Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Prarūdijo variklio bloko "zaglūškė"


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 sausio 16 - 08:17

Sveiki, pastebėta, kad atsirado aušinimo skysčio nuotėkis. Pradėjus ieškoti priežasties, atrasta, kad nutiko toks gan retas reiškinys - pradėjo leisti pro vieną iš variklio bloko "zaglūškių", kuri, matyt, prarūdijo. Ką patartumėt? Naujų jų yra? Sudėtinga nuimt (seną), uždėt (naują)? Gal šiaip galima išburt kažką, pas tekintoją ištekinus ir su spec. sandarikliu?

Iš anksto ačiū už nuomones. :)


  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 sausio 16 - 08:42

Sveikas, tau jau ne pirmam tas nutinka - amzius daro savo :) yra arba originalus dangteliai (uzsakyti) arba isleidus antifreeza sita vieta su karsciui atspariu hermetiku/kliejais. Paskutinis variantas tai butu laikinas manau. O tekinti gera ideja su trupuciu i konusa ant mikro, kad gerai isikaltu.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 sausio 16 - 09:03

Sveikas, tau jau ne pirmam tas nutinka - amzius daro savo :) yra arba originalus dangteliai (uzsakyti) arba isleidus antifreeza sita vieta su karsciui atspariu hermetiku/kliejais. Paskutinis variantas tai butu laikinas manau. O tekinti gera ideja su trupuciu i konusa ant mikro, kad gerai isikaltu.

Ačiū, Laimonai. Beje, vakar tikrinant nepamatavau diametro, o šiandien nelabai turiu galimybę pasimatuot, tai bandau surast internete, koks tas diametras, kad galėčiau nuprkit, bet nelabai pavyksta... Robete rado nuo 2.0 HDI variklio, tik nežinau, ar visoms 2.0 HDI modifikacijoms tokio pat diametro tie kamščiai.


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 sausio 16 - 11:16

Pagal vin koda service box turetum rast
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 sausio 16 - 11:59

Pagal vin koda service box turetum rast

Aciu. :good:


  • 0

#6 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 sausio 17 - 20:43

Uzsakytas naujas kamstis. Ismananciu noriu pasiteirauti, ar bus daug "reikalu" lupant prakiurusi ir dedant nauja? Priejimas toks, sakyciau, ne itin geras...


Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 sausio 17 - 20:44

  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 sausio 18 - 05:25

Tas daiktas vadinamas akle.

Išimti ta grubiasiais metodais, laužant ir maitojant, svarbu tik nepažeidžiant galvos arba bloko. Jei kiaurai prapuvus, dažniausiai pradurti pilnai nebūna labai sunku, o paskui jau kūrybiškumo klausimas. Priklauso, kuri prapuvo, nes jų ten pas šitą variklį belekiek (galvoj iš abiejų pusių po keturias, bloke taip pat, dar iš galų lyg yra), kai kurioms pakeisti reikia imti turbiną, dėžę, kuro siurblį, leisti diržą ir pan., o prie kai kurių priėjimas visai neblogas, tai užtenka nusirankioti visus purkštukų vamzdelius, kuro filtrą ir rail'ą, ir viskas kaip ant delno. Šiaip egzistuoja specialus įrankis tam darbui, bet niekas jo nepirks dėl vieno ar dviejų keitimų. Kartais tokį įrankį turi tie, kas montuoja elektrines pašildymo sistemas varikliams, nes ten dažnai būna tenas montuojamas vietoj akles į aušinimo kanalą, bet tai reikia tokių žmonių pažinoti. Ištraukę seną, išvalom iš skylės rūdis, antifrizo gliaumus ir kitus kakius ir dedam naują. Naują reikia įkalti tiesiog. Originaliai ten būna sausai, bet didelis šansas, kad lizdas, kaip ir aklė, taip pat bus truputį papuvęs, todėl švelniai patepti tiek lizdą, tiek pačią aklę kokybišku nerūgštiniu ne pigiu hermetiku (jei turit tik Š iš Maximos ar degalinės už du eurus, tai geriau visgi sausai dėt). Įstatom pradžią pirštais, o po to kažkokiu įrankiu reikia įkalti. Aš naudoju prailgintoją su galvute, kurios skersmuo būna panašiausias į aklės vidų, kad nedeformuot. Kalasi pradžioj labai sunkiai, kol susispaudžia, o po to labai lengvai, ir persistengus galima lengvai sukalt vidun ir įmest į bloką. Taip pat labai noriai skersuojasi, tuomet nesandarina. Gamykloje tiesiam sukalimui ir tinkamam gyliui tiesiog naudojamas įrankis, kuris atsiremia į bloką pats, ir giliau nebelenda, bet čia vėlgi dėl vienos aklės tokio gi netekinsi, o ten ir šitam varikly jų gal trijų skirtingų skersmenų yra, pvz galvos 25mm, bloko berods 27mm. Kai kurie gamintojai naudoja gumuotas akles, kurios lengviau įsideda, bet trumpiau laiko. Dar būna įsukamų, bet berods tik pas MB. Kiti blokuose skyles daro su atramomis, kad nesukalt vidun. Deja, bet pas Peugeot viskas kiaurai ir paprastai.

Žodžiu darbas paprastas, bet reikia kruopštumo.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 sausio 18 - 05:28

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 sausio 18 - 09:19

Tas daiktas vadinamas akle.

