Sveiki 2,2hdi sukilo apsukos ir laikosi apie 1000. anksciau buvo kad prie sankryzos sustoji ir nei is sio nei is to pakyla iki kokiu 900 tada pergazuoji ir nukrenta, dabar sukilo ir nenukrenta kompas jokiu klaidu nemeta. Itarima kelia akseleratoriaus pedalo parodymas... jis neturi rodyti lygiai 0 ? (trosas neitemptas) o gal kazkas kitas negerai rodo? KIelios parametru fotkes:
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/40326d274733f74034f9bfe71d7b2f15?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
2,2 hdi sukilo apsukos.
#1
Posted 2018 March 08 - 16:47
#2
Posted 2018 March 08 - 20:13
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Posted 2018 March 08 - 20:48
Cia sitam "daikte" yra tas varztas ? nes pas mane jis toks stovi.
ir dar parametruose raso kad "Accelerator pedal hard spot signal 2 pressed" nors pedalas nera nuspaustas. Cia gal tas potencas uztrumpintas kazkur ir del to tos apsukos aukstos?
Edited by devil, 2018 March 08 - 20:48.
#4
Posted 2018 March 08 - 21:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Posted 2018 March 08 - 22:12
Kazkas naujo. Neteko jokio varzto, nors ciupinejau ju nuo 99 iki 2013tu metu gamybos. Kazkiek ir ardyt bandyta, bet ten nieko valomo viduj nera. Peugeot ir Citroen nesiskiria net kodu. Kur jis buna?Jei peugeot, tai turi buti varztas, jei citrius, tai priklauso nuo modelio
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2018 March 08 - 22:50
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Posted 2018 March 09 - 02:57
Dabar supratau, toje vietoj prasukus varžtą kiaurai, tikrai galima kažką ten reguliuoti, sukant tiek, kad remtųsi į tą atramėlę, kur trosas prasikiša. Bet klausimas - ką? Juk potencas nulį rodo tik pilnai atsukus iki viduje esančios atramos. O jau kai darai procentus kažkokius, tai kompas išeina iš laisvų sūkių rėžimo, todėl apsukos priklauso nuo visko - temperatūrų, slėgių, kuro kokybės ir t.t. Nes kai nulis, tai reguliuoja kuro kiekį taip, kad išlaikytų reikiamas apsukas. Nuo 0,8proc. neturėtų išeiti į gazavimo rėžimą, bet sunku pasakyti. Dažniausiai būna nulis, bet ne visada, ir kai ne visai nulis, tai irgi būna viskas normaliai. Kiti kompai dar prie procentų rodo ir variklio rėžimą, t.y. rašo "Idling", kai sukasi laisvom, o kai gazuoji, rašo kažkaip kitaip. Arba būna "Engine idling" eilutė ir Yes arba No.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Posted 2018 March 09 - 06:40
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Edited by Laimonas, 2018 March 09 - 06:41.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Posted 2018 March 09 - 06:46
Su elektriniu pedalu ir buvo išpręstos tos trosinės nesąmonės. Jei jau trosas, tai tegul suka gazo sklendę arba siurblio svirtelę, kaip senam geram analoge. O čia sumąstė, kad būtų potencas, bet "davai dar tegul ir troso reikia", ir tą trosą dar sureguliuot...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Posted 2018 March 09 - 07:47
Jo cia kazkia pieva padare PSA juk butu ta pati potencika uzkabine ant pedalo ir 5 laidukus iki variklio ECU nuvede
Vieninteli pliusa to matau - kai reikia patikrint turbos valdyma, tai galima po kapotu pagazuot ir kita ranka slangas laikyt tikrinant na bet cia aisku jau issidirbineju...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Posted 2018 March 09 - 08:30
Temporary solved
Paziurejau, tai jokiu ilgesniu varztu neprisukineta ir potensas grizta iki galo kur jam ir reikia. Pagalvojau kad reikia pabandyt pataisyt "paprastuoju" ir laiko patikrintu budu, stuktelint tam daiktui kuo nors kietesniu, po ranka pasitaike ledo gremztukas.... Antru stuktelejimu palauziau as jo pasipriesinima ir nenora bendradarbiauti, jame kazkas spragtelejo ir ausis pasieke jau lengvesnis ir ramesnis variklio sukiu garsas
Prisijungus pagalbines priemones potenciometras jau rode 0,0, bet Accelerator pedal hard spot signal 2 vistiek rodo kad pressed.
