tai tau tiks tada viskas, kas pigu ir pakankamai patikimai važiuoja. ar tai bus pugas/citrina, ar vagenas čia visiškai nesvarbu. gal kokia ir honda laikytų. čia jau sėkmės reikalas, nes kad ir kaip nebūtų keista, visos auto genda.
gavai patarimų, kad apsimoka imti seną benzą citroeno. ar tinka sprendimas?
iš esmės pavažinėjęs su senais šlamštalais padariau išvadą, kad arba į seną kiši remontui, arba perki naujesnį ir susimoki iškart premium už jo nuvertėjimą. didelio skirtumo nėra. man pvz vidutiniškai 50eur/mėn išlaidos draudimui/remontui/nuvertėjimui kad ir kokia auto būtų - ar tai senas opelis, ar mazda, ar pežo. visi vienoda suma nusibaigė
imk numylėtą auto ir džiaukis. o paėmęs shlamštalą turėsi remonto ir duslintuvui, ir stabdžiams, ir tepalų varvėjimams ir pan. jei pats turi dirbtuvėles, tada ok, prasisuksi pigiau, bet jei varysi į servisus - prakeiksi savo skūpumą.
aš pats dar jaunas būdamas turėjau vilčių viską susiremontuoti pats, bet kad laikas pinigai.. ne taip jau ir pigu kiurksoti prie auto ir krapštyt galvą.
būtent, tinka viskas kas pigu, na matai jeigu paiimčiau 607 nemylėtą tai tikrai prakeikčiau viską, o jeigu paiimčiau 206, kad ir nemylėta, tai ten nu nebus 2000eur investicija, kad jį prikelt iki būsenos: galiu drąsiai važiuoti 300km.
Domina tokios skarbonkės, kaip colt senasis su 80+kw ir 206 ir t.t., kad būtų smagu važiuoti kitaip sakant