Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Alkūninio salnikas prie smagračio


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 egidux77

egidux77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Lancia Phedra 2.2 HDI '03

Parašyta 2018 gegužės 28 - 14:12

Sveiki,

 

gal kam teko susidurti su tokia bėda ir gali pakonsultuoti. Pradėjo varvėti tepalas. Po pasivažinėjimo palikus mašiną keletui valandų būna kokių 5 cm bala. Servise mestrai apžiūrėjo, sako leidžia alkūninio salnikas prie smagračio. Panašu, kad kartais mašinoje sustreikuoja plaukiojantis smagratis, staigiai startuojant toks lyg "šinkavimas" būna, lyg nebalansuota kas būtų. Būna labai retai ir ne visada, plius iš vietos mašinos nedraskau. Ir trasoje kartais tą galima išprovokuoti važiuojant 100 ar daugiau ir numynus gazą iki dugno. Įtariu, kad čia bus smagračio bėda. Bet ji pasireiškia labai retai nes kaip minėjau važinėju ramiai.

 

O dabar grižtant prie klausimo - vienas meistras pasakė, kad gali būti jau išmalti alkūninio indeklai ir salniko pakeitimas nelabai ką jau ir duos. Tai dabar klausimas ar verta prasidėti su remontu ir kokia tikimybė, kad indėklai jau suvargę. Investicija nemaža ir klausimas ar beverta. Deja prieš pusmetį susitvarkiau turbiną kapitaliai, diržus ir panašiai. Jei ne tai, tai jau nesvarstyčiau apie remontą. 

 

Ačiū už bet kokias mintis


  • 0

#2 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 gegužės 28 - 14:48

Tai gali būt dar koks mikro tepimo kanalas užsikišęs - negaus tepimo kažkas išmesi variklį t.y. duok pinigų peririnksiu variklį. Tai čia daug ką kas gali šnekėt. Reikia imt dėžę. Kaina apie 100e ir žiūrėt. Jeigu ten indeklai išmalti, tai pajudinus veleną jis ten jau liuftą turės. Arba ne. Pasikeisi tą salniką už 10eurų ir važinėsi laimingas. Bet panašu jau ir smagratis dvimasis bilda, tai remontas dar +300e. O ar verta, tai čia jau pačiam spręst.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3 egidux77

egidux77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Lancia Phedra 2.2 HDI '03

Parašyta 2018 gegužės 28 - 14:57

Tai gali būt dar koks mikro tepimo kanalas užsikišęs - negaus tepimo kažkas išmesi variklį t.y. duok pinigų peririnksiu variklį. Tai čia daug ką kas gali šnekėt. Reikia imt dėžę. Kaina apie 100e ir žiūrėt. Jeigu ten indeklai išmalti, tai pajudinus veleną jis ten jau liuftą turės. Arba ne. Pasikeisi tą salniką už 10eurų ir važinėsi laimingas. Bet panašu jau ir smagratis dvimasis bilda, tai remontas dar +300e. O ar verta, tai čia jau pačiam spręst.

Darbų ir dalių kainas jau primetęs. Tik vat klausimas ar jausis tas liuftas, nes čia ir esmė. Jei nėra tai kaip ir ok, galima daryti, o kitu atveju ko gero tada ant dalių. Gal kažką gali parekomenduoti Panevežyje. Kaip ir susitariau su Todaras Paliūniškio gatvėj. Kažkada keitė sankabą, priekaištų neturiu. 


  • 0

#4 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 gegužės 28 - 15:01

Darbų ir dalių kainas jau primetęs. Tik vat klausimas ar jausis tas liuftas, nes čia ir esmė. Jei nėra tai kaip ir ok, galima daryti, o kitu atveju ko gero tada ant dalių. Gal kažką gali parekomenduoti Panevežyje. Kaip ir susitariau su Todaras Paliūniškio gatvėj. Kažkada keitė sankabą, priekaištų neturiu. 

Todare aš irgi jau du kartus buvęs. Priekaištu neturiu. Tai rekomenduoju.  :good: Jeigu ten jau rimtai "išsimalę", tai tikrai jaučiasi kaip visas velenas kliba. Nors ant HDi gal kitų niuansų yra. Bet šiaip turi viskas matytis nuėmus dėžę.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#5 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 gegužės 28 - 15:22

o buvo kada daryta planinė priežiūra varikliui (diržas, pompa, riebokšliai, įtempėjai)? kokia rida kai daryta, ir kokia dabar?


