#21
Parašyta 2018 birželio 28 - 20:36
Manau,kad logiškiausias žingsnis butų stendas, nes sakys ,kaip sakė, mūsų meistras važiavo ir viskas gerai...:-)
#22
Parašyta 2018 birželio 28 - 20:56
Ne, IMHO logiskiausias pasidaryti cipsa. Jei jauti, kad levai vaziuoja, tai taip ir yra. Nera ka burti
#23
Parašyta 2018 birželio 28 - 21:11
#24
Parašyta 2018 birželio 28 - 21:13
Gali ir garantine varyt ant stendo,kreive originalia pamatysi, bet geriau ne cipuot aisku...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#25
Parašyta 2018 birželio 28 - 21:23
#26
Parašyta 2018 birželio 28 - 21:36
Ha ha - o matei kaip DW12 kastruotas? 125kw.. silpnesnis už 2.0.. Žiūrėk ir pats nepakliūk į oficialų servisąIr po desine puslapio vertikaliai "All specifications may be subject to modification without notice". Adijos muciacios amigos.
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 birželio 28 - 21:44
#27
Parašyta 2018 birželio 28 - 22:30
Ha ha - o matei kaip DW12 kastruotas? 125kw.. silpnesnis už 2.0.. Žiūrėk ir pats nepakliūk į oficialų servisą
O, plet. 2.2? Is kur jis cia? Laimonas pora kartu sake, kad nebus jau. Kokia is jo prasme, jei 2.0 133kw? Autovici jau buvau nulekes, nera man atnaujinimu. Buciau vistiek poto pas tauriu ant perfleshinimo vares, tai kaip ir dzin.
O mai gad. Ir dar 3 modifikacijos, 125kw galingiausia. Nesuprantu visiskai kame cia reples ir kam tie varikliai skirti. Cia gal ant fordu ir jagu eis?
p.s tai va, snekant i tema, tas 2.2 uzdusintas yra euro 6 step2, o 133kw 2.0 yra euro 6 step1. Kaip suprantu, step2 turi dar grieztesnius reikalavimus emisijom is cia ir toks uzsmaugimas. Ar tik nebus taip, kad pradejo PSA update'us leisti tiem 133kw, kad irgi +- atitiktu ta step2 ekologijos standarta )
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 birželio 28 - 22:58
#28
Parašyta 2018 birželio 29 - 06:28
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#29
Parašyta 2018 birželio 29 - 09:35
A, tada ok, viskas i savo vietas Turejau tokia minti apie busus, poto kai parasiau.
#30
Parašyta 2018 liepos 14 - 16:45
Šiandien pagaliau nuvariau savo Liūtą testui ant traukos stendo. Rezultatai čia : http://www.photobox....lbum/5366326284.
Čia kaip turėtų būti : https://site.groupe-...moteurs-diesel/
Peugeot servisas taip ,,gerai” atnaujino ECU,kad praradau 35-40 arkliu :-) ir sukimo momentas staigiai krenta didėjant apsukoms. Biciukas,kuris dare testą sake,kad labai panašu su dėžes problema. Nukerpa 40 arkliu ir sako čia gal padangos kaltos, meistras patikrino masina važiuoja gerai :-) Pirmadieni važiuoju į servisą atgal...ir piktas...:-)
Šį pranešimą redagavo Leoas: 2018 liepos 14 - 16:53
#31
Parašyta 2018 liepos 15 - 08:08
#32
Parašyta 2018 liepos 15 - 18:02
Sveiki Liūtu gerbėjai,
Šiandien pagaliau nuvariau savo Liūtą testui ant traukos stendo. Rezultatai čia : http://www.photobox....lbum/5366326284.
