ESu girdėjęs, kad plauna su kokiais tai dažų skiedikliai ir kaustine soda (stiprus šarmas) po to.
PhanT P508 GT
#121
Parašyta 2018 vasario 28 - 10:36
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#122
Parašyta 2018 vasario 28 - 11:11
Jis vistiek nebus kaip naujas, ką jie ten berašytų. Net pusės tiek nebus.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#123
Parašyta 2018 vasario 28 - 11:21
Tai čia faktas. Joks ploviklis nebus geriau už viena didelę palčia skylę Bet reik ekologijos. Kaip, kad vagenas prieš dyzelgeitą nuodijo bedžiones dyzelio dūmais ir bandė parodyt, kokios švarios dabar technologijos. Tik dėja visa tai tik ant dyno stendo
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#124
Parašyta 2018 kovo 01 - 00:21
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#125
Parašyta 2018 kovo 01 - 07:57
Senam triperiui statyt nauka FAP arba plauti, nzn, pirma reiketu nusiusti arba galva su saltu vandeniu issiplauti arba varikli perrinkt su visa periferija ir turbo it tada fap plaut/keist. Nes tas filtras ir pareina greiciau/super greit del kas po kapotu bukles...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 kovo 01 - 07:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#126
Parašyta 2018 kovo 01 - 10:52
Dabar pakaitinis (ne PSA OE) suodžių filtras 407 RHR varikliui kainuoja apie pusantro šimto eurų Tai žmonėm ta kaina patinka, bet kas iš tos kainos...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#127
Parašyta 2018 kovo 01 - 13:34
Dabar pakaitinis (ne PSA OE) suodžių filtras 407 RHR varikliui kainuoja apie pusantro šimto eurų Tai žmonėm ta kaina patinka, bet kas iš tos kainos...
Daugiausia zmogu bijo valstybes, ale nepraeis TA arba bijo keist tai ka padare gamintojas, ale taip turi buti. Niekas negalvoja apie jokia ekologija )) Tai tiem "devobaimingiem" kaina labai gera, sakyciau
#128
Parašyta 2018 kovo 01 - 18:39
Šį pranešimą redagavo Atas: 2018 kovo 01 - 18:42
#129
Parašyta 2018 kovo 01 - 23:16
Oho kiek visko jau ivyko idomu ir aktualu skaityt ;) man tokia nuojauta kuzda kad jei prie nieko nebutum nagu kises tai butum ilgai ir nuobodziai vaziaves bet butent nuobodziai o dabar yra kas veikt As butent del sitos turbo ipatumu turbut ir nesirysciau kelt kw...nors pagunda buvo Beje kai pirkau savo auto tai pagal istorija isiaiskinau kad prie 40K km buvo keista turbina 2012m. o kiek girdejau butent nuo 12m. jau buvo tas update'as...tai va ir tikiuosi kad jau turiu ta geraji varianta nes auto rida jau 184K km o turbo kaip nauja (na atmetus 40K km tai turbos rida virs 140 ir jau turetu nusprogt kaip kad cia sake kad tik iki 120K atlaiko...)Tai gal mano irgi jau laikytu ir tuos 200kw kas zino...O siaip kolkas pas mane visa ekologija vietoj...ir neapsiprendziu ar lysti ar ir toliau taip vazinet tikrinau eoli tai dar yra uztektinai...nu bus matyt...Beje idomus faktas del vaziuokles...kolkas viskas original ir jokiu negeru simptomu...Nu bet cia matyt toks jau variantas papuole kur autobane pagrinde lakste...buvo atvezta su 150K rida is vokieciu
Nesuzinosi niekad...Jei matei, tai rasiau, kad lenkimas nebuvo toks kad is paskutiniu gazas dugnas. As toks, remap'u salininkas Gal ir kvailai pasitikiu, bet manau, kad jei nudvesus detale, tai ir taip nuleks. Na, tektu pakeist turba uz 30k, man nuo to silciau nebutu Del ekologijos negerumo as irgi kategoriskas ir nematau kolkas prasmes buti zaliukui p.s. pralektum su cipuotu - surizikuotum pasikelti Nebent esi ramus vairuotojas, bet tada ir neimtum 150kw ;)
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 kovo 02 - 00:02
#130
Parašyta 2018 kovo 02 - 09:11
