#41
Parašyta 2018 liepos 25 - 13:54
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#42
Parašyta 2018 spalio 16 - 23:24
Nemažai laiko praėjo nuo paskutinio mano posto,bet tik dabar reikalai kažkiek pajudėjo iš mirties taško. Taigi po atostogų rugpjūčio viduryje nuvariau savo liūtą į Peugeot servisą UK ( į ta pati, kuris padare ECU update). Po keliu dienų nuvažiuoju atsiimti auto ir gaunu kaip šlapiu skuduru per veidą. Jie ir sako man patikrinom viska, nusiuntėme užklausą į Peugeot technical department. Taigi kompe klaidų neradom ir gavom atsakymą iš technical department, kad automobilis atitinka gamintojo numatyta specifikacija. Tokį ,,protinga” issireiskima sugalvojo - vehicle definition. Kaip paklausiau bendradarbiu anglu ka tai reiškia ,jie patys nelabai galejo atsakyti kas tai yra :-). Paskambinu i Peugeot customer centra , jie pakartoja ta pati. Taigi pasiėmus auto tenka parasyti skundus visur kur tik įmanoma. Gaunu oficialu Peugeot atsakymą ,kad tai vehicle definition. Iš pardavėjo gaunu atsakymą, kad susisiekė su Peugeot atstovybe,kuri padare ECU update. Iš jų gavo atsakymą,kad viskas Ok su auto ir pasiūlė padaryti patikra per DEKRA už savo lėšas. Jei jie ras koki auto trukuma, pardavėjas sutiko apmokėti patikros ir remonto išlaidas.
Parašiau DEKRA apie problema, jie atsakė,kad jų patikra tik vizualine. Taigi kaip jie gali patikrinti auto galia vizualiai?
Nusprendžiau nuvaryti savo auto kitam Peugeot dyleriui į kita miestą. Čia Uk francizes pagrindu skirtinguose miestuose Peugeot gali atstovauti vis kitos kompanijos.
Taigi po patikros, jie pasako ,kad auto galia buvo matuota prie neteisingu RPM. Priminsiu,kad testuojant ant rolling road, rpm daugiau nekėlė nes galia jau nebekilo. Be to jie patvirtino,kad S mode veikia tik Manual rėžime.
Tuo pagrindu auto pardavejui parašau skundą,kad pašalintų S mode trukuma.
Prieš kelias savaites dar gavau atsakymą iš organizacijos,kuri sprendžia ginčus tarp vartotojo ir pardavėjo, kad jie pradėjo tyrimą dėl šio atvejo.
Taigi šiandien 16/10/2018 gaunu skambuti iš Peugeot, kad jie nusprendė pakeisti mano auto ECU.
Mano manymu,kad arba pardavėjas,arba ta organizacija padare spaudimą Peugeot,tik dėl to jie sutiko pakeisti ECU.
Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad UK reikes tiek tampytis tokioje situacijoje,kai skaičiai aiskiai parodo problema.
Taigi laukiu skambučio iš Peugeot serviso,kada jie lieps atvaryti auto.
Į ta servisą ,kuris padare ECU update nevarysiu,nes po jų tokio sudo malimo nesinori su jais turėtų reikalų.
Taip ir pasakiau Peugeot, kad auto pristatysiu į kita,nes jais nepasitikiu.
Kai pakeis ECU parasysiu, kuo baigėsi.
Beje kaip protingai patikrinti ar ECU pakeistas ? Fiziškai nufotografuoti? Ar sunkus priėjimas prie jo?
Dėkoju.
