Peršokti prie turinio


Nuotrauka

206 2.0hdi ecu-bsi fault


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#1 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 vasario 26 - 16:16

Sveiki. Atsitiko toks dalykas. Prieš kokią savaitę pasileidau pp2k profilaktiškai praskanuot. BSI išmetė "intermittent ecu-bsi fault"(1pav.). Ir begalę klaidų prie ecu(maf ir egr atjungti)(2pav.). Pagalvojau kažkur masės nėra geros, bet noro krapštytis nebuvo, nusitryniau ir toliau važinėjau visą savaitę. Nuo penktadienio vakaro iki šiandienos ryto nekūriau. Prie šalčio užsikurt problemų nebūdavo. Bet šiandien ryte vos įjungus degimą pastebėjau keistenybių. Neužsidegė check'as, žvakių lemputė švietė blankiai, sukau viena kart, antrą, nieko, trumpam buvo atsiradus check'o leputė, vėl sukau, vėl nieko. Kol nedegdavo check'as, tol nesuveikdavo siurblys. Numarinau akumą, išėjau namo. Pakroviau, po pietų sėdau žiūrėt. Nebeina prisijungt prie ecu, o prie bsi metą tą pačią klaidą, tik jau nebe intermittent, o permanent... Google į pagalbą, rašo kad ecu valdymo rėlė gali būti kalta, nusiėmiau ecu, radau po juo rėlė, nuėmiau fyškę, švaru gražu, uždėjau atgal, Ai, ten šalia rėlės fyskės buvo dar viena, apvali, tai ta buvo apšalusi, atšildžiau, atsukau, irgi švari graži. Tuo pačiu ir ecu fyškę pažiūrėjau, irgi jokių žalių grybų. Sujungiau atgal, pabandžiau kurti. Dar saugiklius peržiūrėjau, irgi sveiki, neapdegę ir neapaugę. Check'o lemputė atsigavo, siurblys sudirba, žvakių lemputė nedega(vėliau pažiūrėsiu gal perdegusi), ir vistiek nesikuria. Gyvų parametrų negaliu pažiūrėt, nei per global test, nei per test by ecu nesijungia prie variklio ecu.

Kadangi elektronikoj dar prastai gaudausi, nežinau kaip ecu rėlę patikrinti. Tiesa, kažkam internete buvo tokia problema, tai fyškėj kontaktas buvo trūkęs, tai ryt bandysiu susieškoti ir pasikeisti rėlę su fyške. Bet jūsų mintys labai įdomios kas dar galėtų būti.

1pav.
2061.png

2pav.
2062.png


  • 0

#2 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2018 vasario 26 - 20:43

Ecu buve klaidos visos ,isskyrus egra, pyksta ant 5 voltu itampinio laido.Jei bus bent vienas 5v laidas prasitrynes ir liesis i variklio korpusa ir neuzvesi, bet diagnozuotis turi.

Rele atskirai tikrinti kaip ir nera prasmes.Tau reikia suziureti ecu maitinimus:

1Mases laidai

2pastovus pliusas

3podegiminis pliusas

4Minusas i ecu rele

5Stambus pliusai i ecu is reles

 

ps.nebaksnok ecu fyskes pinu,nusiardyk fyskiu dangtelius ir baksnoji kiek nori nuo laidu puses.3,4,5 testuojasi kai visos jungtys uzmautos.


  • 0

#3 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 vasario 26 - 20:51

Ecu buve klaidos visos ,isskyrus egra, pyksta ant 5 voltu itampinio laido.Jei bus bent vienas 5v laidas prasitrynes ir liesis i variklio korpusa ir neuzvesi, bet diagnozuotis turi.

Rele atskirai tikrinti kaip ir nera prasmes.Tau reikia suziureti ecu maitinimus:

1Mases laidai

2pastovus pliusas

3podegiminis pliusas

4Minusas i ecu rele

5Stambus pliusai i ecu is reles

 

ps.nebaksnok ecu fyskes pinu,nusiardyk fyskiu dangtelius ir baksnoji kiek nori nuo laidu puses.3,4,5 testuojasi kai visos jungtys uzmautos.

Rėlę pasitikrinau parsinešęs namo, gera. Susiradau autodatoj duomenis kokius pinus tikrinti. Kodėl nebaksnoti nusiėmus fyškę? Jei diagnozuotis neina, tai galėtų būti, kad ecu negauna maitinimo?