Išimti ta grubiasiais metodais, laužant ir maitojant, svarbu tik nepažeidžiant galvos arba bloko. Jei kiaurai prapuvus, dažniausiai pradurti pilnai nebūna labai sunku, o paskui jau kūrybiškumo klausimas. Priklauso, kuri prapuvo, nes jų ten pas šitą variklį belekiek (galvoj iš abiejų pusių po keturias, bloke taip pat, dar iš galų lyg yra), kai kurioms pakeisti reikia imti turbiną, dėžę, kuro siurblį, leisti diržą ir pan., o prie kai kurių priėjimas visai neblogas, tai užtenka nusirankioti visus purkštukų vamzdelius, kuro filtrą ir rail'ą, ir viskas kaip ant delno. Šiaip egzistuoja specialus įrankis tam darbui, bet niekas jo nepirks dėl vieno ar dviejų keitimų. Kartais tokį įrankį turi tie, kas montuoja elektrines pašildymo sistemas varikliams, nes ten dažnai būna tenas montuojamas vietoj akles į aušinimo kanalą, bet tai reikia tokių žmonių pažinoti. Ištraukę seną, išvalom iš skylės rūdis, antifrizo gliaumus ir kitus kakius ir dedam naują. Naują reikia įkalti tiesiog. Originaliai ten būna sausai, bet didelis šansas, kad lizdas, kaip ir aklė, taip pat bus truputį papuvęs, todėl švelniai patepti tiek lizdą, tiek pačią aklę kokybišku nerūgštiniu ne pigiu hermetiku (jei turit tik Š iš Maximos ar degalinės už du eurus, tai geriau visgi sausai dėt). Įstatom pradžią pirštais, o po to kažkokiu įrankiu reikia įkalti. Aš naudoju prailgintoją su galvute, kurios skersmuo būna panašiausias į aklės vidų, kad nedeformuot. Kalasi pradžioj labai sunkiai, kol susispaudžia, o po to labai lengvai, ir persistengus galima lengvai sukalt vidun ir įmest į bloką. Taip pat labai noriai skersuojasi, tuomet nesandarina. Gamykloje tiesiam sukalimui ir tinkamam gyliui tiesiog naudojamas įrankis, kuris atsiremia į bloką pats, ir giliau nebelenda, bet čia vėlgi dėl vienos aklės tokio gi netekinsi, o ten ir šitam varikly jų gal trijų skirtingų skersmenų yra, pvz galvos 25mm, bloko berods 27mm. Kai kurie gamintojai naudoja gumuotas akles, kurios lengviau įsideda, bet trumpiau laiko. Dar būna įsukamų, bet berods tik pas MB. Kiti blokuose skyles daro su atramomis, kad nesukalt vidun. Deja, bet pas Peugeot viskas kiaurai ir paprastai.

Žodžiu darbas paprastas, bet reikia kruopštumo.

Ačiū Tau už išamius patarimus. Labai pagelbėjai! :good:


  • 0

#9 thugsmaster

thugsmaster
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:Cnc
  • Automobilis:P406 hdi 2,0

Parašyta 2018 sausio 24 - 23:21

Šalta svarkė manau paprasčiausias ir pigiausias būdas :)  


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 sausio 25 - 13:13

Šalta svarkė manau paprasčiausias ir pigiausias būdas :)  

Esu tokią chaltūrą taisęs, tai papildomai kainavo tų klijų iškrapštymas. Nes prie galvos priskreto tai nerealiai gerai, bet prie antifrizo kažkaip neprilipo...

Jeigu reikia tiktai kažkur davažiuoti išmetimui arba sutaisymui, arba jei ten važinėsi kelias savaites dapylinėdamas ir tuomet išmesi, tai tuomet metodas, kitu atveju šūdų krūva, tas pats kaip karterį suklijuot.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 sausio 25 - 13:15

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 thugsmaster

thugsmaster
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:Cnc
  • Automobilis:P406 hdi 2,0

Parašyta 2018 sausio 25 - 19:30

Esu tokią chaltūrą taisęs, tai papildomai kainavo tų klijų iškrapštymas. Nes prie galvos priskreto tai nerealiai gerai, bet prie antifrizo kažkaip neprilipo...

Jeigu reikia tiktai kažkur davažiuoti išmetimui arba sutaisymui, arba jei ten važinėsi kelias savaites dapylinėdamas ir tuomet išmesi, tai tuomet metodas, kitu atveju šūdų krūva, tas pats kaip karterį suklijuot.

 

Na mano atveju 2 metai ir viskas gerai, svarbu, ne šiaip kliacka uždėti, bet paruošt gerai ir viskas laikys  


  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 sausio 25 - 23:13

Tai taip, draugas su seneliu skystu metalu karteri klijavo, tai irgi tris metus vazinejo ir netgi visai sausa buvo :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2018 sausio 26 - 08:51

Mano atveju, kol neturejau kamscio, laikinai problema buvo sprendziama isleidus ausinimo skysti, isvalius kiaura vieta, uztepus ten temperaturai atsparaus (iki 350 laipsniu) silikono ir i kiaura vieta dar isukus nedideli konusini varzta. Chaltura, bet pasiteisino, nuotekis baigesi :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2018 sausio 26 - 08:53

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0