Pakaitinimo zvake yra po vairuotojo puses zibintu:
Relė/Valdymo blokas, Laimonai, o ne žvakė
Norėjau irgi rašyti, kad gali būti ne prie saugiklinės, o po kairės pusės lempa, kaip pas C3 arba 207, bet pasilaikiau savo trigrašį, kai tiksliai nežinau.
Valdymo blokas dėl to, kad jei aliumininiu korpusu, tuomet ne relė, o tranzistorinis daiktas. Galvojau, kad tokie buvo tik pas senesnius ir paskui atsisakė, bet paskui radau tokią 207 2008tų metų ir jau nebežinau, nuo ko priklauso, relė ar tranzistorius. Esmė, kad jie abudu yra tinkami ir veikia prijungus prie tos pačios fiškės. Tik reikia žiūrėti, ar yra jungtyje į didžiuosius kontaktus atvestas storasis masės laidas. Jei nėra, tuomet tinkamas tik tranzistorinis, nes relinis be didžiosios masės nedirba, o tranzistorinis pasiima nuo vieno iš plonų laidelių. Pas Renault toks pats tranzistorinis būna, tai nebūna tos masės, o pas Peugeot dažniausiai būna masė, net jei ir tranzistorinis. Tai galima dėti plastikinę relę vietoj aliumoido tranzistorinio be perdarymų, ir veiks. Žmonės sako, kad plastikinės geriau laiko, t.y. jas rečiau tenka keisti. Bet man pačiam dar neteko nei vieno nei plastikinio, nei aliumininio pakeisti, visuomet būna vien žvakių bėda, o pakeitęs jau turbūt kokius 50komplektų žvakių su tokia sistema. Puse tų atvejų buvo ir relės klaida, kaip ir šiuo atveju, bet pakeitus žvakes ir ištrynus klaidas, po šalto užvedimo klaida nebeatsirado, o patikrinus su Lexia - relės veikdavo. Relės klaida būna tuomet, kai visos žvakės negyvos arba dar kartais būna ir su viena gyva. Kai dvi arba viena negyva, tai būna žvakių klaida.
Čia tik truputis mano praktikos, o jūs darykit, kaip norit, bet gerą detalę pakeisti į naują, ypač jeigu į pigią prasto gamintojo, tai dažniausiai nėra prasmės. Todėl pirma siūlyčiau vistiek patikrinti, ar veikia.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 gruodžio 13 - 00:14