Pabandziau koja paspaust pedala iki 0,8% bet apsukos tik lengvai per kokia 30 sukiu pakilo ir nesieke ~1000 kaip prie tai
Apibendrinant tai problema buvo (ir ko gero yra)tame potenciometre ir jis reikalauja pakeitimo.
#12
Posted 2018 March 09 - 09:12
Butent taip
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Posted 2018 March 09 - 09:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2018 March 09 - 10:37
Hard spot ka raso, ten nesvarbu, nes sitie neturi hard spot jungiklio, kuris buna pedale.
Tas tai taip, bet cia esme kad jei plaktukas padeda daugiau smegenu nebereikia ten ieskot...
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Posted 2018 March 09 - 11:01
Nesiginciju ir sutinku. Tik apie hard spot parasiau, kad del jo rupintis nereiktuTas tai taip, bet cia esme kad jei plaktukas padeda daugiau smegenu nebereikia ten ieskot...
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2018 March 09 - 12:35
Uzpraeita vasara grybavo potencas, gavau plaukiojanti gaza ant laisvu, na uzsikerta arba ant 1k, arba ant 1.4k. Galvojau jau reguliatoriui ate ate, dar masciau Laimonui skambyt... prisijungiau pp2000 grizes i Vln (prie juros buvom), istryniau klaida (coherence signal) ir tiek ziniu Persvylo potenciukas nuo spyginancios pajurio saules (no shitting, buvo karsta labai), tai taip toliau ir vazineju su tuo paciu be jokiu parkiu, daugiau nebegrybavo
. Tai sakyciau vaziuok, kol vaziuoja, nesuk plauciu. P.s. junk egr'a lauk, duok varikliui deguonies
Edited by PhanT, 2018 March 09 - 12:42.
#17
Posted 2018 March 09 - 13:59
Tai sakyciau vaziuok, kol vaziuoja, nesuk plauciu.
tai kad nelabai eina jau juo pasitiketi anksciau rasdavau kazkokia klaida kad potenso problemos tik kompas nesikoliodavo ir nerekdavo "Depollution System Faulty" tai nesureiksminau, kita karta isvis neregavo i pedalo paspaudimus tai atjungiau, prijungiau fyske ir pasitaise, tik buvo labai dregna, lijo ir tas potencas pas minivenus po valytuvais stovi tai nurasiau ta atveji kad gavo vandens ir subludino. Dabar vel kazkokios nesamones....jis prasosi keiciamas
tik klausimas jis toks pat kaip ir 2,0 ar 1,6 varikliuose stovi nes bandant googlinti tai vienur raso kad tik i 2,2 tinka kitur raso kad i visas tinka
#18
Posted 2018 March 09 - 14:35
Jei taip pat atrodo ir nuo peugeot/citroen, tai ir tinka. Nesvarbu 2.2 ar 2.0hdi, 16 ar 8v.tai kad nelabai eina jau juo pasitiketi
anksciau rasdavau kazkokia klaida kad potenso problemos tik kompas nesikoliodavo ir nerekdavo "Depollution System Faulty" tai nesureiksminau, kita karta isvis neregavo i pedalo paspaudimus tai atjungiau, prijungiau fyske ir pasitaise, tik buvo labai dregna, lijo ir tas potencas pas minivenus po valytuvais stovi tai nurasiau ta atveji kad gavo vandens ir subludino. Dabar vel kazkokios nesamones....jis prasosi keiciamas
![]()
tik klausimas jis toks pat kaip ir 2,0 ar 1,6 varikliuose stovi nes bandant googlinti tai vienur raso kad tik i 2,2 tinka kitur raso kad i visas tinka![]()
1.6hdi atskiro nebuvo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Posted 2018 March 09 - 15:14
Jei taip pat atrodo ir nuo peugeot/citroen, tai ir tinka. Nesvarbu 2.2 ar 2.0hdi, 16 ar 8v.
1.6hdi atskiro nebuvo
Kanfirmuoju. Turejau ir 2.0 80kw ir 2.2 98kw, visur vienodi
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users