Egr glusinimas
#1
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 14:35
#2
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 15:37
siaip jei viskas ok su masina, isprogramuota teisingai, trauka gera, tai ner ka ten ir glusint..nes nauda nuline is to bus..o jei pastriges atviras, tai liudniau, bet cia ziauriai retas atvejis sitam modeliui..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 15:47
#4
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 16:32
Na jei jau tikrai paziurejo oro srauta ir mano kad vejai, tada perki EGR blanking plate ir statai. Yra pirkt tiek ebay tiek kaikuriose autoprekese,. Gali ir pats pasidaryti
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 17:37
#6
Parašyta 2017 lapkričio 07 - 02:08
Nėra ten nieko baisaus. Tik statyk ne ties išmetimo koliku, o ties įsiurbimo, nes ten ir šalta pusė (nepradegs net plona skardelė), ir varžtai dažniausiai atsisuka be problemų.
Jei su priėjimu prasti popieriai, tai nusiardyk valytuvus ir jų plastmases ir bus priėjimas tikrai pakankamas. Tik atsargiai nesudaužyk stiklo.
Bet aš pradžioj dar pabandučiau vakuumą nuo to EGR atsijungti. Pas 307 vožtuvėliai labai nedėkingoj vietoj, ir kai važinėjama be dugninės, tai labai dažnai sugenda nuo puvėsio natūraliojo. Tad prakiūra ir būna EGR visada pilnai atviras arba įsiurbimo sklendė visada pilnai uždara, ir t.t. O tada prasideda programavimai ir kitokie šūdo malimai, nors tereikia vožtuvėlį pasikeist...
Kaip ir Paulius sakė, šitiem varikliam labai retai stringa ar kemšasi EGR, nes jie seno tipo vakuuminiai. Ne retas atvejis sutikt mašiną su realia 500-600kkm rida ir vis dar puikiausiai veikiančiu originaliu EGRu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 lapkričio 07 - 02:08
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0