Sveiki, manau turiu bedu su lambda zondu, noriu issiaiskinti tiksliai su kuriuo.. Esme tame, kad dabar ant duju kol nepasyla variklis iki kokiu 75-80 laipsniu, negaliu pavaziuoti visai, trukcioja, purtosi, gazo nepriema, aisku check engine dega, o jis rodo P1335 (camshaft position unknown) ir P0141 (O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2). Ant benzino uzkurus ryte dirba atrodo gerai, bet labai smirdi aitriai is duslintuvo, tiesiog gniauzia nosi

ir dar plius daznai pastebejau, ant salto pradejo ir benzinas bludyti, buna nesudirba kazkuris cilindras momentui kazkuriam, ir pasijungia ausinimo ventiliatorius visu pajegumu, nustoja kaukes po kokiu 10 sec. pasilus viskas ok. Ir jau geri metai kai tik ant duju variklis persijungia, irgi buna jauciasi lengvas sutrukciojimas, kazkuris cilindras nesudirba ir iskart pasijungia ventiliatorius pilnu pajegumu, ir vel nustoja po kokiu 10 sec taip pat, paskui pasyla siektiek ir nebepasikartoja. Manau labai riebus misinys ant salto parenkamas, ir nesugeba jo uzdegti, ir nesudirba cilindras kazkuris. O tas ventiliatoriaus isijungimas tikrai kazkuom susijes su cilindru netinkamu darbu, anksciau tikrinau babinas, tai viena atjungus, variklis kratosi, ir iskart pasijungia ventiliatorius taip pat kaip aprasiau jau. Buvau pas dujininkus, pravazinejom su pajungtu kompu, ant silto variklio idealiai viskas atrodo dirba, misinys kaip ir geras, o vat saltas nedirba ant duju visai. Sako reiketu ant salto ziuret po nakties. Sako galbut lambda kazkuris nusibaiges. Zvakes naujos. Reduktorius syla tolygiai su visa ausinimo sistema. Dujos apynaujes, pravaziuota 23 tukst km.
Tai va, kurioj vietoj butent tas lambda stovi? Raso bank 1 sensor 2. Man reiketu konkreciau suzinot. Variklis 3.0