Tu klysti, aš vis dar esu 100 procentu tikras,kad mano geriausias pezas
PhanT P508 GT
#21
Parašyta 2018 sausio 31 - 11:47
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#22
Parašyta 2018 sausio 31 - 11:49
Galima pasidaryti kad greiti rodytu per centrini ekraneli, o TEN JAU KAD IR 300km/h
P.S. ispudinga trauka, dar turekim omenyje kad padangos ziemines, vasara butu dar geriau. Ne tik betmanus darytum
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#23
Parašyta 2018 sausio 31 - 14:11
Ne, stendo nebandysiu, nebent kai susitvarkysiu visa savo smulkmenija ir nebus ka veikt. Man nors ir malonu pasigirti, kad va kaip smagiai vaziuoja, bet pimpaliukais nesimatuosiu, tai pripazinsiu, kad mano tikrai NE PRO KURIA VIETA NERA geriausias ir TIKRAI yra ka nusiveikti . Taip, ekranelyje greitis ir dar 4 skirtingi meniu be to (radijas, vidutines sanaudos/greitis, momentines/kiek liko vaziuoti), zodziu ko tik sirdis geidzia Ir taip, padangos ziemines (roadstone - china), bratkis labai dejo i suns dienas jas, o gaunasi, kad is tikro visai neblogos padangos (jau tikrai kruvas isbandes esu ). Ir turiu "linksma" kalniuka kieme, kuris is esmes kaip testine estakada, tai va. Kai gerai prisnigta, ten sustoji, bandai pajudeti, jei pavelka - geros Tai roadstone'ai mano nuostabai pavelka. Ant p406 uzdetotos naujos continental su dygliaisi - jau gailiuosi...Tik asfalta bruzinu
P.s. DPF dar irgi neisimtas. Tai nezinau ar kazkiek turi itakos "smaugimui" ar nelabai ka pakeis. Siandien vaziuoju pjaustytis, iki savaitgalio bus jau "svariu" vamzdziu.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 31 - 15:02
#24
Parašyta 2018 sausio 31 - 15:49
Kas čia yra, kad visiems Peugeot vairuotojams kaip taisyklė reikia lenkti betmenus?
#25
Parašyta 2018 sausio 31 - 15:55
Kas čia yra, kad visiems Peugeot vairuotojams kaip taisyklė reikia lenkti betmenus?
Visada karuna kazkas nori pavogti, taip yra nuo akmens amziaus Na o jei rimtai cia tik posakis tox, kadangi ant kelio bimbalai daugiausiai ir kelia p**..la LAABAI TIKIUOSI kad peugeot vairuotojai niekada netaps bimbalistais, nes JEIBOGU sesciau i kita marke tada.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#26
Parašyta 2018 sausio 31 - 15:56
Nes buvo laikas kai betmenai dejo per sonus... nuoskaudos...Kas čia yra, kad visiems Peugeot vairuotojams kaip taisyklė reikia lenkti betmenus?
#27
Parašyta 2018 sausio 31 - 16:32
Betmenai kaip linksnis dabar jau, tai tame ir posakis, kad lenkti betmenus Nors is tikro niekas ju lenkti nesiruosia, o rimtai paemus, trilitri paprogramuota betmena ne taip ir lengva uzlekt Atsakykit man dabar, kompetetingi asmenys...AR DETI MAN DEZES AUSINIMA?! https://www.drive2.r...45777930682608/Ar yra is tikro prasme? Kokia voobse darbine dezes temperatura ir ar negausis atvirkstinio efekto, kad dar labiau nusidevejima paskatins...Nors aisku termostatas stovi. Bet ar tikrai neuztenka stock'inio ausinimo? + bent jau pagal davikli tai termostatas ant 2.2hdi atsidaro prie 80laipsniu, o ne 90, iki 90 neuzkyla. EGR off, DPF off, nematau kodel turetu dezes temp kilti net esant didesniem karsciam
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 31 - 16:50
#28
Parašyta 2018 sausio 31 - 18:22
Aš sakyčiau būtinas aušintuvas. Ypač jei padidintas sukimo momentas. Dėžės tepalo temp. panaši kaip variklio 80-90C. Kuo temp. aukščiau normos tuo dežės tepalas greičiau "degraduoja" su visom tom to pasekmėm. ATF yra panašiai kaip aliejus bulvėm kepti Jei mažoj temp. čirškini, tai kaip ir ok. O jei daugiau - dega, susidaro kancorogenai ir miršti nuo vėžio po 20 metų Atvirkštinio efekto negausi nebent tas papildomas aušinimas bus kreivai padarytas ir ten tepalas dinginės ir nukapsės kažkur. Tada jo. Damuši greičiau AT
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#29
Parašyta 2018 sausio 31 - 19:34
Aš sakyčiau būtinas aušintuvas. Ypač jei padidintas sukimo momentas. Dėžės tepalo temp. panaši kaip variklio 80-90C. Kuo temp. aukščiau normos tuo dežės tepalas greičiau "degraduoja" su visom tom to pasekmėm. ATF yra panašiai kaip aliejus bulvėm kepti Jei mažoj temp. čirškini, tai kaip ir ok. O jei daugiau - dega, susidaro kancorogenai ir miršti nuo vėžio po 20 metų Atvirkštinio efekto negausi nebent tas papildomas aušinimas bus kreivai padarytas ir ten tepalas dinginės ir nukapsės kažkur. Tada jo. Damuši greičiau AT
Nuomone uzskaityta. Reiks dalis pradeti rinkti...
