km/h laikosi 2000 sukiu, tai man tai visai ok atrodo
#138
Posted 2018 February 24 - 15:26
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#139
Posted 2018 February 24 - 17:51
Dar trumpas komentaras kaip pribrendau prie 5008.
Mano kriterijai buvo pagrinde du: būtinai 7 vietos ir būtinai benzinas (čia iš principo, nes reikia EU tendencijom sekti ) ir papildomas kriterijus buvo žmonos, t.y. ale dar vieno buso nereikia (čia prisimenant turėta Mazda MPV). Tai va, su tokiais kriterijai variantų neperdaugiausia. Klasikiniai MPV atkrito.. Sharanas, S-MAX atitiko, bet buso tipo variantas buvo nepriimtinas. Tada svarstyti SUV'o variantai, tai pirmiausia žiūrėta į Škodą Kodiaq, kurio tikrai norėjosi, bet tada matavomės per kitus kriterijus, buvo reikalingos 7 vietos ir reikėjo sutalpinti 3 vaikiškas kėdutes (pageidautina 2 eilėje). Su trim kėdutėm problemos daugumoi SUV'u. Škodoi vietos daug, bet antroi eilėj trys kėdutės niekaip - padaryta patogiai dviem keleiviams. Teko užmesti akį į Renoult variantus Grand Scenic ar Espace, Bet kažkaip Scenice tai su vieta labai prastai viduje ir su dizainu prastokai, Espace tiesa sakant akį traukė, bet kartu ir kaina nuo buvo visai nekukli. Tai viską sudėjus 5008 viską atitiko: SUV'as su gera išvaizda, trys atskiros sėdynės antroje eilėje, kur trys kėdutes telpa be problemų ir benzininius variklius turi. Gazdino ir mane kad variklis 1.2 mažoka, bet įvertinus galią 130 AG, pasižiūrėjus i konkurentų siūlomus variklius (pvz kokia Octavia dabar prasideda nuo 1.0 TSI) pasirodė viskai ok. Žiūrėsim kaip toliau važiuosis.
Edited by zenciukas, 2018 February 24 - 17:54.
#140
Posted 2018 February 24 - 18:48
O kodel 1.6 benzo nepirkai? Bus idomiai veliau kokios sanaudos benzoDar trumpas komentaras kaip pribrendau prie 5008.
Mano kriterijai buvo pagrinde du: būtinai 7 vietos ir būtinai benzinas (čia iš principo, nes reikia EU tendencijom sekti ) ir papildomas kriterijus buvo žmonos, t.y. ale dar vieno buso nereikia (čia prisimenant turėta Mazda MPV). Tai va, su tokiais kriterijai variantų neperdaugiausia. Klasikiniai MPV atkrito.. Sharanas, S-MAX atitiko, bet buso tipo variantas buvo nepriimtinas. Tada svarstyti SUV'o variantai, tai pirmiausia žiūrėta į Škodą Kodiaq, kurio tikrai norėjosi, bet tada matavomės per kitus kriterijus, buvo reikalingos 7 vietos ir reikėjo sutalpinti 3 vaikiškas kėdutes (pageidautina 2 eilėje). Su trim kėdutėm problemos daugumoi SUV'u. Škodoi vietos daug, bet antroi eilėj trys kėdutės niekaip - padaryta patogiai dviem keleiviams. Teko užmesti akį į Renoult variantus Grand Scenic ar Espace, Bet kažkaip Scenice tai su vieta labai prastai viduje ir su dizainu prastokai, Espace tiesa sakant akį traukė, bet kartu ir kaina nuo buvo visai nekukli. Tai viską sudėjus 5008 viską atitiko: SUV'as su gera išvaizda, trys atskiros sėdynės antroje eilėje, kur trys kėdutes telpa be problemų ir benzininius variklius turi. Gazdino ir mane kad variklis 1.2 mažoka, bet įvertinus galią 130 AG, pasižiūrėjus i konkurentų siūlomus variklius (pvz kokia Octavia dabar prasideda nuo 1.0 TSI) pasirodė viskai ok. Žiūrėsim kaip toliau važiuosis.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users