P.s. Bosch'as


  • 0

#4 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2018 vasario 26 - 21:44

Rėlę pasitikrinau parsinešęs namo, gera. Susiradau autodatoj duomenis kokius pinus tikrinti. Kodėl nebaksnoti nusiėmus fyškę? Jei diagnozuotis neina, tai galėtų būti, kad ecu negauna maitinimo?

P.s. Bosch'as

Plonas metalas ir patys pinai labai smulkus.Del to labai lengvai  issiskecia.Remontuojasi tik keiciant.Gaunasi po to dideli vargai del kontaktas-nekontaktas.Bla bla bla tingiu rasyti ir plestis


  • 0

#5 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 vasario 26 - 22:34

Plonas metalas ir patys pinai labai smulkus.Del to labai lengvai  issiskecia.Remontuojasi tik keiciant.Gaunasi po to dideli vargai del kontaktas-nekontaktas.Bla bla bla tingiu rasyti ir plestis

Tiek ir uzteko, supratau ;)


  • 0

#6 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 vasario 27 - 12:38

Kolkas patikrinau ecu rėlės ir pakaitinimo žvakių rėlės pliusus, visi kaip ir turi būti. Šiandieną vėl dingo check'o lemputė, žvakių lemputė vis neužsidega su degimu. Sušalau, biškį vėliau patikrinsiu ecu maitinimą. Tiesa, ecu matinimą gauna per ecu rėlę, ar tiesiogiai iš saugiklinės?


  • 0

#7 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 vasario 28 - 00:24

Įsivariau 206 į garažą. Pagal Autodata patikrinau:
 - ECU rėlės pliusus - tvarkoje
 - ECU rėlės minusas - nežinau kuris, autodatoj ir sedre neradau

 - Pakaitinimo žvakių rėlės pliusą - tvarkoje
 - Pakaitinimo žvakių minusas - tvarkoje, bet kažkokią varžą rodė, tai kaip ir negerai

 - ECU fyškėj 69&minusas - tvarkoje

 - ECU fyškėj 1&minusas - nežinau kaip tikrint (kaip suprantu reik 86pin su minusu sujungti ir tada tikrinti?)
 - ECU fyškėj 29&minusas - nežinau kaip tikrint (kaip suprantu reik 86pin su minusu sujungti ir tada tikrinti?)

 - ECU minusai - tvarkoje

 

Kadangi prie ECU nesijungia, tai dar žiūrinėju BSI bloką per pp2k. "Engine ecu: unlocked", raktą randa. Pastebėjau, kad įjungus degimą rodo generatoriaus įtampą 1.1V. Neturėtų būti 0v kol neužvestas variklis?

Pakaitinimo žvakių lemputė šviečia blankiai neužgesdama. Check'as visdar neužsidega.

Dėl autodatos ecu fyškės pliuso patikrinimo gal kas pasakysit kaip, nes nesupratau kaip numauti plastiką nuo jos, o autodatos nurodymai nėra visiškai aiškūs.

 


Sorry už double post.

Galvojau dėl ko gali rodyt įtampa ant generatoriaus, pažiūrėjau, kad žvakių rėlė tiesiogiai su generatorium sujungti. Atjungiau fyškę nuo rėlės žvakių, galvoju iš naujo diagnostiką padarysiu, nes su degimu atsirado check'o lemputė ir žvakių lemputė švietė normaliai, bet ar sutapimas ar kas, kad palūžo pp2000 jungiantis. Tiekto pagalvojau, pajungiau rėlę atgal ir dar kartą pabandžiau degimą - lemputės funkcionavo. Bet diagnostika prie engine ecu nesijungė. Tiesa, kai nustoja zvimbti siurblys, po kelių sekundžių kai turi užgesti žvakių lemputė, suklaksi rėlė o lemputė vos įžiūrimai prigęsta. Perjungus degimą į acc žvakių lemputė taip ir lieka šviesti kol suklaksi *spėju* ecu rėlė, tada užgęsta pilnai. Gal šitos anomalijos suteiks kažkokios info kas gali kur trumpintis? Ryt paimsiu ant pabandymo ecu ir žvakių rėles kitas, mažu padės. Ir būtų gerai kad dar pasakytumėt kaip patikrint ecu fyškės maitinimą, kur rašiau praeitam poste.


