Peugeot 3008 SUV
#661
Posted 2019 September 18 - 19:34
#662
Posted 2019 September 18 - 19:43
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#663
Posted 2019 September 25 - 18:06
#664
Posted 2019 September 25 - 21:16
#665
Posted 2019 September 25 - 23:46
Čia tik savaitgaliais į sodą važinėta, nes po 70 km per mėnesį. Kodėl parduoda?
Nein! Nur zur Kirche und nur sonntags!
#666
Posted 2019 September 26 - 04:06
Lietuvoje paprastai tokiu atveju didinama rida, nes kitaip vadinasi "Naujo automobilio pardavimas", ir tuomet taikomi mokesčiai. Na, gal iš privataus į privatų kitaip, bet firmos didina ridas iki berods 6 ar 8 tūkstančių, kada jau skaitosi "naudotas".
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#667
Posted 2019 September 26 - 07:40
Pasirodo klaida skelbime - parašyta 1 400 km, o foto - 14 000 km
#668
Posted 2019 September 26 - 11:18
Taip, pastebėjo ir pataisė.Pasirodo klaida skelbime - parašyta 1 400 km, o foto - 14 000 km
Ilgiausia kelionė buvo DE-IT-DE.
Edited by arthuras, 2019 September 26 - 11:18.
#669
Posted 2019 October 24 - 21:07
Siandie maciau kaip bagazine GT- line uzdaro su ranka, labai nustebau, kad ne elektrine, ar tipo jei nera su mostu kojos uzdarymo-atidarymo, tai automatiskai bagazine bus paprasta?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#670
Posted 2019 October 24 - 21:32
#671
Posted 2019 October 24 - 21:52
Siandie maciau kaip bagazine GT- line uzdaro su ranka, labai nustebau, kad ne elektrine, ar tipo jei nera su mostu kojos uzdarymo-atidarymo, tai automatiskai bagazine bus paprasta?
Pas 3008 GT-line nera elektrines bazeje, tik pas 5008 GT-line bazeje yra el. bagazine. Esu mates ne viena 3008 GT-line be el bagazines.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#672
Posted 2019 October 25 - 14:16
Savo laiku, kai deliojausi ir 3008 ir 5008 ir tik ziurejau i GT modeli, abiejuose variantuose elektrine bagazine + atidaroma kojos mostu buvo papildoma iranga, bazeje niekas neturejo, tik GT modeliui ji kazkur 300 eur buvo pigiau nei zemesnes komplektacijos. Jei jau yra elektrine bagazine,tai ir su kojos mostu, kito varianto nera, arba bent tuo metu kai rinkausi, nebuvo. Kol zmona iprato, pradzioje visada bagazine uzdarydavo ranka
Siandie maciau kaip bagazine GT- line uzdaro su ranka, labai nustebau, kad ne elektrine, ar tipo jei nera su mostu kojos uzdarymo-atidarymo, tai automatiskai bagazine bus paprasta?
Beje pastebejau, jei kas nezino, kad ijungus atbulini begi veidrodeliai nusilenkia zemyn, bet kai greiciau pavaziuoji atbulyn ir pasieki 10km/h veidrodeliai grizta i normalia padeti iki kol greitis vel nesumazeja iki minimumo. Aisku pas 508 budavo geriau,kad galedavai pagal save ivesti i atminti kiek jie turi nusillenkti, pas 3008 pofig, lenkiasi maksimum.
Edited by Francis, 2019 October 25 - 14:17.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#673
Posted 2019 November 03 - 21:39
http://i.talpix.lt/mtrvO.jpg
#674
Posted 2019 November 03 - 22:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#675
Posted 2019 November 04 - 12:16
As tai niekaip nesuprantu tos PSA politikos kaip ir japonu tuo klausimu nedeti amortiku kapotui...kazkoks visai klientu negerbimas su ta kaciarga...
#676
Posted 2019 November 04 - 12:23
As tai niekaip nesuprantu tos PSA politikos kaip ir japonu tuo klausimu nedeti amortiku kapotui...kazkoks visai klientu negerbimas su ta kaciarga...
Japonai deda dėl saugumo ir amerikonai dažnai taip. Nes amortikai gali sugest ir poto pradarys kažkam kaušą užkritęs kapotas. Aliuminis nelabai, bet geležinis tai sveria normaliai. O dar nededa dėl to, kad eiliniam vartotojui ten viskas sudėtinga atrodytų ir varytų į astovybę skysčių patikrint. Nes jeigu sunkiai kažkas atsidaro, tai gal geriau neliest. O šiaip yra kit'ai. Porą skilučių pragreži ir susidedi amortikus.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#677
Posted 2019 November 04 - 12:40
Japonai deda dėl saugumo ir amerikonai dažnai taip. Nes amortikai gali sugest ir poto pradarys kažkam kaušą užkritęs kapotas. Aliuminis nelabai, bet geležinis tai sveria normaliai. O dar nededa dėl to, kad eiliniam vartotojui ten viskas sudėtinga atrodytų ir varytų į astovybę skysčių patikrint. Nes jeigu sunkiai kažkas atsidaro, tai gal geriau neliest. O šiaip yra kit'ai. Porą skilučių pragreži ir susidedi amortikus.
Manau logika čia visai ne tame, nes ir bagažinei galima strypelį įdėti vietoj amortikų. Čia gal daugiau taupymas tose vietose kur galvoja, kad nėra būtinybės.
#678
Posted 2019 November 04 - 12:47
Manau jus teisus. Esu kelis kartus gaves per nugara is buvusio c4 GP galinio dangcio.Manau logika čia visai ne tame, nes ir bagažinei galima strypelį įdėti vietoj amortikų. Čia gal daugiau taupymas tose vietose kur galvoja, kad nėra būtinybės.
Bet su USA negali zinoti.
#679
Posted 2019 November 04 - 13:26
Koks skirtumas kad vietoj to amortiko strypas. Nepatinka - isidedi amortikus. Cia ne didesne problema nei pasikeisti nuleista rata. Jeigu tik ant tokiu dalyku gamintojai taupytu pinigus tai cia butu fantastika. Va kur zmones skundziasi del plastmasiniu kolektoriu ten suprantu. O cia, nu nejuokaukit su tokiom "bedom"....
#680
Posted 2019 November 04 - 13:47
https://www.aliexpre...2951682140.html
30 euru ir turit, nieko grezt nereikia
Edited by Laimonas, 2019 November 04 - 13:48.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users