Peršokti prie turinio


Nuotrauka

508 sw, nesa i sona spaudziant gaza


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 N3R4A

N3R4A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Vokietija, Singen.
  • Automobilis:Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi 2011

Parašyta 2018 birželio 13 - 20:25

Sveiki, ilga istorija trumpai. Atsirado keisti garsai prieš 3 mėn. kairėje priekyje. Pasikeičiau stabilizatorius, nepadėjo. Po 5 servisų ir nieko nerandant nuvažiavau i Dekra(TA, Vokietija), pirmiausia išbandė amortizatorius, viskas ok, pakėlė aukštyn, pratampė važiuoklę, nieko, gerai apžiūrėjo spyruoklę ir ištraukė vieną rinkę. Apsidžiaugiau, kad radau ligą, užsakiau spyruokles, amortikus ir atraminius guolius. Užrasiau i servisą pakeitimui, dar į vieną servisą suvedimui. Pasiimu mašiną ir turiu dar didesnį garsą kairėje, garsas būna tik važiuojant per kokį šulinį ir tik kairėje. Garsas kaip metalas i metalą trenktusi. Mano meistriukas sako, kad pakeitęs amortikus su viskuo, važiavo į kitą servisą suvedimui ir išgirdo, kad kažkas netaip, grįžo atgal, pasikėlė viską apžiūrėjo ir viskas ok. Padarė vis tik suvedimą kitame servise. Kitą dieną išvažiavau prabandyti, aikštelėje pravažiavau, padraskiau, lygtais viskas ok tik tas garsas. Įšoku i autostradą ir jaučiu, kad kai duodu gazo neša i dešinę. Prie 50kmh, 100kmh, 190kmh tas pats, neša į šoną. Įjungiu laisvą važiuoja tiesiai. Meistriukas dabar labai užsiėmes, pora savaičių eilė, bet sakė jog ten apačioje reikia kažka nusiardyti ir prieisi prie vairo vidinių vairo traukių ar stabilizatoriaus kažkokių gumų. Klausimas būtų ar man ieškoti kito serviso ir kas čia gali būti?

Šį pranešimą redagavo N3R4A: 2018 birželio 13 - 20:59

  • 0

#2 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 birželio 13 - 20:40

Gali būt kažkas su ilguoju pusašiu. Ant galingesnių mašinų yra toks dalykas kaip "torque steering". Bet neša tada tik kai gazo normaliai duodi. Turėtų nešt į dešnę, jei ilgasis pusašis dešnėj. Jeigu pvz. brokuotas pusašis ir jo "štanga" iš minkšto metalo.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3 N3R4A

N3R4A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Vokietija, Singen.
  • Automobilis:Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi 2011

Parašyta 2018 birželio 13 - 20:45

Automobilis negalingas, anksčiau to nebuvo, dabar labai greitai pajutau nešimą. Net prie 190kmh tas pats. Ar gali buti skersinio stabilizatoriaus įvorės arba vidinė skersinė vairo traukė kalta būti dėl garso ir nešimo?

Gali būt kažkas su ilguoju pusašiu. Ant galingesnių mašinų yra toks dalykas kaip "torque steering". Bet neša tada tik kai gazo normaliai duodi. Turėtų nešt į dešnę, jei ilgasis pusašis dešnėj. Jeigu pvz. brokuotas pusašis ir jo "štanga" iš minkšto metalo.


Šį pranešimą redagavo N3R4A: 2018 birželio 13 - 21:01

  • 0

#4 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2018 birželio 14 - 06:42

O tai del garso negali buti kalta isdilusi vairo kolonele? Kazkaip nieko nebelieka daugiau
  • 0

#5 N3R4A

N3R4A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Vokietija, Singen.
  • Automobilis:Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi 2011

Parašyta 2018 birželio 14 - 06:49

Reikės ir šitą patikrinti. Pamiršau paminėti, jog trūkus spyruoklej ir išėmus jos dalį garso nebebuvo. As važinėjau porą savaičių, viskas buvo gerai. Dabar su naujom spyruoklėm kairė pusė pakilo pora cm ar pan. Galvoju, gal dėlto, kad pakilo, kažkur kažkas i kažką pradėjo trintis... Reikės i Lietuvą važiuoti automobilį taisyti. Labai nusivyles Vokietijos servisais.

O tai del garso negali buti kalta isdilusi vairo kolonele? Kazkaip nieko nebelieka daugiau


  • 0

#6 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2018 birželio 14 - 16:58

Jooo, bilda, nešioja ir 190 km/h.. Drąsu.
  • 0

#7 N3R4A

N3R4A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Vokietija, Singen.
  • Automobilis:Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi 2011

Parašyta 2018 birželio 14 - 19:02

Nenešioja, tik neša į šoną ir jei laikai vairą, tai praktiškai nesijaučia. Jei palaikau greitį, tai kaip įkalta. Visa važiuoklė ištampyta , ratai priveržti gerai ir t.t. Baimės nėra, aišku su vaiku taip nelekčiau... Žodžiu buvau pats nusiėmes ratus pasižiūrėti, viskas kaip ir gut, bet toks is manes meistras. Klausimas, gal ir kvailas, bet ar įmanoma atraminius guolius pusėm sumaišyti? Ir ar įmanoma spyruoklę aukštyn kojom įdėti? Galvoju dar į vieną servisą užrašyti arba į DEKRA patikrinti amortizatorius ir važiuoklę.