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 vasario 28 - 02:02

Tu patikrink geriau laidus po akumuliatorium ir oro filtru. Ten 206 slyksti vieta, tos apvalios jungtys ir kabantys laidai. Ir siaip laidai. Naujus atsivest visada paprasciausiai.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 01 - 00:27

Tu patikrink geriau laidus po akumuliatorium ir oro filtru. Ten 206 slyksti vieta, tos apvalios jungtys ir kabantys laidai. Ir siaip laidai. Naujus atsivest visada paprasciausiai.

Po akumu daug laidų nebuvo, nusiimsiu šarvus vistiek. Apvalių jungčių irgi dar neradau. Metai 2001. Man panašu, kad trumpinasi ecu rėlės laidai su žvakių kaitinimo laidais. Nes su degimu žvakių lemputė neužgęsta, o išjungus degimą užgęsta tik suklaksėjus ecu rėlei, po kiek laiko dar suklaksi rėlė ir blankiai užsidega žvakių lemputė. Nu žodžiu, bandau skerst pravodke prie akumo ir saugiklinės.


EDIT: radau apvalią fyškę, per aukštai ieškojau :D

Nuplovęs ir apžiūrėjęs laidus katrie eina iš priekio palei variklio bloką, ir aukštyn link purkštukų iš kairės pro kuro filtrą. nusprendžiau, kad reik kelt laukan pravodkę. Po izoliacijom ir šarvais rasta dar daugiau plikų laidų. Labai tikiuosi kad tai ir yra šios problemos padarinys. Rytoj vakare parašysiu kaip kas.

pravodke1.jpg


  • 0

#10 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 01 - 22:07

Dar kartą double post. Sutvarkiau šiandieną pravodkę, kiekviena centimetrą išžiūrėjau ir iščiupinėjau, visus patrūkinėjusius laidus perlitavau, tik nusitrynusius izoliavau. Bėda nedingo... ECU-BSI fault tebėra, prie ECU visdar nesijungia. Įjungus degimą žvakių lemputė niekaip neužgęsta, išjungus degimą, užgęsta kartu kai suklaksi ECU rėlė. Atjungiau žvakių kaitinimo rėlę, tas pats vyksta. Dabar sėdžiu peže, rašau postą, ir periodiškai suklaksi ECU rėlė, ant skydelio užsidega ir užgęsta žvakių lemputė. Nebežinau ką ir bedaryti. Mąstau, jog ECU rėlės fyškė trumpina, arba kažkuri kita iš fyškių, o gal ir pats ECU susigadino nuo šio gedimo, ar saugiklinė. Bandyt ieškoti kitos pravodkės, ar gal žinote kas per atvėjis gali būti? Žinau kad forumu bėdos nepataisysim, bet jau nebežinau ką daryti. Automobilis ne iš tų, kur bele važiuoja. Investuota nemažai, sudėtas intercooleris, kitokios modifikacijos, planuose jau buvo stage2 programą susirašyti...

Gal įmanoma kažkaip apeiti žvakių kaitinimą visiškai? Apkarpyti kokius laidus, kad įsitikinti ar pravodkėj tebėra bėda..


Šį pranešimą redagavo Lukis: 2018 kovo 01 - 22:13

  • 0

#11 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2018 kovo 01 - 23:13

Uzmirsk ta zvakiu pakaitinimo rele,nes skydelyje lempute valdo ecu.Susikoncentruok,kad ecu uzdiagnozuoti: ziuri maitinimus(zinoma nenumovus fyskes nuo ecu.Ten ecu 88 kontaktu?


  • 0

#12 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 02 - 00:52

Uzmirsk ta zvakiu pakaitinimo rele,nes skydelyje lempute valdo ecu.Susikoncentruok,kad ecu uzdiagnozuoti: ziuri maitinimus(zinoma nenumovus fyskes nuo ecu.Ten ecu 88 kontaktu?

Supratau. Jo, ecu 88 kontaktų, vienguba jungtis. Susikrausiu atgal pravodkę ir bandysiu išsiardyti ecu fyškę.


  • 0

#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 kovo 02 - 08:06

Padeciau, bet siuo metu beveik 2 savaites i prieki darbu prisideliojes esu. Manau cia pusvalandzio-valandos darbas :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 02 - 11:06

Padeciau, bet siuo metu beveik 2 savaites i prieki darbu prisideliojes esu. Manau cia pusvalandzio-valandos darbas :)

Būtų labai gerai, o kažką gal numanai kame šaknys? Jei nieko neišgaminsiu, tai teks laukti :)


  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 02 - 11:14

Būtų labai gerai, o kažką gal numanai kame šaknys? Jei nieko neišgaminsiu, tai teks laukti :)

Tai skambink ir tarkis, neklausinėjęs


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 02 - 19:11

Uzmirsk ta zvakiu pakaitinimo rele,nes skydelyje lempute valdo ecu.Susikoncentruok,kad ecu uzdiagnozuoti: ziuri maitinimus(zinoma nenumovus fyskes nuo ecu.Ten ecu 88 kontaktu?

