Sveiki, galvojau galvojau, ir sugalvojau, kad metas ir man atsidaryti savo garažo temą forume. Forumo veiklą stebėjau gan senai, bet prisijungiau palyginus ne taip ir senai. Visos istorijos kaip pamėgau Peugeot nepasakosiu, trumpai aprašysiu kaip atsidūrė pirmasis Pug mano kieme, kas jam buvo padaryta iki šiol, kas vyksta dabar, o kas bus ateityje nežinau nei pats.
Taigi, prieš pusantrų metų nusprendžiau, kad noriu 406, renkamasi buvo tarp galybės modelių – sedanai, kupai, faceliftai, prefaceliftai, benzai, dyzeliai, gera komplektacija, iš esmės viskas kas atitiko norus ir kainą, o labiausiai laukiau sedano v6... Po gerų dviejų mėnesių paieškos, atsirado lauktas variantas – 406 facelift 2.2 b/d. Pagalvojau kad visai geras variantas, apart to trokštamo v6. Pardavėjas pasiūlė automobilį, bet iš pokalbio matėsi, kad nenori žmogus jo parduoti – šeimoje prabuvęs 8-erius metus, tvarkingas, visai prižiūrėtas auto. Galų gale susitarus su pardavėju buvo sutartas susitikimas, kelionė tolima, tad grįžti tuščiomis nebuvo didelio noro. Automobilis turėjo defektų – nedirbo vienas cilindras, keletas smulkių defektų salone, nusilupęs lakas nuo dvejų durų subraižytos kitos pusės dvejos durys, aplankstyti abu sparnai, ir.. atvažiavus į vietą rastas vienas kiauras slenkstis, o kitas sulenktas ties kėlimo vietą. Važiuojant namo, užsipylus baką dujų, važiuojant su lengvu gazu, ir cilindras dirbdavo retkarčiais. Žodžiu kelionė namo buvo ilga, pypsintis check‘as, beveik pastovus drebėjimas.. Grįžus buvo imtasi nedirbančio cilindro remonto. Pakeistos žvakės, peržiūrėti davikliai, patikrinta išmetimo sistema, pardavėjas buvo davęs seną babiną, tačiau iš jos naudos nebuvo. Galų gale nupirkau naują babiną, bėdą dingo iki kol variklis užšyla, pašilus ant benzino vėl nebedirba cilindras, tai kolkas lieka tikrinti purkštukus. Ant dujų važiuoja tvarkingai.
Atsibodo rašyti, dalinuosi keletu nuotraukų.
Postus stengsiuosi pildyti kuo dažniau, kad prieiti iki dabartinio stovio, dabar daug postų bus iš praeities.
Keletas gautų foto iš pardavėjo
Ilga kelionė namo
Pasikeitęs ratus į vasarinius nuploviau, išvaliau saloną
Atsiprašysiu iškart, kad prifloodinsiu temą, bet kaip minėjau, rūšiuojiu viską, rašau tekstą, kad privest eigą iki šių dienų.
Pežas buvo naudojamas kasdien kol galiojo techninė apžiūra, pradėjau keist išvaizdą, pamodifikavau priekines lempas, uždėjau bamperio pažeminimą, galinius stopus perdariau. Prieš techninę apžiūrą pakeisti du ratų guoliai, galinių šakių įvorės, galinės stabilizatoriaus traukės, priekiniai šarnyrai.
Papildymas.
Praėjus techninę apžiūrą pastebėta, kad šlampa galinis kilimas ir vairuotojo kilimas. Paskerstas salonas, surasta per kur bėgo vanduo. Nupirkas salono radiatorius, kurį vis dar nepakeistas. Ir.. Dar vienas nesmagus radinys - skylė po sedyne. Jei kam įdomu, tai vanduo bėgo per galinį stopą, ir per kėbulo sujungimą po galiniais stopais ir bamperiu, taip pat varvėjo vanduo per duris(balta minkšta polistierio tarpinė atlipus ir paplėšyta). Šios vietos kolkas netvarkau, nes reikia nusiimti baką, tai padarysiu vėliau, kai atšils orai lauke. Kad tiek jau išsiardęs buvau, supratau, kad taip jis prastovės ilgai, nes nusprendžiau, kad šis 406 turi atgimti iš naujo
Pasibaigus draudimui imtasi slenksčių remonto. Vienoje pusėje pakako pervirnti išorinį slenkstį. Kitoje pusėje vaizdas buvo kraupesnis. Išpuvimo priežastis – užsikišę nubėgimo kanalai prie kėlimo vietų, ir patenkantis vanduo į slenksčio vidų per mažas skylutes, kuriose tvirtinasi gumos palei slenksčio viršų laikikliai. Bet, paskerdus visą saloną ir kitas vietas daugiau rudžių nerasta, nei dugne, nei po sparnais ar kur kitur. Kaip bebūtų keista, nesimato ir dūžio ar remonto pėdsakų.
Šį pranešimą redagavo Lukisho: 2018 vasario 14 - 18:06