#30
Parašyta 2018 sausio 31 - 20:16
Šiaip reiktų pažiūrėt kokia ten ATF temp. gerai pavaikius. Gal neapsimoka ten papildomai statyt ir viskas normos ribose.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#31
Parašyta 2018 sausio 31 - 20:45
Šiaip reiktų pažiūrėt kokia ten ATF temp. gerai pavaikius. Gal neapsimoka ten papildomai statyt ir viskas normos ribose.
Vaikiau prie 0C, tam kad pakeist tepalus ant siltesnes. Buvo taip, apsildziau motora iki darbines, ir vaziavau i miesto gala aplinkeliu 10km ir atgal 10km, su super apkrova, na pavaikant gerai. Tai kai ant keltuvo uzkelem, na...Kaip siltas vanduo is krano, tokia buvo dezes temp. 40-45C... Davikli temptis i salona siulai? )
#32
Parašyta 2018 sausio 31 - 21:00
#33
Parašyta 2018 sausio 31 - 21:22
Vaikiau prie 0C, tam kad pakeist tepalus ant siltesnes. Buvo taip, apsildziau motora iki darbines, ir vaziavau i miesto gala aplinkeliu 10km ir atgal 10km, su super apkrova, na pavaikant gerai. Tai kai ant keltuvo uzkelem, na...Kaip siltas vanduo is krano, tokia buvo dezes temp. 40-45C... Davikli temptis i salona siulai? )
O tai per diag. nerodo temp. ATF? Šiaip tai visas grožis pasirodo vasarą, kai kamščiuose sėdi ir automatas "groja" per bėgius pirmyn atgal
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#34
Parašyta 2018 sausio 31 - 21:30
O iki kiek palele galia? Ar kad zinoti reikia ant stendo?
Programoje virs 180kw, realus output'as tik ant stendo matuojamas.
O tai per diag. nerodo temp. ATF? Šiaip tai visas grožis pasirodo vasarą, kai kamščiuose sėdi ir automatas "groja" per bėgius pirmyn atgal
Ay, pamirsau diagboxa Turbutu, kad rodo... Reiks vasara tada pasiziurineti Tai kaista del to, kad junginejasi labiausiai? Realiai, dsg7 del to irgi saibom eina ir vienas pasiule iseiti, perjungi i manual, kad sumazint tu "1-2 begis" drocinimu skaiciu. Tai jei toks variantas padeda, kaz. kodel ne "Lapukai" junginejimo yra, galima zaisti. Kamsciuose retai stoviu O ir net manual'as manes taip kaip kokio Laimono tikrai ne-nervina, siandien su savo senoliu vazineju, visai jis man prie sirdies. Tik kiek atpratau nuo trecio pedalo, prisimenu tik kai gesinet jau pradeda, kad reik begi isjungti )
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 31 - 21:32
#35
Parašyta 2018 vasario 01 - 11:18
Kolias momentines kuro sąnaudas parodo spudžiant iki dugno?
#36
Parašyta 2018 vasario 01 - 13:31
Kolias momentines kuro sąnaudas parodo spudžiant iki dugno?
A checkinai video? Tuoj pats perziuresiu, ten taip sutapo netyciom, kad momentines ir matosi Gal nebent telefa per stipriai purtau....
Nu va, pats paziurejau. Daugiau 30L ant 100km nerodo, cia max. Realiai momentines manau ir 60L gali buti Kokiu tikslu kazin domiesi?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 vasario 01 - 13:33
#37
Parašyta 2018 vasario 01 - 19:20
A checkinai video? Tuoj pats perziuresiu, ten taip sutapo netyciom, kad momentines ir matosi Gal nebent telefa per stipriai purtau....
Nu va, pats paziurejau. Daugiau 30L ant 100km nerodo, cia max. Realiai momentines manau ir 60L gali buti Kokiu tikslu kazin domiesi?
Šeip. O kokios sanaudos nuolatinės po miestą trinantis? Aišku tu dabar paspaudi, nes tau reikia čipą išbandyti, bet tai tu juk visada spaudi.
#38
Parašyta 2018 vasario 01 - 20:51
Šeip. O kokios sanaudos nuolatinės po miestą trinantis? Aišku tu dabar paspaudi, nes tau reikia čipą išbandyti, bet tai tu juk visada spaudi.
Dabar stovi ji, kerpa dpf'a ir perteps pagalve, kad nebarsketu. Kol su dpf'u buvo, tai 11l. Vidutinis greitis 24km/h. Na, cia skaityk vien miestas + specaliai vaikiau 2-3 kartus, kad dpf'a prapusti. Sakyciau mano p406 panasiai valgo. Del paspausti, tai su automatu ne taip norisi...Raminanciai veikia ;)
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 vasario 01 - 20:54
#39
Parašyta 2018 vasario 02 - 19:57
Pagalve pertepta. Nezinau, kol silta tai nera ten kazkokiu vibraciju, ryt varau i pnvz, paziuresiu kaip salta. Suodziu filtro nera, ismetimas isplautas nuo drusku ir suteptas antikoroziniu. Davus tapke visais begiais dumu uz saves nemaciau. Murkia be kamscio graziau, na, uzmynus. EGR vamzdis/paemimas isplautas ir papildomai skarda uzglusintas. Beliko parktronikai Ay, gale stab. traukute jau tokia leizgyve buvo - 8 eur TRW, kitu nebuvo. Norejau meyle hd det, bet dzin
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 vasario 02 - 19:59
#40
Parašyta 2018 vasario 02 - 21:19
Teisnga linkme judam
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0