Taigi. Maitinimai, masės atitinka autodatą. Tarsiuosi su Laimonu.


  • 0

#17 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 17 - 21:33

Laimono pagalba problema išspręsta prieš keletą dienų. Priežastis: sudegęs variklio ecu. Pagal hardware kodą rasti kito nepavyko taip greitai, tai iš gero žmogaus gavau pasibandymui kitokiu kodu, kuris tiko. Laimonas perlitavo ar kaip ten kitaip perkėlė softą iš seno į naują ir važiuojiu toliau.

Paprašysiu, gal galėtumėte perkelti temą į projektų temas? Kadangi esu atlikęs keletą modifikacijų, apie kurias aprašysiu, ir galbūt netolimoje ateityje atliksiu dar keletą (su ecu smegenim iš 80kw variklio ecu, atsivėrė kelias įdėti VNT turbiną)

barbekiu_1.jpg

 

barbekiu_2.jpg


Šį pranešimą redagavo Lukis: 2018 kovo 17 - 21:35

  • 0

#18 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 kovo 17 - 22:46

As kai isedau i salona ir pamaciau GAUGE tai supratau kad po kapotu bus vamzdukas kitas, ir tikrai ;)

Sekmes vazinejant, bet jei pasidarysi tai su ja nemazai galetum ant drago padet bimbalu :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 18 - 13:44

Neblogai galima užpūst ir be VNT, o su paprasta nuo 80kw. Jos dydis ir montavimas praktiškai tip top, t.y. gali sudėti nuo kokio 406 nesunkiai pilną komplektą ir jai nereikia praktiškai jokių modifikacijų, nes visus valdymo MAPus 80kw kompas jau turi, o slėgio su ja irgi galima užpūsti nesveikai, tik tada turėtų aišku laginti. VNT turbai, pvz nuo 2,0HDI 100kw reikia jau gero programerio, kad sugalvotų turbos valdymo MAPus kitokius. Nors abi ir valdomos tiesiogiai, bet ne vienodai, tai gali nesuvaldyti kompas jos normaliai, na arba klaidas ištrint ir maksimaliai atidaryt visada, tik nukirtinėt viršų :D

Aš galvojau irgi apie tokį modą, bet kolkas pasilikau prie originalios 80kw turbinos minties, tik įdėsiu (jau nupirktas) naują "cartridge'ą". Laisvalaikiu buriu ant stovo prisuktą 2,0HDi 80kw variklį, kurį dėsiu į 92trų Citroen ZX, ir žiūrėsim, kaip važiuos. Turėsiu du kompus, vieną standartiniu MAPu, kitą "dūmų" :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 Lukis

Lukis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:206 ir 406

Parašyta 2018 kovo 18 - 14:47

Laimonai, šitos modifikacijos man gavosi labai pigiai, ir nesudėtingai padaromos, tiesiog norėjosi pagyvinti automobilį(paeksperimentuoti). Nes realiai tas 206 pirktas mamai. Bet kai už 30eur surenku komplektą intercoolerio, tai whynot :) Minčių šakotis prieš kitas markes nebuvo, bet panašu kad tikrai tas mažas spuogius gali nemažai. :D

Tadai, rašydamas VNT turėjau omeny, kad kintamos geometrijos turbiną galiu įdėti. Tokia kokia yra ant HDi 80kw, ar ne? Atsivedu laidus į ecu MAP sensoriui, seno egr vožtuvo pinus sukeičiu su turbinos vožtuvo pinais, perdedu turbiną ir tiek žinių? Gal žinai kiek ta standartinė HDi 80kw turbina gali saugiai užpūsti (na kad nereiktų po mėnesio laiko jos keisti :D), nes kiek skaičiau, kad MAP sensorius nuo 1.5bar pievas rodo.

Brangiausia investicija šitam visam dalykui bus remapas. Kitkas daroma randant dešimtinę kitą piniginėj ir laisvo laiko.


Šį pranešimą redagavo Lukis: 2018 kovo 18 - 14:49

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0