Sveiki, ar teko gal girdeti ar zinote ar galima vietoje 2.7 hdi isimesti kita varikli ?
Kitas variklis vietoje 2.7 HDI
#1
Parašyta 2018 balandžio 17 - 13:07
#2
Parašyta 2018 balandžio 17 - 13:19
Viskas galima Bet reikalu... o dar ir paskui praeiti apziura specialia kad TA atlikt... zodziu pigiau bus ta suremontuot.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2018 balandžio 17 - 13:48
turejau efke, kuriai vietoj 1.5 buvo idetas 1.8. TA apie tai nieko nežino, jie tik pauostyt gali benzinas ar dyzelis, o kokia kubatūra tai nesužinos, nes ant variklio gi neparašyta. gali dėti bet kokį dyzelį, kurio parametrai pagal TA bus geresni (dūmingumas ir kt), niekas neprisikabins, nes ir nežinos be tavęs ir kito pezo specialisto.
deja reikalų keičiant variklio modelį tikrai daug, ir keičiasi ne tik pats blokas, bet ir dalis periferijos.
kokį variklį nužiūrėjęs esi? negi 2,2 ar 2,0? manau kad 2,7 yra geras blokas, ir gal geriau daryk pilną rekonstrukciją arba keisk į donoro širdį. bus paprasta ir ne taip skausminga.
#4
Parašyta 2018 balandžio 17 - 14:20
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2018 balandžio 17 - 15:21
beda ta kad senaji savo varikli atremontavau kapitaliai, sukisau daugiau 3 euru ir vel sustojo, masina idealiame stovyje tad norisi toliau ja ekspluototi , deja kazkaip jau prisibijau 2.7hdi.Mieliau 3.0 benza paimciau;)
#6
Parašyta 2018 balandžio 17 - 15:30
beda ta kad senaji savo varikli atremontavau kapitaliai, sukisau daugiau 3 euru ir vel sustojo, masina idealiame stovyje tad norisi toliau ja ekspluototi , deja kazkaip jau prisibijau 2.7hdi.Mieliau 3.0 benza paimciau;)
o as mielai pabegciau nuo 2.2 benzo i 2.7 dyzeli keičiam? )
deja, bet stebuklai būna tik stebuklų šalyje - visi varikliai kažkada sustoja. Na vieni kelyje, kiti nors ir važiuoja bet būna išmetami dėl kėbulo.. šiuo atveju kėbulas nugali.
gal Kolega geriau pasikonsultuok su forumo specialistais (Vilniuje Tauris, Ramus, gal dar keli yra, Kaune yra visų galų (na visų variklio galų) meistras Tadas), ir pašalinsi problemas iš esamo variklio.
kaip ir minėta, 3,0 benzinui perdaryti auto bus tikrai daug vargo - tiek su popieriais, tiek ir su visa periferija.
#7
Parašyta 2018 balandžio 17 - 17:29
Visi varikliai kažkada sustoja tik yra skirtumas ar po 50k km ar po 500k km.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#8
Parašyta 2018 balandžio 18 - 00:13
3k euro???? Jau ne pirma ir ne antra karta girdziu, kad srotinis variklis > remontuotas variklis (kapitaliskai ar pan.).
#9
Parašyta 2018 balandžio 18 - 10:36
srotinis nuo 1200 iki 1500 eur.
O vien bloka su galvom ir visais varztais tarpinem itt apie 1700 eur. cia eina kalba apie pilna perrinkima.
na ir kiti darbai , issimt idet , dirzai, tarpines tepalai itt.
#10
Parašyta 2018 balandžio 18 - 11:27
srotinis nuo 1200 iki 1500 eur.
O vien bloka su galvom ir visais varztais tarpinem itt apie 1700 eur. cia eina kalba apie pilna perrinkima.
na ir kiti darbai , issimt idet , dirzai, tarpines tepalai itt.
Tai vat, butum su srotiniu apsiejes ir iki 2k sutilpes. Tai kiek laiko tas dziaugsmingas remontas tau atitarnavo? Dazniausiai metus pavazineja ir prasideda nesamones. O kad i kita swapint, tai jerguteliau kiek reikalu lauktu...Visas projektas
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 18 - 11:28
#11
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:04
3980 km lygiai....