Jooo, bilda, nešioja ir 190 km/h.. Drąsu.


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 birželio 14 - 22:13

Esu susidures su naujais amortikais, kurie iskart klibejo bildejo. O siaip galetumet dar varikli nurodyt, nes pvz pas GT buvo kitokia vaziuokle
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 birželio 15 - 07:19

Esu susidures su naujais amortikais, kurie iskart klibejo bildejo. O siaip galetumet dar varikli nurodyt, nes pvz pas GT buvo kitokia vaziuokle

paraše pas jį nurodyta - 1,6 eHDI. tai MacPherson tipas. nieko stebuklingo ten nėra.

 

guoliai šiaip vienodi statosi, tai sumaišyti nėra ką. spyruokles jei ne taip sudėtų, tai irgi turėtų būti kumpis geras. viskas ten kaip ir aišku.

jei spaudžiant neša į šoną, tai arba pusašis, arba kokia traukė blogai dirba. aišku gali būti ir varžtas kažkur neprisuktas.

man pvz buvo kad po traukutės keitimo buvo vienas galas skersuotas, tai buvo panašių klausimų. kai išiiminėt pradėjau vairo kolonėlę, supratau kame buvo šaknys :)


  • 0

#10 N3R4A

N3R4A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Vokietija, Singen.
  • Automobilis:Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi 2011

Parašyta 2018 birželio 16 - 20:01

Spyruoklių ilgai teko laukti, nes jos kažkodėl skyrėsi nuo 508 sw be start-stop (pas mane su start-stop).Spyruoklės ir amortizatoriai Monroe, guoliai KYB. Guoliai buvo kairys ir dešinys, skyrėsi kodai https://www.autodoc....lt/kyb/12098263dar kitą savaitę turėsiu atostogas, reikės į tą servisą važiuoti kur sudėjo viską. Gal rimtai kažko neprisuko arba kažka blogai įdėjo ir dabar rask, kad gudras.

paraše pas jį nurodyta - 1,6 eHDI. tai MacPherson tipas. nieko stebuklingo ten nėra.

 

guoliai šiaip vienodi statosi, tai sumaišyti nėra ką. spyruokles jei ne taip sudėtų, tai irgi turėtų būti kumpis geras. viskas ten kaip ir aišku.

jei spaudžiant neša į šoną, tai arba pusašis, arba kokia traukė blogai dirba. aišku gali būti ir varžtas kažkur neprisuktas.

man pvz buvo kad po traukutės keitimo buvo vienas galas skersuotas, tai buvo panašių klausimų. kai išiiminėt pradėjau vairo kolonėlę, supratau kame buvo šaknys :)


  • 0

#11 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 birželio 17 - 12:55

A, tai keista buvo komplektas su atramine lėkšte, nu tada taip, skiriasi.
Sumaišyt lėkštes spėju neįmanoma, nes neisikištų varžtai. Nu bet nekeičiau, nežinau.
Keista kad start stop reikia kitokių spyruoklių.. labai keista..

Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 birželio 17 - 12:56

  • 0

#12 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2018 birželio 17 - 18:08

A, tai keista buvo komplektas su atramine lėkšte, nu tada taip, skiriasi.
Sumaišyt lėkštes spėju neįmanoma, nes neisikištų varžtai. Nu bet nekeičiau, nežinau.
Keista kad start stop reikia kitokių spyruoklių.. labai keista..

Gal būt būdas sukelt problemą ir paimt daugiau €...
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#13 N3R4A

N3R4A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Vokietija, Singen.
  • Automobilis:Peugeot 508 SW 1.6 e-hdi 2011

Parašyta 2018 birželio 28 - 20:19

Atnaujinimas. 

Po ilgų paieškų, paaiškėjo, kad spyruoklės (skirtos automobiliams su start-stop, originaliuose kataloguose patikrinta Spidan, Kyb ir Monroe) netinka mano mašinai, dabar pakeitė į tokias, kur be start-stop sistemos ir viskas ok. Skirtumas gal 5-10mm viršaus plotis, blogos spyruoklės kliuvo viršuje, nes buvo per plačios.Kai nuleisdavo ratą, neįmanoma buvo matyti, tik kai išėmė visą amortizatorių pasimatė. Naujos spyruoklės iš dalies padėjo, dingo garsai sukant vairą, sumažėjo garsas važiuojant per duobes, bet nešimas išliko ir dalis garso. Viską tvarkiau kitame servise (tikrai gerame!:D ), kuriame taip pat nerado nešimo priežasties... Buvau nuvažiaves ir kur darė suvedimą, tai pradėjo burti, jog dėl nešimo gali būti kaltas diferencialas, pavarų dėžė ar pan.. 

Sekantis žingsnis, pasitarus su meistru, bus https://www.autodoc....ilstein/7019875daugiau kaip ir nieko neliko nebent parduot


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0