PEUGEOT RCZ
#1
Parašyta 2018 balandžio 18 - 17:16
https://m.mobile.de/...64.html?ref=srp
Įdomu kaip laiko toks litražas tiek galios
#2
Parašyta 2018 balandžio 19 - 14:46
Maniškis Ne R, bet 230 arkliukų (čia po remapo) užtenka
Lietuvoje ilgai ieškojau, bet normalių skelbimų neradau. Kartais vis dar pažiūriu skelbimus, tai tie patys dar stovi. Teko pirkti iš Vokietijos per mobile.de
Su benzininiais varikliais (EP6) problemų tikrai būna... Dažniausios problemos yra aukšto slėgio kuro siurblys, grandinė (įtempėjas), termostatas ir uždegimo ritės.
Yra variantas ir su "neužmušamu" dyzeliniu 2.0 HDI varikliu, bet benzininis smagesnis
Šį pranešimą redagavo RCZ: 2018 balandžio 19 - 14:48
RCZ THP200 171 kW (pearl white)
RCZ THP200 147 kW (black)
#3
Parašyta 2018 birželio 04 - 11:23
Peugeot RCZ suvažiavimas Nyderlanduose. Buvo 99 RCZ iš 10 Europos šalių. Sugalvojau ir aš pabandyti ten nukeliauti, tai buvo visai smagi kelionė. Nuvažiavus 4000 km vidutinės kuro sąnaudos buvo 7.2 litro (pasak kompiuterio) ir teko dapilti 2 litrus variklio alyvos. Šitas variklis tikrai mėgsta alyvą.
RCZ THP200 171 kW (pearl white)
RCZ THP200 147 kW (black)
#4
Parašyta 2018 birželio 04 - 11:42
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#5
Parašyta 2018 birželio 04 - 11:48
Visiškai neskosTmosas taigi turbo benzas. Jei dar pavaikai kartais tai valgo tepalą. Kai kurie net knygutėj turi parašymą, kad gali būt 1l/1000km
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#6
Parašyta 2018 birželio 04 - 11:54
Berods mažiau sunaudodavo, kai pildavau 5W30, o dabar rekomenduoja pilti 0W30. Ar alyvos sunaudojimas gali priklausyti nuo jos klampumo?
RCZ THP200 171 kW (pearl white)
RCZ THP200 147 kW (black)
#7
Parašyta 2018 birželio 04 - 12:00
Berods mažiau sunaudodavo, kai pildavau 5W30, o dabar rekomenduoja pilti 0W30. Ar alyvos sunaudojimas gali priklausyti nuo jos klampumo?
Absoliučiai visiškai Kuos skystenė alyva tuo skvarbesnė ir "pakliūva" nevisai ten kur reikia. Pvz. į degimo kamerą. Principe visada geriau skystenis tepalas, nes geresnis tepimas gaunasi. BET. Deginamas tepalas labai kenkia visokiem "eko stebūklam" ant išmetimo pvz. DPF. Bet ant benzo nieko ten nėra be kataliko, tai dzin
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#8
Parašyta 2018 birželio 04 - 14:39
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#9
Parašyta 2018 birželio 04 - 16:46
Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V
Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi
#10
Parašyta 2018 birželio 04 - 17:27
Nepamirskit, kad variklis BEMWO, o jei bemwo variklis neestu tepalo, tai nebutu bemwo variklis Siaip, nematau prasmes ta 0w30 pilti Jei 5w30 taip neryja - why not. Ryjantis tepala variklis nelygu duminantis variklis.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 birželio 04 - 18:00
#11
Parašyta 2018 birželio 04 - 18:19
O kaip suprast ryja? Tai kur jis patenka, juk i degimo kamera eina tik oras ir degalai? Ar kazko nesuprantu ir esu nepaskaites?
P.s nesityciokit, forumas tam ir yra
#12
Parašyta 2018 birželio 04 - 20:16
butu keista, jei vokiski vezimai neestu tepalo, o RCZ motoras gi vokiskas...
O jei rimciau, man labai idomu,kaip tie naujieji 1.6 Pure Tech 180 ir 225 ag motorai, nebe vokiski motorai is tos pcios serijos kaip ir 1.2 turbo.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 birželio 04 - 20:20
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#13
Parašyta 2018 birželio 05 - 00:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2018 birželio 05 - 09:09
Taip i degimo. Kamera paduodamas oro ir kuro misinys, taciau cilindro sieneles yra purskiamos tepalu, kad mazintri trinti tarp stumoklio ir cilindro. Kad tepalas nepatektu i degimo kamera tam yra ziedai ant stumoklio. Taigi skvarbesnis tepalas vistiek patenka i degimo kamera nes jis randa kelia tarp ziedu ir cilindro sieneles ir degimo kameroje sudega. Gal yra ir koks kitas kelias tepalui ten patekti, kurio nezinau, kompetentingesni gal pakomentuosO kaip suprast ryja? Tai kur jis patenka, juk i degimo kamera eina tik oras ir degalai? Ar kazko nesuprantu ir esu nepaskaites?