#12
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:07
3980 km lygiai....
Tai cia jau tam kas dare runkelias nukapoti. Vezciau atgal, sakyciau tvarkom toliau. Realiai net tepalu keitimo intervalo nepravaziavo...
#13
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:15
remontz
Stovi pas mani kieme dabar Mini Cooper su EP6 varikliu, kur irgi kapitalinis darytas ale. Tai tepalo sąnaudos litras tūkstančiui, o antifrizo dar didesnės. Palaikius pusvalandį ant laisvų apsukų, o tada nuspaudus stipriai gazą - kala dūmo debesį ir kliūkteli vandenio per duslintuvą apie 3-4metrus ilgio čiurkšlę.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 18 - 12:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:15
Tai jau VAT atlikineja tyrima, virs metu... vienu zodziu... truksta zodziu...
#15
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:58
Tai jau VAT atlikineja tyrima, virs metu... vienu zodziu... truksta zodziu...
VAT - valstybinė augalininkystės tarnyba
VVTAT - valstybinė vartototojų teisių apsaugos tarnyba.
tai kuri čia atlieka?
o gal iš esmės, kad nustotume burti - kodėl buvo atliekamas kapitalinis, ir kodėl dabar sustojo?
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 balandžio 18 - 12:59
#16
Parašyta 2018 balandžio 18 - 13:43
del to 2.7 kap remonto.idomu pasidare:
alkuninis naujas buvo detas?
tepalo siurblys naujas?
nes jei viskas nauja, kazkaip labai jau pigiai dalys gavos..pirkau visus naujus vidurius i Land Roveri su tokiu motoru, tai dalys gavos biski virs 2k euro, plius dar turbe..ir visokiu sudeliu kalanas, tai gausis vien dalys apie 3k..
siaip del to kad LR variklis o ne peugeoto, tai pabrangimas iki 10proc. bendros samatos..bet esmes nesudaro, nes viduriai tie patys, skirias tik isoriskai blokas ir turbina..
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2018 balandžio 18 - 13:43
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#17
Parašyta 2018 balandžio 18 - 14:13
del to 2.7 kap remonto.idomu pasidare:
alkuninis naujas buvo detas?
tepalo siurblys naujas?
nes jei viskas nauja, kazkaip labai jau pigiai dalys gavos..pirkau visus naujus vidurius i Land Roveri su tokiu motoru, tai dalys gavos biski virs 2k euro, plius dar turbe..ir visokiu sudeliu kalanas, tai gausis vien dalys apie 3k..
siaip del to kad LR variklis o ne peugeoto, tai pabrangimas iki 10proc. bendros samatos..bet esmes nesudaro, nes viduriai tie patys, skirias tik isoriskai blokas ir turbina..
Pauliau kaip sekasi su Land Rover penkmečio projektu?
#18
Parašyta 2018 balandžio 18 - 14:25
sekas ok.variklis surinktas, liko aprengt, suporuot su deze ir idet i kebula..o siaip projektas kaip projektas..gyvens..tikriausiai.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#19
Parašyta 2018 balandžio 18 - 14:38
aprengt, suporuoti ir uždėti kėbulą na galėtų, galėtų gyventi, po tokio projekto nesinorėtu kad nuvažiuotų irgi tik 3980 km lygiai...
#20
Parašyta 2018 balandžio 18 - 15:41
nuo klaidu niekas neapsaugotas, pagyvensim, pamatysim kiek vaziuos..visi tikimes geriausio..taciau, aisku, jei po mano remonto tik tiek vaziuos, nereiks jokiu VVTAT ir pan, pats sugaludes ausis ir nuleides galva taisysiu savo saskaita..visgi siokia tokia atsakomybe turi buti. bet kolkas neuzbekim ivykiam uz akiu, nes dar daug kalnu nustumdyt reikia iki vaziavimo, taigi pirma isvaziuokim i gatve, tada jau kalbekim apie laikyma..nes ant varikliu remo viskas blizga, viskas sukasi ir nieks nekliuna..bet kol neisvaziuoji i kelia, nezinai ar padarei klaidu ar ne..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0