PhanT P508 GT
#81
Parašyta 2018 vasario 10 - 00:38
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#82
Parašyta 2018 vasario 10 - 00:48
Eina nakui tie dyzeliai, kokia idealia bepirktum visi jie nudrozti, nesuprantu kur cia ekonomija jeigu uz turbinas tokias babkes moket reikia, salerkininy jeigu pirkti tik nauja, na cia mano nuomone, siaip sekmes remontuojant
Aš irgi nesuprantu kam tie dyzeliai ,bet visi renkames kas kam labiau patinka.Nes čia diskusijų benzingalviai prieš dyzelistus jau buve begale ir bendro pointo neprieita
Plius ne visi patinkantys auto turi kažką gero iš benzininių variklių ,kol dar dyzelis popliarus ,tai kartais žmonės lieka be pasiriniimo.
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 vasario 10 - 01:13
#83
Parašyta 2018 vasario 10 - 07:37
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 10 - 07:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#84
Parašyta 2018 vasario 10 - 08:30
nuo 2006 vairuoju jau ketvirta dyzeli, nelabai suprantu kokios bedos su dyzeliniu motoru.
Benzina vairuoju dazniausia tik nuomotas auto, sokas po dyzelio, pamacius sanaudas:)))
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 vasario 10 - 08:33
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#85
Parašyta 2018 vasario 10 - 09:29
Plius dyzelio naudai - prisodink pilna masina, traktorius vaziuoja be didelio skirtumo, pas benzina prisodink pilna masina pajausi kad puses "arkliu-niutonmetru" nera. Taip jei 1 vaziuoji su benzu tada ok, bet dyzelio sukimo momentas MAN 100X AKTUALIAU nei benzino AG.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 10 - 09:29
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#86
Parašyta 2018 vasario 10 - 11:07
Aš irgi nesuprantu kam tie dyzeliai ,bet visi renkames kas kam labiau patinka.Nes čia diskusijų benzingalviai prieš dyzelistus jau buve begale ir bendro pointo neprieita
Ekonomija esminis kriterijus. Kuro kainos sviruoja, bet dyzelinas visada kažkiek pigesnis. Dyzeliai kuro ima mažiau. Daug kas mašinas naudoja darbui, o čia tenka skaičiuoti, kad nepravažinėtum visko ką uždirbai. Devynerius metus važinėjau su P406 HDI, keičiau traukes, spyruoklęs, šarnyrus, stabažių diskus, amortizatorius ir dar gal kokį šimtą dalių, bet nieko nekeičiau to kas skirtą tik dyzeliui. Net pakaitinimo žvakių nei karto nekeičiau. Tiesa sakant būtų įdomu vėl kada nors turėti benzininę mašiną, bet ne didesnę kaip kompakt klasės.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 vasario 10 - 11:21
#87
Parašyta 2018 vasario 10 - 11:16
Kad nekristu akmenukai i mano darza: rinkausi dyzeli, nes nm o ne ag, ne del sanaudu. Nes jei paimt mano metini isvazinejimo vidurki, tai bet kas pasakytu, kad imk atmosfernika. Antras dalykas, 300eu detalei, 2011 metu masinai. Nu ka zn, nei cia baisu, nei ka. Prasieit po turbinius benziniukus, audi, bmw, vw - oi ten dar didesniu dziaugsmu atrasti eitu ir ne ka mazesnem kainom. Pehzas cia savo atmosfernyka bando lygint, kuris, jei taip paemus irgi nesamoniu ir kaseku igymtu turi. Jei noreciau benzo, yra varikliu su kuriais isvis nieko nereik daryti, galejau tada IS250/300/350 imti, arba lexus gs 350 - nu ten nei varikliai nei dezes uzmuzamos Pugas su savo kasekais, su savo technologiniais pribumbasais ir dar GT. Vel gi, noreciau lengvai prasisukti imciau ne GT ir tiek. O dabar aiskiai buvau ispetas apie dziaugsmus... Tikrai, nepirkit zmogai tokiu masinu, jei jums 300-500 pinigu remontui, jau "nu na". Bo paliksit ir dar daugiau. Gal kas zino, galetu tu paciu metu audiniu/bmw dyzeliniu dziaugsmus surasyti. Zinot gi, kur grandine stovi ir kad visa varikli su deze nuleidziam, kad pakeist ja...? Cia apie bmw Nxx variklius.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 vasario 10 - 11:19
#88
Parašyta 2018 vasario 10 - 11:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#89
Parašyta 2018 vasario 10 - 12:27
Aš tai dabar turbo benzo ieškausi. Nes momentas sukimo jau geras pas juos. Švelniau dirba - komfortas. Plius pareina iš Europos mokesčiai ir priespauda dyzeliukams. Ir šiaip kai pavaikštai po aikštelės dabartiniai benzai (aišku ne kokios ekonom. klasės) daug geraiu išlaikyti, mažiau važinėti, nes visa Europa dyzeliais paspringus
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#90
Parašyta 2018 vasario 10 - 18:35
Dabartiniai benzinai ir su auksto slegio kuro siurbliais ir su dar brangesniais auksto slegio purkstukais, turbinom, fap-dpf filtrais... Viskas kas pas dyzeli + uzdegimo zvakes babinos... Tik nera pakaitinimo. Zodziu dabartinis benzas,yra didesnis hemarojus nei dyzelis.