Na nesu visai jau ramus kartais uzeina zajoba paspaust kai turejau 2.0 hdi 120kw tai nelabai ten kas iseidavo mandriau pavaziuot o su situo jau iseina isivaizduoju ta pojuti su koki 180-200 kw aisku cia momentas pagrinde groja, o kiek momento tau uzkele? speju koki 520nM jeigu is 7s sekundziu ziema islipo... beje jei reiks papigiai greiziu dezes tai kreipkis matai as sita masina jau nupirkau su hidrokonverterio (pusles) defektu....kartais dideliais greiciais lekiant ismesdavo klaida kad neuzsirakina pusle...bet siaip pati deze dirbo idealiai...ir taip vazinejau beveik 2 metus...kol pradejau galvot apie pusles keitima, bet taip gavos kad radau nerealu varianta dezes su 74 K km probegu...is rimtos vokieciu auto perdirbimo firmos kur turejo isarde toki pat citroena kaip mano...su paciu vadovu ten ju bendravau ir mane viskuom itikino kad viskas ciki...ir garantija menesiui ir siaip pasake pries parduodant kad hidrobloko dangteli reiks pakeist nes sandeliuojant pasilankste...zodziu viskas buvo pedantiska kaip man ir patinka vokieciai taiva atsisiunciau ta deze, susimontavau ir viskas super...zodziu dabar tikrai ilgai planuoju si auto eksplotuot vien del dezes projekto igyvendinimo galvojau pradzioj irgi statyt normalu ausinima dezei...bet jauciu apseisiu,dezes rida maza, dabar montuojant pasikeite iskart 6 litrai tepalo, tai dar artimiausiu metu viena koki keitima dalini padarysiu ir visas tepalas pilnai bus pakeistas...bet planuoju ir toliau daryt dalinius kas koki 20 stuku kaip ir rekomenduoja sios dezes gamintojas o ne Citroen kur "filled for life" o jei nera papildomo ausinimo ir tepalai nekeiciami tai tada naturalu kad deze pradeda mirt...cia siaip paprasti vairuotojai nusipirke tas masinas tai isvis juk nesidomi ir gyvenime ten nekeicia tu tepalu...keista kaip dar isvis jos tiek nuvaziuoja pas Citroena, nes pas Volvas tokios pat dezes tiek netraukia...na bet ten pas Volvas gal visa auto ausinimo sistema prastesne...O kaip ten pas tave su ta pagalve daug vargo buvo nuimt? Tai dapylei tepalu kaip kad rusai daro ir dabar viskas ciki? netriuksmauja? pas mane tai dabar kazkaip visai retai sutrata, ko tai nutilus visai... tai kolkas ner reikalo lysti..
#131
Parašyta 2018 kovo 02 - 14:20
Ten standartas zinok, nezinau skaiciuku, klausiau Tauriaus del kw, sake 180+. Tai kazkas ir bus kaip parasei. Del pagalves, tai nespejau labai pavazineti. Is ispudziu, labai vibracija nesumazejo, taip kad butu WOW. Bet birbent nustojo ir "brgh", panasu, kad dingo Nu reik pazaist, kad nuimt, bet ne tragedija (turint raumeny, kad yra keltuvas). Tepalo irgi neradau lygiai to, kur tam straipsnyje, bet jis is saves nieka ypatinga...Parinko kazka panasaus Del dezes tai cool, jei netyciom vel gausiu dziaugsmo - zinosiu pas ka kreiptis Del tepalu keitimo - pritariu + kad isvis easy ten viskas
#132
Parašyta 2018 kovo 02 - 14:50
#133
Parašyta 2018 kovo 02 - 15:43
na bet jei supratai galiu atiduot tik savo naudota deze bet siaip ji vaziuojanti puikiai iskyrus kad reikia ta pusle restauruot del tos klaidos prie dideliu greiciu...na bet pusles restauravimas apie 200 euru, uz deze irgi nekazka paimciau tai jeigu dar paciam montuot su brolio pagalba tai sumoj gautusi visai nedaug bet tikekimes neprireiks tau ;)
As supratau, manau pusle nenueis tikrai... O siaip tikekimes, kad kolkas niekas nenueis
#134
Parašyta 2018 kovo 02 - 16:37
#135
Parašyta 2018 kovo 02 - 17:02
šiaip idomu,jei technikinę praeidinet, ten gi suka iki galo varikli,cipuotam varikkiui atlaiko turbinos?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#136
Parašyta 2018 kovo 02 - 17:32
Ant laisvų turbina praktiškai neveikia. Ir šiaip dabar nauji varikliai turi ribotuvus ant laisvų žemiau, nei redlainas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#137
Parašyta 2018 kovo 02 - 19:35
šiaip idomu,jei technikinę praeidinet, ten gi suka iki galo varikli,cipuotam varikkiui atlaiko turbinos?
