Sveiki. Atsitiko toks dalykas. Prieš kokią savaitę pasileidau pp2k profilaktiškai praskanuot. BSI išmetė "intermittent ecu-bsi fault"(1pav.). Ir begalę klaidų prie ecu(maf ir egr atjungti)(2pav.). Pagalvojau kažkur masės nėra geros, bet noro krapštytis nebuvo, nusitryniau ir toliau važinėjau visą savaitę. Nuo penktadienio vakaro iki šiandienos ryto nekūriau. Prie šalčio užsikurt problemų nebūdavo. Bet šiandien ryte vos įjungus degimą pastebėjau keistenybių. Neužsidegė check'as, žvakių lemputė švietė blankiai, sukau viena kart, antrą, nieko, trumpam buvo atsiradus check'o leputė, vėl sukau, vėl nieko. Kol nedegdavo check'as, tol nesuveikdavo siurblys. Numarinau akumą, išėjau namo. Pakroviau, po pietų sėdau žiūrėt. Nebeina prisijungt prie ecu, o prie bsi metą tą pačią klaidą, tik jau nebe intermittent, o permanent... Google į pagalbą, rašo kad ecu valdymo rėlė gali būti kalta, nusiėmiau ecu, radau po juo rėlė, nuėmiau fyškę, švaru gražu, uždėjau atgal, Ai, ten šalia rėlės fyskės buvo dar viena, apvali, tai ta buvo apšalusi, atšildžiau, atsukau, irgi švari graži. Tuo pačiu ir ecu fyškę pažiūrėjau, irgi jokių žalių grybų. Sujungiau atgal, pabandžiau kurti. Dar saugiklius peržiūrėjau, irgi sveiki, neapdegę ir neapaugę. Check'o lemputė atsigavo, siurblys sudirba, žvakių lemputė nedega(vėliau pažiūrėsiu gal perdegusi), ir vistiek nesikuria. Gyvų parametrų negaliu pažiūrėt, nei per global test, nei per test by ecu nesijungia prie variklio ecu.
Kadangi elektronikoj dar prastai gaudausi, nežinau kaip ecu rėlę patikrinti. Tiesa, kažkam internete buvo tokia problema, tai fyškėj kontaktas buvo trūkęs, tai ryt bandysiu susieškoti ir pasikeisti rėlę su fyške. Bet jūsų mintys labai įdomios kas dar galėtų būti.
1pav.
2pav.