gal kas esat vaziave dviraciu tuo marsutu? ten dviraciu takas atskirai nuo kelio? kokia danga,- istrupejusi sena , ar nauja pakenciama, plentiniu dviraciu jei tako danga nekokia, tai kratytu... Noreciau isbandyti ...
Posted 2018 July 19 - 10:48
gal kas esat vaziave dviraciu tuo marsutu? ten dviraciu takas atskirai nuo kelio? kokia danga,- istrupejusi sena , ar nauja pakenciama, plentiniu dviraciu jei tako danga nekokia, tai kratytu... Noreciau isbandyti ...
Posted 2018 July 19 - 10:53
Kelias atskirai nuo automobilių kelio - miškais, palei kelią, palei jūrą - įvairiai. Plentiniu esu važinėjęs belenkiek kartų - galima važiuot drąsiai. Nuo Preilos iki Nidos tai aplamai kaip F-1 trasa.
Posted 2018 July 19 - 21:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2018 July 20 - 08:17
Dviračių tako danga iš esmės gera. Ištrupėjusių ar išlūžusių vietų beveik nebėra. Nuo Smiltynės iki Juodkrantės gera, vėliau nuo Juodkrantės iki Pervalkos daugiau šiurkštesnė (senas asfaltas), bet užtat nuo Pervalkos link Preilos ir vėliau nuo Preilos iki Nidos asfaltas lyg stiklas
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Posted 2018 July 20 - 09:02
Linksmai prasimynėm!
Dviračių tako danga iš esmės gera. Ištrupėjusių ar išlūžusių vietų beveik nebėra. Nuo Smiltynės iki Juodkrantės gera, vėliau nuo Juodkrantės iki Pervalkos daugiau šiurkštesnė (senas asfaltas), bet užtat nuo Pervalkos link Preilos ir vėliau nuo Preilos iki Nidos asfaltas lyg stiklas
Posted 2018 July 20 - 09:46
Linksmai prasimynėm!
Taip
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Posted 2018 August 05 - 18:23
taaip isbandziau,nuo nidos iki preilos gerai,danga tako puiki... paskui pervalka prasidejo duobes ,istrupejimai dangos,, pavakarys,miskas aplinkui, vejo nera taip gerai minasi , greitis apie 27 km/h,sunus prieki ,as is paskos ,sunus,pamate prieki duobes su diskiniais hidrauliniais uzstabde, as nespejau...raktikaulio luzis.......klp ligonine...
Posted 2018 August 05 - 19:07
Tai viskas dėl atstumo nesilaikymo ir neįpratimo, kiek tiksliai ir kiek stipriai/greitai dviratis įgalus sustoti. Aš pats esu kelis kartus atsitrenkęs į priekyje važiuojantį automobilį (neskaitant, kai tai būdavo KET pažeidimas, kai automobilis aplenkia važiuojantį dviratį ir tuomet stagiai stabdo), neplanuotai per staigiai stabdantį. Taip pat Nidoje teko vieną kartą neplanuotai staigiai pastabdyti. Nepamenu, ar atsirado kliūtis, ar kažkokį posūkį praleidau ar dar kokia nesąmonė įvyko. Hidraulinių stabdžių net nereikėjo. Tiesiog paskui per arti paskui važiavo mama ir taip pat neplanavo, kad staigiai stabdysiu.
Rezultate - nemažas įvykis, po kurio tupėdamas ant kelių laikau gulinčios mamos galvą. Sudužusius akinius šiaip taip nuimame taip, kad į akis neprikristų stiklų. Mama atrodo apsvaigusi ir nesiorientuoja aplinkoje, iš galvos ties smilkiniu bėga kraujas. Aplink laksto broliai ir sesė, pasimetę ir nesuprasdami, kas vyksta, o aš kviečiu greitąją. Nieko ten rimto pasirodo nebuvo, o apsvaigimas tik dėl sutrenkimo, bet į Klaipėdą vistiek važiavom su greitąja, kur susiuvo geresni specialistai, nei vietoj Nidoj budintys, tuomet kelionė autobusu atgal iki Nidos, vedžiojau mamą, kaip vaiką, po Klaipėdą, kol susiorientavom ir susigaudėm, kur mes čia esam ir kaip papulti iki Smiltynės perkėlos. Ir likusią atostogų savaitę kas vakarą vizitas į Nidos ligoninę perrišti žaizdą.
Dar yra buvę, kad kelyje Via Baltica maždaug ties Kėdainiais važiavau dviračiu, viena ranka laikydamas filmavimo kamerą, o kita vairą. Kadangi kelias ten siauras, o tuomet (apie 2010tais) buvo dar siauresnis, mašinos ten dažnai pravažiuoja gan arti, tai maždaug stengiesi laikytis tame nedideliame tarpe tarp kelkraščio juostos ir tikrojo kelkraščio žvyro, kur yra apie 10-20cm pločio asfalto likutis. Vienu metu užsižiūrėjęs nuvažiavau nuo asfalto ant žvyro, o ten asfalto storis apie 10cm aukščiau kelkraščio žvyro, ir bandydamas grįžti atgal ant asfalto, viena ranka neišlaikiau bumbtelėjimo į tą aukščių skirtumą. Virstu per vaizdą, ir tuo pat metu į mane trenkiasi paskui minantis draugas. Patempiau koją kažkur ties pėdos didžiuoju sąnariu ir ant kelio gal kokių 8cm skersmens žaizda pačioj labiausiai lankstomoj vietoj, su kuria tikrai smagu buvo parminti likusius 50km, ypač kai kartą teko beveik dviem valandom sustoti degalinėje dėl stiprios audros, ir po to su aprešėjusia žaizda ir apstingusiu keliu vėl pradėti minti sunkiom tašėm apkrautą dviratį
Būkime atsargūs, dviratis irgi gali būti labai pavojinga transporto priemonė. Kai atsimenu, kiek dar kartų viskas baigėsi pernelyg laimingai, ypač kaip šituose įvykiuose, kai dar buvau nepilnametis, tai dabar jau stengiuos daug protingiau elgtos net ir darydamas tikrai visokius kvailus ir nesaugius manevrus.
Užpernai Norvegijoj sumaniau per tokį BMX dviračiams skirtą kalnelį pervažiuoti su paprastu MTB dviračiu, neturėdamas tam jokių įgūdžių. Pirmąkart pavyko, DAVAI DAR KART !!! Likusias dvi savaites Norvegijoj viešėjau su sudaužyta viršutine lūpa ir sudaužyta nosim ir dviem dideliais šašais. Matytumėt vietinių veidus, kai vaikštai taip atrodydamas kur nors po kalnus ir kai jie paklausia, iš kur tu, pasakai, kad iš Lietuvos. Buvę malonesnių žvilgsnių...
Linkiu greičiau pasveikti ir vėl sėsti ant dviračio !
Edited by tadas1991, 2018 August 05 - 19:09.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 2 guests, 0 anonymous users