Na tikrai ne didesnis hemarojus tie nauji benzai, cia dyzelistai pasiguodziat, kas daugiau belieka
#91
Parašyta 2018 vasario 10 - 19:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#92
Parašyta 2018 vasario 10 - 20:29
o tie benziniai kuriu galia siekia 180arkliu ir daugiau degalu sanaudos arteja prie katastrofisku skaiciu:))
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 vasario 10 - 20:20
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#93
Parašyta 2018 vasario 11 - 00:40
Esi nors karta tokio benzino naujojo (Euro6) kapota nors atidares? As visa gyvenima buvau uz benzina, bet kai dabar pornografija paliko, nu sorry ;(
Turbut nemates atidaryto kapoto, nes bedu nera su varikliu, siaip kasdiena su nauja darbine auto vazineju pezas 308.
Kam traktorius kam masina. Daug ukininku pas mus. Valstieciu krastas gi
#94
Parašyta 2018 vasario 11 - 07:19
Turbut nemates atidaryto kapoto, nes bedu nera su varikliu, siaip kasdiena su nauja darbine auto vazineju pezas 308.
Tai dar palauk, pakalbesim po 180k ;) na aiski geriau neprikarkseciau.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#95
Parašyta 2018 vasario 11 - 10:43
Anksčiausiai 1.6THP kuro siurblį esam keitę prie 44kkm... Berods apie 600eur Automobilis pirktas naujas, Lietuvoje. Dabar eina atnaujintu detalės kodu - gal kažkiek geriau laikys.
O ties 120kkm jau prasideda tokie, kuriem naujas siurblys, žvakės, uždegimo ritės, purkštukai nepadeda. Nedirbančius cilindrus spręsti reikėtų rimtu variklio remontu, bet kartais padeda valvetronic atjungimas, kuris taupymo sumetimais tiesiog išprogramuojamas
O dėl 2.2HDi turbinos - gamintojas padarė šiek tiek kontrukcinio broko. Senieji 98kw važiuoja su originaliom turbinom atsukti iki 150kw ir vargo nemato. Naujiesiems turbinos byra ties 120kkm - tiek čipuotiem, tiek nečipuotiem - atsisuka vienas varžtas, kuris užstrigęs susprogdina turbiną :/ Servise matėm jau gal 4 ar 5 tokias turbinas. Nuo kažkurio RP kodo gamintojas turbūt pastebėjo šitą problemą, ir paleido turbinos atnaujinimą
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#96
Parašyta 2018 vasario 11 - 11:56
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#97
Parašyta 2018 vasario 11 - 14:08
O dėl 2.2HDi turbinos - gamintojas padarė šiek tiek kontrukcinio broko. Senieji 98kw važiuoja su originaliom turbinom atsukti iki 150kw ir vargo nemato. Naujiesiems turbinos byra ties 120kkm - tiek čipuotiem, tiek nečipuotiem - atsisuka vienas varžtas, kuris užstrigęs susprogdina turbiną :/ Servise matėm jau gal 4 ar 5 tokias turbinas. Nuo kažkurio RP kodo gamintojas turbūt pastebėjo šitą problemą, ir paleido turbinos atnaujinimą
A tu matai Galvojau, del Laimono isgirtu regeneraciju viskas. Jei del brokinio varzto, tai gaila, reiskia turba is saves dar net labai gyva buvo.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 vasario 11 - 14:09
#98
Parašyta 2018 vasario 11 - 15:34
A tu matai Galvojau, del Laimono isgirtu regeneraciju viskas. Jei del brokinio varzto, tai gaila, reiskia turba is saves dar net labai gyva buvo.
Esu matęs dvi su susikraipusiom geometrijom - greičiausiai dėl aukštos temperatūros, gal duslintuvo slėgio - ne ekspertas, nežinau tikslių priežasčių.
Sprogusių matęs gal 4 ar 5
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#99
Parašyta 2018 vasario 20 - 19:36
https://www.heicospo...rvice/guarantee
#100
Parašyta 2018 vasario 26 - 22:02
Labas. Kaip jus? Pamirsot turbut, kad jau ir gyvas bebusiu? Galit pasveikinti, ant dienu tapau nuostabios dukrytes TATA. Cia offtopic. Kalbant i tema, per ta laika sulaukiau savo turbos, kuri uz tokia kaina pasirodo wow bukles yra, na, profilaktiskai pravale geometrija ir patikrino elektrini valdyma, viskas cool. Pats paklibinau salta ir silta aseles, na, kaip naujos. Ryt/poryt desim i vieta...Dabar techninis klausimas zinantiems. Ka su katalizatorium daryti? Mesti lauk, grezti skyle, deginti, ar tiesiog palikti kaip yra? Dabar jis praplautas benzu, bet girdejau feedback'u, kad nepadeda...Kaip zinot turbut, jis pora litru tepalo gavo ant isdeginimo. Kas ten gali nutikti, jei palikti tiesiog isplauta? Kokio velnio juos meta lauk, kai keicia pagedusias turbas?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 vasario 26 - 22:03
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0