Šį pranešimą redagavo Leoas: 2018 spalio 16 - 23:27
#43
Parašyta 2018 spalio 17 - 01:21
Jis kompiuteriu dezeje yra. Po kapotu juodoj didelej dezej netoli akumuliatoriaus. Nuimkit dangti ir rasit salia saugiklines. Ten gali buti ne tik variklio kompas, bet jum reikia to, ant kurio rasit uzrasyta Bosch EDC 17. Pasidarykit koki nors zymejima, kuri tik jus zinotumet, o kitas zmogus neatpazintu iki tiek, kad jam net nekiltu jokio itarimo, kad cia taip neturi buti. Kur nors labai lengvai ibrezt, padaryt maza taskiuka su kokiu markeriu, uzklijuot maza lipduko gabaliuka. O siaip, jei ides tikrai nauja, tai visvien bus naujesne versija kokia, tai gali skirtis kuris nors kodas, serijinis numeris ar pan., todel etiketes foto gali irgi pakakti.Sveiki klubieciai,
Nemažai laiko praėjo nuo paskutinio mano posto,bet tik dabar reikalai kažkiek pajudėjo iš mirties taško. Taigi po atostogų rugpjūčio viduryje nuvariau savo liūtą į Peugeot servisą UK ( į ta pati, kuris padare ECU update). Po keliu dienų nuvažiuoju atsiimti auto ir gaunu kaip šlapiu skuduru per veidą. Jie ir sako man patikrinom viska, nusiuntėme užklausą į Peugeot technical department. Taigi kompe klaidų neradom ir gavom atsakymą iš technical department, kad automobilis atitinka gamintojo numatyta specifikacija. Tokį ,,protinga” issireiskima sugalvojo - vehicle definition. Kaip paklausiau bendradarbiu anglu ka tai reiškia ,jie patys nelabai galejo atsakyti kas tai yra :-). Paskambinu i Peugeot customer centra , jie pakartoja ta pati. Taigi pasiėmus auto tenka parasyti skundus visur kur tik įmanoma. Gaunu oficialu Peugeot atsakymą ,kad tai vehicle definition. Iš pardavėjo gaunu atsakymą, kad susisiekė su Peugeot atstovybe,kuri padare ECU update. Iš jų gavo atsakymą,kad viskas Ok su auto ir pasiūlė padaryti patikra per DEKRA už savo lėšas. Jei jie ras koki auto trukuma, pardavėjas sutiko apmokėti patikros ir remonto išlaidas.
Parašiau DEKRA apie problema, jie atsakė,kad jų patikra tik vizualine. Taigi kaip jie gali patikrinti auto galia vizualiai?
Nusprendžiau nuvaryti savo auto kitam Peugeot dyleriui į kita miestą. Čia Uk francizes pagrindu skirtinguose miestuose Peugeot gali atstovauti vis kitos kompanijos.
Taigi po patikros, jie pasako ,kad auto galia buvo matuota prie neteisingu RPM. Priminsiu,kad testuojant ant rolling road, rpm daugiau nekėlė nes galia jau nebekilo. Be to jie patvirtino,kad S mode veikia tik Manual rėžime.
Tuo pagrindu auto pardavejui parašau skundą,kad pašalintų S mode trukuma.
Prieš kelias savaites dar gavau atsakymą iš organizacijos,kuri sprendžia ginčus tarp vartotojo ir pardavėjo, kad jie pradėjo tyrimą dėl šio atvejo.
Taigi šiandien 16/10/2018 gaunu skambuti iš Peugeot, kad jie nusprendė pakeisti mano auto ECU.
Mano manymu,kad arba pardavėjas,arba ta organizacija padare spaudimą Peugeot,tik dėl to jie sutiko pakeisti ECU.
Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad UK reikes tiek tampytis tokioje situacijoje,kai skaičiai aiskiai parodo problema.
Taigi laukiu skambučio iš Peugeot serviso,kada jie lieps atvaryti auto.
Į ta servisą ,kuris padare ECU update nevarysiu,nes po jų tokio sudo malimo nesinori su jais turėtų reikalų.
Taip ir pasakiau Peugeot, kad auto pristatysiu į kita,nes jais nepasitikiu.
Kai pakeis ECU parasysiu, kuo baigėsi.
Beje kaip protingai patikrinti ar ECU pakeistas ? Fiziškai nufotografuoti? Ar sunkus priėjimas prie jo?
