Peršokti prie turinio


Nuotrauka

205 vairo stiprintuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 consul

consul
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:Kaunas 8 650 88 526
  • Automobilis:peugeot 205

Parašyta 2017 lapkričio 15 - 08:00

Nuo kokio dar modelio galiu uždėti vairo kolonelę su stiprintuvu ant 205? Ar tinka nuo 309?
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 lapkričio 16 - 04:10

Kai kurie katalogai rodo, kad turi tikti nuo 309, bet būtent tik stiprintuvinė. Reiktų matuoti, bet įtariu prisisuks, tik reikia žiūrėt, ar kotas tinkamoj vietoj ateina ir traukės ar susireguliuos (katalogas rodo tokias pačias traukes)

 

Dar tikrai tinka nuo C15, kuris buvo gamintas iki 2005tų, o paskutiniuose jau dažnai būdavo stiprintuvas. Tik va bėda, kad jų Lietuvoj su žiburiu nerasi, o Ispanijoj ir Prancūzijoj nors ir krūvos, ir dar važinėjančių šiek tiek, bet šrotuose su dalimis prastai, nes viską marokiečiai išsiveža. Paprastą C15 kolonėlę turiu, bet kam ji reikalinga...

Siurblį, beje, kažkokį radau. Turiu ir trikampį vakuumo pompai, o tas siurblys gal prie kolektoriaus sukamas tuomet, o gal atvirkščiai. O gal trikampis stiprintuvui prisukt kažkoks kitoks būna, nes prie šito kažkaip nelabai tinka tas siurblys. Nežinau, nuo ko jis, bet bus nuo kažkokio seno Citroen/Peugeot su XUD7/9 dyzeliu, ir stiprintuvu, varomu nuo velenėlio, o kurioj tiksliai vietoj jį reikia uždėt, irgi nežinau, nes pats nenuėmiau. Dar turiu dvigubą škyvą velenėlio galui nuo labai seno 1,9TD, jaučiu iš 405 pirmos laidos.

Siurblys, tiesa, be integruoto bakelio, tai kažką jam reiktų ir priburt. Mačiau, kad pas seniausius 205tukus būdavo su bakeliu pats siurblys.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2017 lapkričio 22 - 07:37

Standartiškai kiek pamenu visi dėdavo nuo 306/ZX. turi viskas tikt.

 

Ramūnas


  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#4 consul

consul
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:Kaunas 8 650 88 526
  • Automobilis:peugeot 205

Parašyta 2017 lapkričio 24 - 21:00

Dėkui, ieškosiu nuo 306 su vairo stiprintuvu. O gal kas turi parduoti?
  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 lapkričio 24 - 21:21

Nuo ZX 1,8i 74kw 94 metų turiu visą komplektą, kolonėlės, siurblio su vamzdžiais ir šlangom. Bakelio tik berods nebėra, bus išmestas. O gal...

Tik kad nuimta prieš du metus, tai velniąžin, ar ta kolonėlė sausai dirbs net iškart, o kaip ilgalaikėj perspektyvoj, tai net ir velnias nežino. Prieš tris metus, kai ta mašina dar važinėjau, tai per vairo kotą nebėgo ir buvo sausa, o ant cilindro, kaip ir daugumai, lašas visad kabėdavo, bet nelabai kada nukrisdavo, nes per du metus skysčio nedapyinėjom.

 

Dar iki pavasario (kažkada, kai prisiryšiu susitvarkyt ir susidėt mechaninę kolonėlę vietoj stiprintuvinės) turėsiu visą komplektą nuo ZX 1,9TD 92metų. Abiem atvejais siurbliai variklio prieky, sukami generatoriaus diržu. Galėsiu net ir su kronšteinu kartu parduot, kuris turėtų prisisukt prie 1,8/1,9D/TD variklių, ir net su tempėju labai neblogos būklės.

Lyg ir sausa buvo visai, bet irgi velniąžin, nes prieš dvi savaites užkūręs buvau tą mašiną, tai varvėt nevarvėjo ir bėgt nebėgo, bet ji metus stovėjusi, o prieš tai išvis stovėjo gal keturis metus ir tuomet tik buvo užkurta, nupirkta ir parvažiavo savo eiga iš Anykščių. Siurbliai abiem geri, šlangos irgi lyg bėgt nebėga (rasojančios tokio amžiaus bus beveik garantuotai), o kolonėlei suremontuot dalių vis dar yra, kad nebėgtų ir net kad neklibėtų.

Tai viskas nuo noro ir ryžto priklauso. Na ir nuo babkių, aišku. Ta prasme pas mane komplektas 40eur be tempėjo ir 50eur su tempėju, bet tai jei pradės bėgti, dar tiek išeis remonto dalims kolonėlei pilnai sutaisyt, o su darbu ir dar daugiau, jei ne pats darysi. Aišku, visada gali tikėti šroto pranašais, sakančiais, kad jų parduodamos 25metų senumo dalys ledinės, bet aš meluot nemėgstu.

Todėl ir dėsiu sau mechaninę, kad atsisakyt galvos skausmo su seniausiai virš normos susidėvėjusiais ir sudilusiais mazgais, kurie gal ir puikiai veikia, bet niekada nežinai, kiek...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 lapkričio 24 - 21:21

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 consul

consul
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:Kaunas 8 650 88 526
  • Automobilis:peugeot 205

Parašyta 2017 lapkričio 24 - 22:51

Gal būtų protingiau dėti pilna tavo komplektą nuo 92m. Palaikyk, paimsiu pavasarį. Būklė nesvarbi, nes pilnai viską perrinkinesiu.
  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 lapkričio 27 - 23:57

OK.

Kolonėlės tai ten niekuo nesiskirs, taip pat ir bakeliai ar grįžtama žarna. Paduodama slėginė jaučiu irgi tokia pati arba labai panaši, nes siurblio vieta ant motoro beveik identiška. Na o skiriasi siurblio skriemulys, benzinui būna didesnio skersmens. Ir kronšteinas siurbliui/generui prisukt skiriasi, kadangi blokai variklių skiriasi, nors ir ta pati variklių šeima XU/XUD.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 consul

consul
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:Kaunas 8 650 88 526
  • Automobilis:peugeot 205

Parašyta 2017 lapkričio 28 - 07:32

Žarnas pasigaminsiu pagal vietą. Svarbiausia sumontuoti siurblį prie variklio.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0