  • 0

#6 egidux77

egidux77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Lancia Phedra 2.2 HDI '03

Parašyta 2018 gegužės 28 - 16:16

o buvo kada daryta planinė priežiūra varikliui (diržas, pompa, riebokšliai, įtempėjai)? kokia rida kai daryta, ir kokia dabar?

Kadangi mašiną turiu jau virš 10 metų tai diržai jau buvo keisti 2 kartus. Paskutinį kartą diržas, pompa, įtempėjai keisti prieš ~40K km. Dabar rida ~350K km. 


Šį pranešimą redagavo egidux77: 2018 gegužės 28 - 16:17

  • 0

#7 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2018 gegužės 28 - 17:37

Sveiki,

 

gal kam teko susidurti su tokia bėda ir gali pakonsultuoti. Pradėjo varvėti tepalas. Po pasivažinėjimo palikus mašiną keletui valandų būna kokių 5 cm bala. Servise mestrai apžiūrėjo, sako leidžia alkūninio salnikas prie smagračio. Panašu, kad kartais mašinoje sustreikuoja plaukiojantis smagratis, staigiai startuojant toks lyg "šinkavimas" būna, lyg nebalansuota kas būtų. Būna labai retai ir ne visada, plius iš vietos mašinos nedraskau. Ir trasoje kartais tą galima išprovokuoti važiuojant 100 ar daugiau ir numynus gazą iki dugno. Įtariu, kad čia bus smagračio bėda. Bet ji pasireiškia labai retai nes kaip minėjau važinėju ramiai.

 

O dabar grižtant prie klausimo - vienas meistras pasakė, kad gali būti jau išmalti alkūninio indeklai ir salniko pakeitimas nelabai ką jau ir duos. Tai dabar klausimas ar verta prasidėti su remontu ir kokia tikimybė, kad indėklai jau suvargę. Investicija nemaža ir klausimas ar beverta. Deja prieš pusmetį susitvarkiau turbiną kapitaliai, diržus ir panašiai. Jei ne tai, tai jau nesvarstyčiau apie remontą. 

 

Ačiū už bet kokias mintis

Jeigu isplakti alkuninio indeklai nebus arba bus labai mazas tepalo spaudimas, bus kalimas ir t.t .Normalus motoristas , nustatys ir pasakys viska.


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 28 - 20:23

Keiciant sankaba, reikejo ta rieboksli irgi pakeisti :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 egidux77

egidux77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Lancia Phedra 2.2 HDI '03

Parašyta 2018 gegužės 28 - 21:00

Jeigu isplakti alkuninio indeklai nebus arba bus labai mazas tepalo spaudimas, bus kalimas ir t.t .Normalus motoristas , nustatys ir pasakys viska.

Aš nesu specialistas didelis, bet variklis dirba tvarkingai. Tepalas sintetika, lemputė užgesta su pirmais starterio sūkiais


Keiciant sankaba, reikejo ta rieboksli irgi pakeisti :)

Buvo tas senai, prieš 7 metus berods, tada parėjo išminamas guolis, bet tuo pačiu pakeičiau ir sankabos komplektą. Pamenu, kad buvo klausimas dėl riebokšlių, sakiau, kad viską keičiam. Buvo deklaruota, kad pakeista. Bet gal pusašių (gal maišau) riebokšliai. Bet kuriuo atveju dabar jau post faktum.


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 28 - 22:43

7 metai normaliai. Man xantia su nauju Elring rieboksliu laike mazdaug 5 metus iki lasejimo. Rasoti pradejo gal po 2 metu. Bet kai kalbam apie senus dideles ridos variklius, tai ten su tais indeklais bent jau pagrindiniais, kurie rieboksliui ir aktualiausia, dazniausiai buna viskas dar ok, bet buna paciam alkuninio veleno gale isestas griovys. Galima i kita vieta statyt rieboksli, bet ne visada iseina pagal konstrukcija ir ne visada buna vietos. Sitam kaip ir iseina varikliui, bet reikia labai tiksliai matuotis
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2018 gegužės 29 - 14:37

Todaras rimta kontora, du kartus buvęs, tai jokių problemų.
  • 0

#12 egidux77

egidux77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Lancia Phedra 2.2 HDI '03

Parašyta 2018 birželio 04 - 09:51

Taigi reziumė. Smagratis tvarkingas, guolis ir sankaba taip pat be problemų. Riebokšlis buvo jau visai suvargęs, tam pasitarnavo išsidėvėjęs velenas. Pastatė riebokšlį kitoje vietoje kiek leido konstrukcija. Sakė laikys, o kiek - laikas parodys.


  • 1




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0