Jump to content


Photo
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Petrovich666

Petrovich666
  • Senbuviai
  • posts 63
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 307 II SW 1,6HDI

Posted 2018 January 10 - 18:34

kiek vakuumo turetu buti bar ar mm/Hg tiksliai nepasakysiu..grubiai iki solenoido -0,7bar uz jo grubiai priklausomai nuo valdymo ant laisvu mazdaug -0,5bar..o siaip jei visai grubiai tai iki solenoido turetu rodykle uztraukt praktiskai iki dugno..uz solenoido priklausomai nuo valdymo..taciau ant laisvu turetu buti apie daugiau nei puse skales..

plius uzpumpuok rankine pompele turbes aktuatoriu, vakuumas turi laikytis uzpumpavus..jei krenta tada kiauras aktuatorius..(aktuatorius, cia tas grybukas, kur turbes geometrija uztraukineja)..

 

Matavau iki solenoido,rodo dugna - apie 700mm/Hg,o iki turbos ant laisvu 450mm/Hg,didinant apsukas tolygiai krenta,laikant ant 3000aps rodo 250mm/Hg.Uzpompavus vakuumine pompa prijungta prie aktuatoriaus,krenta vakuumas bet labai letai,kai suprantu turetu stoveti kaip ikalta?Turbina pirkta restauruota.

 

https://youtu.be/qvpjhN-2DdI?t=5m1s

 

Paziurejau Youtube apie aktuatoriaus darba,ka manote?Kaip rodoma,pakelus apsukas turi nukristi vakuumas visiskai aktuatoriui,o man sukelus iki 3000 aps vis dar rodo 250mm/Hg...Toks jausmas kad vakuumas netraukia iki aktuatoriaus  kiek turetu ir paskui solenoidas neuzsidaro pilnai sukelus apsukas ir vistiek traukia,susidaro nuomone kad kaip pastriges butu...


Edited by Petrovich666, 2018 January 10 - 19:19.

  • 0

#22 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2018 January 10 - 21:53

gazuojant ir turi kristi o paskui vel kilti..cia normalu..solenoidas reiskia veikia ok..jei vakuumas uztrukus aktuatoriu krenta ir nukrenta iki 0 tada blogai..jei nukrenta iki 300 ar 400 mm/hg ir pakimba  tai yra pakenciama ir normalu..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#23 Petrovich666

Petrovich666
  • Senbuviai
  • posts 63
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 307 II SW 1,6HDI

Posted 2018 January 10 - 22:02

gazuojant ir turi kristi o paskui vel kilti..cia normalu..solenoidas reiskia veikia ok..jei vakuumas uztrukus aktuatoriu krenta ir nukrenta iki 0 tada blogai..jei nukrenta iki 300 ar 400 mm/hg ir pakimba  tai yra pakenciama ir normalu..

 

Va sita reikala reikes patikrint iki kokios ribos krenta,as per pietus darbe ant greituju prabegau :) teks labiau pasigilinti :)  Aciu uz patarima.Niekad neturejau tokiu bedu ne su viena dyzeline masina,o dabar reikia ieskot galu,gal koks nedidelis gedimas,nenoriu skubeti ir skersti variklio,kur euriuku sumos prasides ojojoj...Suziuresiu kas imanoma ,jie ka dar kompresija tikrinsiu,bet nemanau kad su ja bedos...o jei nieko nerasiu teks skersti...


Edited by Petrovich666, 2018 January 10 - 22:09.

  • 0

#24 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • posts 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Posted 2018 January 11 - 09:05

gal duok Laimonui šitą galvos skausmą. jei menkniekis, tai ir pasakys koks jis, o jei reikės daugiau investicijų - susitarsit. bo bus kaip man ir dar daugeliui kitų - prisiperki bereikalingų detalių, o tada vistiek nuvažiuoji pas profesionalą. čia ne žiguliukai - daug kintamųjų.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: alkuninio veleno daviklis, paskirstymo veleno davikli, holo daviklis, duminimas, nera traukos

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users