Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Turbinos valdymas 2.2hdi 98kw

P607 2.2hdi 98kw 2001m

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2018 rugsėjo 16 - 15:50

Sveiki, atsirado problema su turbinos valdymu, kartais panasu kad uzstringa turbinos valdymas. Dingsta trauka, kartais ismeta klaida del per zemo turbinos slegio, kartais del per auksto. Itariu pirmoj vietoj turbinos valdymo solenoida. Matuojant vakuma nuo turbinos solenoido ant laisvu rodo -0.2bar. nuo mazdaug 3000rpm pakyla iki -0.5bar. ir daugiau nebekyla (Cia stovint vietoj gazuojant), vakumo sandaruma tikrinau viskas tvarkoj, pats vakumo siurblys sukelia iki -0.8bar. Gal kas patvirtins ar paneigs mano itarima!? Taip pat pridedu pp2000 gyvu parametru video.

https://youtu.be/sopA6XIFQWk?t=15s


  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#2 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 17:38

Apkeisk solenoidus vietomis su egr'u ar dar ten tuo kitu. Istrink klaidas, vaziuok i test drive. Jei vistiek tas pats, tai reiks masina pasikelti ir ziureti ar pati kojele turbos nestringa, tas retai, bet buna :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 rugsėjo 17 - 17:49

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2018 rugsėjo 18 - 13:48

Pradėčiau nuo vakumo vamzdelių. 


  • 0

#4 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 rugsėjo 18 - 14:37

Rase kad su sandarumu viskas ok :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 rugsėjo 18 - 14:41

Rase kad su sandarumu viskas ok :)


Kas ka sako dar nereiskia kad tiesa :D jau kiek kartu tai girdeta ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2018 rugsėjo 18 - 17:00

Vakumas visad turi būti apie -0,8. Jis nekinta , tik pulsuoja esant mažoms apsukoms. Jokių -0,2 ar -0,5 prie 3000 negali būti. Kažkur kiauras vamzdynas. Dar gali būti pasikimšę trišakio prie vakuumo siurblio droseliukai. Atsijunk vamzdelius ir prasipūsk trišakį . JEI Į KURIĄ NORS PUSĘ NEPRASIPUČIA, prasigręžk 1 mm. grąžteliu. Max 1,5. Ten labai dažnai pasitaikanti problema ,dėl kurios žmonės keičia detales ir negauna jokio rezultato. Kai vamzdukai ilgą laiką praleidžia orą, su oru pakliūna ir brudas, kuris priauga prie droselinių skylučių sienelių taip jas užkimšdamas. Dar problema yra su turbinos valdymo vožtuvu. Pas mane buvo prakiurusi vožtuvo membrana.  Pas kitus buvo pasikimšęs oro filtriukas.  Pačios turbinos  membranos defekto pas mane nebuvo. 


Šį pranešimą redagavo gau173: 2018 rugsėjo 18 - 17:03

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0