Dabar supratau, toje vietoj prasukus varžtą kiaurai, tikrai galima kažką ten reguliuoti, sukant tiek, kad remtųsi į tą atramėlę, kur trosas prasikiša. Bet klausimas - ką? Juk potencas nulį rodo tik pilnai atsukus iki viduje esančios atramos. O jau kai darai procentus kažkokius, tai kompas išeina iš laisvų sūkių rėžimo, todėl apsukos priklauso nuo visko - temperatūrų, slėgių, kuro kokybės ir t.t. Nes kai nulis, tai reguliuoja kuro kiekį taip, kad išlaikytų reikiamas apsukas. Nuo 0,8proc. neturėtų išeiti į gazavimo rėžimą, bet sunku pasakyti. Dažniausiai būna nulis, bet ne visada, ir kai ne visai nulis, tai irgi būna viskas normaliai. Kiti kompai dar prie procentų rodo ir variklio rėžimą, t.y. rašo "Idling", kai sukasi laisvom, o kai gazuoji, rašo kažkaip kitaip. Arba būna "Engine idling" eilutė ir Yes arba No.