P.s nesityciokit, forumas tam ir yra
#15
Parašyta 2018 birželio 05 - 09:38
Taip i degimo. Kamera paduodamas oro ir kuro misinys, taciau cilindro sieneles yra purskiamos tepalu, kad mazintri trinti tarp stumoklio ir cilindro. Kad tepalas nepatektu i degimo kamera tam yra ziedai ant stumoklio. Taigi skvarbesnis tepalas vistiek patenka i degimo kamera nes jis randa kelia tarp ziedu ir cilindro sieneles ir degimo kameroje sudega. Gal yra ir koks kitas kelias tepalui ten patekti, kurio nezinau, kompetentingesni gal pakomentuos
Turba, IC, oro paemimas. Voztuvu gumeles. Dar jauciu yra variantu nemazai
#16
Parašyta 2018 birželio 05 - 09:58
Ant turbavikinio mataro tai labai daug suėda per turbą. Ypač jeigu ji jau padilus.
O tos pasakos, kad vokiškas ar ne fokiškas ryja tepalus, tai lygus aklos babytės pasakoms apie karą. Jeigu turbo, tai ir ryja. Arba važinėja žmogus pikčiau už pensininką. Čia vienas irgi girėsi kaip dyzelis nei gramo tepalo neima, sąnaudos artimos nuliui. Bet reikėjo praeit TA tai dūmingumo norma vos ne dvigubai didesnė nei leidžiama kas daryt? WTF? Tai gavo patarimą nors kart gyvenime daugiau 2k rpm atsukt. Ko tik neišputė iš glušako
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#17
Parašyta 2018 birželio 05 - 10:12
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#18
Parašyta 2018 birželio 05 - 14:19
Ant turbavikinio mataro tai labai daug suėda per turbą. Ypač jeigu ji jau padilus.
O tos pasakos, kad vokiškas ar ne fokiškas ryja tepalus, tai lygus aklos babytės pasakoms apie karą. Jeigu turbo, tai ir ryja. Arba važinėja žmogus pikčiau už pensininką. Čia vienas irgi girėsi kaip dyzelis nei gramo tepalo neima, sąnaudos artimos nuliui. Bet reikėjo praeit TA tai dūmingumo norma vos ne dvigubai didesnė nei leidžiama kas daryt? WTF? Tai gavo patarimą nors kart gyvenime daugiau 2k rpm atsukt. Ko tik neišputė iš glušako
Yra tam tikri varikliai ir ne tik vokiski, kurie pasizymi tepalo rajumu. Neesme turbiniai ar ne, atmosfernikai taip pat buna rajus. Analogiskai kaip ir vyciuz, pas mane jau 3cias hdinas, nebuvo tokio dalyko kad reiktu tepala dapilineti, net nesu normaliai mates, kad mazetu ar pastebejas ta O bemwo matarai tikrai pasizymi tepalo ryjimu. Audines yra toks atmosfernyks kur ejo i a4 ~2000-2004metus, 2.0. Nei vaziuoja, nei eksploatacija jo maloni, tepalo daznai gali nesikeisti, uztenka filtra persimesti
#19
Parašyta 2018 birželio 05 - 15:35
Čia EP6 variklis, ir tikrai galiu pasakyt, jog tepala valgo jie visi. Mes lygiai taip pat dapilam tepalo, ir visad bagazinej jis voliojas tikrai apie 1l - 1000km. Aisku man cia pirmasis toks variklis kur pastoviai reik priziureti, bet taip kaip jis vaziuoja irgi visai smagu, nors pas mane tik 88kw, bet patinka vanos sistema.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#20
Parašyta 2018 birželio 05 - 15:50
Mes lygiai taip pat dapilam tepalo, ir visad bagazinej jis voliojas
Aš irgi jau pripratau vežiotis variklio alyvą bagažinėje
Maža problemėlė, kad kažkodėl nebegaunu pranešimų apie žemą alyvos lygį. Anksčiau pamenu tikrai tokius rašydavo ekranėlyje.
RCZ THP200 171 kW (pearl white)
RCZ THP200 147 kW (black)
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0