Tiesiog su sunkiu kėbulu tų mažesnių variklių gaunasi truputį mažesnės ridos, nes jie pastoviai dirba gerokai stipriau apkrauti.
Bet jei ne lakstymui mašina, tai važiuoja ir su senuku 1,6HDi 80kw tas C5 X7 visai padoriai, ir jau teko matyti su rida skydelyje 300kkm, o 407 1,6HDi teko matyti su 400kkm skydelyje. Velnias žino, kiek ten tikrų dar
Šiuolaikiniam eisme tikrai užtenka pilnai įsiliet į srautą, ar kai reikia pralįst ar pan.
Įpratom prie naujesnės kartos greitų ir staigių mašinų ir variklių tiesiog, tai ir atrodo kažkas kažkur per silpna, per mažai ar dar ko trūksta. Atsisėskim į 20 metų senumo kasdienį bolidą su vidutinės galios varikliu ir pamatysim, kad tas variklis net lygiai su silpniausiu X7 gamos varikliu nepavažiuos.
Važinėjau visą birželį po Vilnių su atmosferiniu mechaniniu dyzeliu 47kw. Centre, jei norėjau suspėt kartu su eismu, labai dažnai gazas iki dugno mynėsi...
Privalumas didelis 1,6HDi tokiuose didesniuose kėbuluose, kaip 407/X7/508, kad jis ten labai lengvai telpa, nes po kapotu palikta vietos V6 varikliams. Todėl priežiūra ir remontas gerokai palengvėja dėl visai neblogų priėjimų. Net nulaužtas žvakes visai nesunku išgręžt gaunasi, nes jaučiu būtų galima sutalpinti ne tik kampinės pavaros, bet ir paprastą nedidelį suktuką.