Bijau sumeluoti, bet tam kad uzkelti iki 5k rpm, tai varikliui gal kokiu 20-30kw reik t.y. kokio penktadalio. Ir, franci, pas mane 4ti metai 406tas su ~150kw, tai kaip tu manai, ar atlaiko? Pezius vel ant kelio...Uf, apturejom smagumu. Pakeista turba, birbino ji vietoje apie 30min, bet tik isvaziavom - dumu kamuolys, kas logiska...Uzsukom i salikeli, pradejau gazuoti. Dumina. Tepalas upeliu is dusles Dariau ta puse tapkes. Nusprendziau biski rimciau, uzspaudziau ir bac pajuntu, kad as gaza atleides, bratkis jau rekia, kad negazuok o apsukos iki 5k rpm ir uz poros sek uzgeso dar pries tai riebia "charke" tepalu paleides i uz ji stovejusi brolio P406, tai visas priekis ir numeris tepalais, (gal apsauga nuo raznoso? buna tokiu?) Panasu buvo ic like tepalo (nors nuimta slange buvo ir isleistas, bet still, haptelejo). Uzvedem vel - check'as, STOP lempa, neduoda gazuoti virs 2k rpm. Nuvarem kompo, pajungem diagnostika, visur duoda trint klaidas is bsi so on, bet tik ne ecu...Skambinu Tauriui, tas jau girdziu per danti nori patraukti Sako idek rakta i nisa kur po vairu, idejau, klaidos issitryne, pravaziavau dar 15km. Bomba. Taip, taip diagboxas raso, kad reik ideti ta rakta, bet del tokio streso dalinio galva kiaura Jau atlekiau dabar, dumu nera. Tai va, Taurius hero of the day, aciu jam labai (jau asmeniskai irgi padekojau). Valio. Zuresim, kaip eisis toliau
Del vaziavimo, tai jausmas toks kad ten v6 po kapotu, nes tiesiog rauna, o jei vaziuoji tarkim 2.3k rpm, treciu begiu ir spusteli - tai sauna taip, kad nespeji suprasti kas ivyko Nezinau, kaip kiti miestai, bet Wilno pusto ir nevalyti keliai, nelabai gavosi toliau pagainioti
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 kovo 02 - 20:20
#138
Parašyta 2018 kovo 02 - 20:32
#139
Parašyta 2018 kovo 02 - 20:37
Na jo smagumelis jeigu taip ir toliau vaziuos. O nezinai ar nueme tau momento ribojima 1 ir 2 pavarom ? nes jei neklystu originaliai pilnas sukimo momentas pasiekiamas tik nuo 3 pavaros. Cia kazkada Citroen forume tas pats Taurius rase apie toki dalyka ir kad tik tada is vietos normaliai pradeda vaziuot...
As to nejutau, bet taip, nueme. Tu vargiai ta momenta isnaudosi, nes pastoviai suks ratus ir esp glusins varikli
#140
Parašyta 2018 kovo 02 - 20:56
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0