Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P106 1.1 netikėtai gęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 m105

m105
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2017 lapkričio 06 - 14:06

Sveiki,

Paieškoj nieko neradau(ar nemoku ieškot). Nei iš šio nei iš to kartais užgęsta variklis, po to vėl kuriais ir kartais dirba o kartais tas pats kartojasi pora kartų, o po to vėl dirba. Kartais užgęsta važiuojant, ypač ant šilto variklio. Diagnostika parodė "trotle positiion potentiometer foult" ar kažkaip panašiai. Nutrynus ir pavažinėjus klaida vėl išlindo. Žinau, kad reiktų nupirkt kitą, bet jo taip lengvai nerandu, todėl noriu įsitikint, kad tikrai jis čia kaltas. Vizualiai jis visai normalus (nuėmus), bet suglumino tai kad sklendės pirminis kampas 7 laipsniai, o max pakyla(sukant sklendę ranka iki 77 laipsnių(pagal kompą). Ar taip ir turi būt? Koks turi būt sklendės kampas mažiausiai laipsniais? Ir išvis ar aš čia ieškau sliekų?


Šį pranešimą redagavo m105: 2017 lapkričio 06 - 14:07

  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 lapkričio 07 - 02:03

Pirmiausiai tai paskok normaliai apie tą variklį ir įpurškimą.

Jei čia senas 1,1i su monopurškalu primityviuoju Bosch A2.2, tai tuomet dažniausia jo bėda ir yra būtent gazo potencas. Nes tas purškalas neturi nei srauto matuoklės, nei MAP sensoriaus, tai tik pagal gazo potencą ir žino, kiek reikia kuro pilti. Aišku, mišinį pasireguliuoja pagal oro ir aušinimo skysčio temperatūrinius, pagal lambda zondą, bet tai ir viskas. O tas potencas ten kontaktinis, su šliaužikliniais kontaktais, kurie nutrina plokštės takelius ir atsiranda visokių artefaktų.

Bet toks purškalas turėtų neturėti diagnostinės sąsajos su parametrais ir klaidų skaitymu tiesioginiu, turėtų būti viskas per mirksinčią lemputę.

 

Jei kažkoks iš naujesnių, tai ten jau galėjo būti ir daugiataškis įpurškimas. Tuomet gazo potencas irgi gana svarbus, bet ne tokios kritinės svarbos, nes turėtų būti MAP sensorius. Ir jam tas potencas turėtų būti ne kontaktinis, užtat gerokai patikimesnis.

 

Šiaip dėl to, kad 7proc. ant laisvų ir kad 77proc. max, gesinėti neturėtų. Bet jei kažkurioj vietoj parodo kokią visišką nesąmonę, susiklosčius tam tikrom sąlygom, tuomet gali būti visko. Gazas pilnai nuspaustas, o potencas pyst ir parodo praktiškai nulinę padėtį, ir gali sugalvot nukirst kurą.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 m105

m105
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2017 lapkričio 09 - 16:26

Jo čia bosch monopurškalas su mechaniniu potencu. Yra laidas lemputei, bet salone radom ir diagnostinę jungtį(30kontaktų). Pavyko rast kitaiską potencą ir jau pora dienų jis negesta. Liko tik klausimas kaip pastatyt tą potencą(kokioj padėtij), nes kaip jį besuksi lasvų apsukų varikliukas jį atgena prie to pat kampo(dabar11laipsnių). Spėju reikia reguliuot prie šilto variklio bet vistiek nežinau kokį ten kampą palikt. Ar tiesiog palikt kažkur per vidyrį ir toliau nesidūrint.


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 lapkričio 10 - 23:46

Jei viskas gerai veikia, tai nesisukčiau sau galvos. 11proc. reikalingi normalioms laisvoms apsukoms turbūt.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0