Dėkoju.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 spalio 17 - 01:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#44
Parašyta 2018 spalio 17 - 06:59
Nu faktas, oficialai neturi jokios rollback proceduros bande mazintis, nepaejo, teks keisti kompa. Gerai kad tiesa issikovojai, bet paprasciau butu remap'a padaryti ir pamirsti.
#45
Parašyta 2018 spalio 17 - 15:28
Nu faktas, oficialai neturi jokios rollback proceduros bande mazintis, nepaejo, teks keisti kompa. Gerai kad tiesa issikovojai, bet paprasciau butu remap'a padaryti ir pamirsti.
Jeigu auto jau butu negarantine,taip būčiau remap’a pasidaręs. Bet kam praradineti garantija dėl Peugeot tokio klientu maustymo. Tegu susimoka už savo darbo broką :-).
Jis kompiuteriu dezeje yra. Po kapotu juodoj didelej dezej netoli akumuliatoriaus. Nuimkit dangti ir rasit salia saugiklines. Ten gali buti ne tik variklio kompas, bet jum reikia to, ant kurio rasit uzrasyta Bosch EDC 17. Pasidarykit koki nors zymejima, kuri tik jus zinotumet, o kitas zmogus neatpazintu iki tiek, kad jam net nekiltu jokio itarimo, kad cia taip neturi buti. Kur nors labai lengvai ibrezt, padaryt maza taskiuka su kokiu markeriu, uzklijuot maza lipduko gabaliuka. O siaip, jei ides tikrai nauja, tai visvien bus naujesne versija kokia, tai gali skirtis kuris nors kodas, serijinis numeris ar pan., todel etiketes foto gali irgi pakakti.
Aciu Tadai už info. Pasidarysiu kompo foto ir video dėl visa pikto. Kai susiduri su tokiu durnių ieškojimu iš Peugeot, pasitikėjimas tuo ka jie sako dingsta.
#46
Parašyta 2018 spalio 17 - 15:31
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#47
Parašyta 2018 spalio 17 - 21:51
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#48
Parašyta 2018 spalio 18 - 13:45
Kodel as tik manau, kad naujas kompas bus irgi su nauja programa...
Nes masina 15tu metu kazi ar sandelinis ECU bus. Gal jei gulejes, tai bus nepaliestas ekologijos
#49
Parašyta 2018 lapkričio 20 - 16:49
Sveiki,
Pagaliau Peugeot pakeite ECU. Patikrinau serijinius fiziskai tikrai kitas ECU. Pagal popierius kaip suprantu buvo padarytas ECU ir kiti update ( DCM62, BSI2010, BSM_2010, BVS_AM6_AT6_UDS.) Taip pat pagal recall patikrino Fuse box ir padare BSI update. Taigi kas pasikeite po viso to. Visu pirma pajutau,kad visai kitaip dirba greiciu deze. Mieste jei nemini ant gazo stipriai,tai labai anksti permeta aukstesne pavara, cia kaip kaip koks ekonominis vaziavimas. S (sport) rezimas pradejo kazkiek veikti, vaziuojant trasa ijungus S rezima.permeta i zemesne pavara....Nebuvo dar progos kur normaliai ji patestuoti...Bendras ispudis auto vaziuoja geriau negu vaziavo.
Taigi sekantis veiksmas 2018.11.30 varau auto vel ant rolling road tikrinti galia.
Isliko dar vienas idomus reiskinys sitam Peugeot. Dabar gal sakyciau siek tiek sumazejo po update.
Gal kas zino ar esate susidure su tokiu reiskiniu? Stabdant ir ties visisko sustojimo momentu, pasijaucia trumpalaike vibracija, toks ispudis kad is transmisijos. Kuo staigiau stabdai, tuo labiau ji jauciama..Tikrai ne diskai, nes vibracijos per vaira nera.
Aciu visiems uz atsakymus.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0