Čia kaip turėtų būti : https://site.groupe-...moteurs-diesel/
Peugeot servisas taip ,,gerai” atnaujino ECU,kad praradau 35-40 arkliu :-) ir sukimo momentas staigiai krenta didėjant apsukoms. Biciukas,kuris dare testą sake,kad labai panašu su dėžes problema. Nukerpa 40 arkliu ir sako čia gal padangos kaltos, meistras patikrino masina važiuoja gerai :-) Pirmadieni važiuoju į servisą atgal...ir piktas...:-)
Pala, o kodel grafikas tik iki 3k rpm? Ar kazko nesuprantu? Kodel iki 4k nesuko? Ar suko, tik popieriaus nesimato? 133kw pasiekiami prie 4000 rpm. Siaip tai geras dyzelgeitas Kazi ka padarys servyyzas. Nes rollback, kiek zinau, galimybes padaryti nera
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 liepos 15 - 18:09
#33
Parašyta 2018 liepos 16 - 17:25
Grafikas iki 3000rpm todėl,kad daugiau nesuko.Klausiau dėl šito,sakė, jei mato,kad galia nekyla nėra tikslo ir sukti toliau...Sakė blogiausia dalis, kad sukimo momentas labai greitai krenta pasiekęs max. Taip tikrai neturi būti.Pala, o kodel grafikas tik iki 3k rpm? Ar kazko nesuprantu? Kodel iki 4k nesuko? Ar suko, tik popieriaus nesimato? 133kw pasiekiami prie 4000 rpm. Siaip tai geras dyzelgeitas Kazi ka padarys servyyzas. Nes rollback, kiek zinau, galimybes padaryti nera
Buvau vėl Peugeot servise,parodžiau grafikus...Paklausiau,kam man dabar tas Sport režimo mygtukas, jei praktiškai nėra jokio skirtumo ji įjungus:-) Vien žodžiu 08.15 pasiima automobilį 2-3 dienoms. Sakė sius grafikus ir užklausą Peugeot techninį centra, kuris ne Uk, turbut į Prancūzija.
Beje tas biciukas,kuris testavo ant stendo, papasakojo: pas ji buvo atvares klientas Audi TT apynauje, kuriai parode 140ag vietoj 180ag. Tai irgi Audi centras norejo atsifutbolinti,kad mes negarantuojam tokios galios ir panasiai. Tai klientas sako, kas prašyta, tas ir turi būti..nes aš tokias charakteristikas pirkau. Bandė sutvarkyti ta Audi, bet nepavyko servisui..baigėsi,kad žmogus susigrąžino pinigus už automobilį ir sukišo ta Audi atgal gamintojui :-) Taip pat sakė, kad autorizuoti servisai Vokietijoje turi traukos stendus ir taip tikrina automobilius, o ne meistriukas pravažiavo ir viskas gerai ...
Beje padangas pakeičiau į naujas, vistiek butu reikėję greitai keisti...Taigi ant padangų jau negales nieko nurašyti :-)
Istorija tęsiasi...
Šį pranešimą redagavo Leoas: 2018 liepos 16 - 17:30
#34
Parašyta 2018 liepos 16 - 20:29
Labai idomu. Nepamirsk pasipasakoti, kaip sekesi, kai busi naujienu
#35
Parašyta 2018 liepos 16 - 20:50
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#36
Parašyta 2018 liepos 16 - 20:58
As jum ta jau pries kelis postus rasiau, cia VAGinu grupe pirma tai pradejo daryt, paskui visi kiti, mazina galia taip mazindami co2. Be atsiklausimo.
Bet jie negali taip daryti, be kliento sutikimo.Juk čia ne kliento problema,kad jie apgavo ji,perkant automobili. Viena karta apgavo parduodant, kita karta mažinant galia...Čia jau sukčiavimas,draudžiamas įstatymais :-)
#37
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#38
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:25
Ir tas, ir antras dalykas, kad cia neeis kiekvienas kryziaus kelius, o dar kiti net ir nepastebes to sumazejimo
#39
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:43
Ir tas, ir antras dalykas, kad cia neeis kiekvienas kryziaus kelius, o dar kiti net ir nepastebes to sumazejimo
Tai cia faktas, atvaziuoja zmogus 2 metus vazinejes be turbinos isvis (nebuvo,solenoido) o varant ta nepravare... Sako galvojau cia Pezo taip,ir turi traukt juk ne bmw... Ka tokiam gali pasakyt...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Parašyta 2018 liepos 16 - 21:53
Po tokiu pasivazinejimu atstacius turbinos valdyma, arba ji neveikia, nes buna beviltiskai uzpuve geometrija/wastegate, arba pati turbe megsta imt ir nulinkt per pirma testdraiva. Jau pora tokiu atveju buvo.Tai cia faktas, atvaziuoja zmogus 2 metus vazinejes be turbinos isvis (nebuvo,solenoido) o varant ta nepravare... Sako galvojau cia Pezo taip,ir turi traukt juk ne bmw... Ka tokiam gali pasakyt...
Bet jei nenulinksta ir veikia, tai kokios akys buna zmogeliu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0