Sveiki. Vakar grizus su Liutuku namo pastebejau is po kapota besiverziancius dumus (bent pradzioj atrode, kaip dumai...). Ciupau gesintuva, bet uzuodes, gan keistoka kvapa- nepuoliau jo naudot, nes tai nebuvo panasu i tipisko degimo smarve. Pamazu to keisto garo mazejo. Tuomet atidariau kapota ir palaukes kol garuoti visiskai nustos- pradejau ieskoti priezasties. Tamsoje dumu vietoje, kazkur tarp variklio ir salono uzciuopiau laisva zarneles gala is kurio lyg bande teketi rausvas skystis. Tuomet atkreipiau demesi i antifrizo kieki- jo buvo apmazeje iki minimumo. Tad panasu, jog kazkokia antifrizo recirkuliacijos zarnele nusimove ir jo pateko ant ikaitusio variklio- is ten ir keistas garas... Siandien bandziau surasti zarneles uzmovimo vieta, bet kadangi priejimas ten itin prastas- kol kas nepavyko rast... Nufilmavau ta vieta ir ikeliau i youtuba- gal vyrai patars kur tiksliau ieskot uzmovimo vietos? Bliamba sventes gi- reik visur transporto. Vyrai padekit!
Na man panasiau i vakuumine slangele kuri eina i turbina (jos valdymas). Toje vietoje jokiu vamzdeliu susijusiu su ausinimo skysciu nera (bent jau tokio plonumo). Nebent kazkas priburta... o skystis galejo atsirasti is i salona einancio "nuorinimo" tasko... O is video matos kad chamutas numautas i viduri slangos... reikai i vieta pastatyt.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 gruodžio 22 - 12:05
Bet aplink nuorinimo tasko sausa- nepanasu, jog pro ten galejo isbegt.... Tai sakote, kad problema visai ne toje zarneleje? Gaila, kad dabar visiskai nesimato is kur galejo isbegt- visur sausa ir gan svaru..
Na jei masina traukia kaip ir anksciau (gerai), tai tada ne turbinos valdymo vakuumine zarnele. As visgi manyciau kad per storasias slangas virsuje esancias leidzia ir varo tiesiai ant kolektoriaus ismetimo.
Buvote teisus- skysti leido ne per ta zarnele... Tik uzkurus varikli paaiskejo kame problema- leido per storaja antifrizo zarna, per jungti su variklio bloku ties nuorinimo anga... Buvo siek tiek issokusi is vietos- istacius garu nebliko. Pralekiau ikaitindamas varikli i darbines temperaturos- problema nebepasikartojo. Tikiuosi ji nebeatsinaujins arba teks ieskotis kitos zarnos... Dekui Laimonui uz pagalba... Visiems linksmu artejanciu svenciu...
Super kad issiprendei beda. Bet pasieskok, sita slangele greiciausiai jungiasi prie turbino reguliavimo voztuvelio, jis yra rudos spalvos(kaireje variklio puseje virsuje) ir jungti reikia prie isorinio vamzdelio.