Renkuosi žiemines padangas:
#81
Parašyta 2019 spalio 16 - 20:38
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#82
Parašyta 2019 spalio 16 - 22:02
nu ka uzsisakiau pigiena ziuresim kokius stebuklus rodys😁Sunfull sf-982
Ant 3008?
#83
Parašyta 2019 spalio 17 - 05:19
Cia ans ant 406 situs maus.Ant 3008?
#84
Parašyta 2019 spalio 17 - 18:14
http://i.talpix.lt/ZuPtd.jpg
http://i.talpix.lt/jk8PN.jpg
Kas apie pezalus, kad guma nesensta ir padangos amzius yra nesvarbu, nebent laikyt jas labaratorijos salygom.. Krc nebespankstam. Neveltui visiii pardavejai net pabrezia kad padangos naujos ir siaip kur dingsta tos neparduotos? Gal tik data perstampuoja?
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2019 spalio 17 - 18:15
#85
Parašyta 2019 spalio 17 - 20:18
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#86
Parašyta 2019 spalio 18 - 13:59
Atsiprašau, pasirodo kad matador yra vienas iš continental, tad vadinas gamina ne bile ką. Tikėtina perima atgyvenusius raštus iš conti
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2019 spalio 18 - 14:11
#87
Parašyta 2019 spalio 18 - 20:08
Antras komplektas bus jau,2 ziemas atjojau su jais,geros busines padangos,aukso vidurys tarp kinijos ir contimichelinvredestainu
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2019 spalio 18 - 20:13
#88
Parašyta 2019 spalio 19 - 04:08
As apausiu busus Hankokais RW09 ,2 ziemom uztenka kai metine rida kazkur 120kkm
Antras komplektas bus jau,2 ziemas atjojau su jais,geros busines padangos,aukso vidurys tarp kinijos ir contimichelinvredestainu
Na jums gumos senėjimas išvis mažai aktualus šitu atžvilgiu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#89
Parašyta 2019 lapkričio 03 - 14:40
Sensta guma, ir tas puikiai jauciasi. Vis del to, geru gamintoju guma yra ilgaamziskesne. O dar kai jie ja seniau gamindavo, pries 30 metu, budavo dar geresne. Man siemet 2009tu Hankookai prieky ir kazkokios panasios Michelin Pilot Primacy gale dirba prasciau nei 2013tais metais dirbo senovines bekryptes Michelin MXL 1989 ir 1991mu metu. Anos dar tikrai kazka laikydavo, guma pominkste buvo, o su sitomis kai dabar jau ir slapia bei vesiau, praktiskai treniruojuos ziemai
Michelin'us Primacy teko turėt kadaise, tai nepatiko visai.
Labiausiai patiko Continental TS8x0 serija. Pastaruoju metu porai sezonų perku naudotas po 30-35€/vnt. kelių metų senumo mažai nuvažinėtas, tai ir piniginė neverkia ir saugumo nereik aukot.
#90
Parašyta 2019 lapkričio 03 - 18:59
Michelin'us Primacy teko turėt kadaise, tai nepatiko visai.
Labiausiai patiko Continental TS8x0 serija. Pastaruoju metu porai sezonų perku naudotas po 30-35€/vnt. kelių metų senumo mažai nuvažinėtas, tai ir piniginė neverkia ir saugumo nereik aukot.
Na aš pasižiūrėjau gamybos datą neseniai, tai tos Primacy pasirodo yra apie 2000tųjų metų, tai truputį keičiasi mano žinutės prasmė. Iš "senovinės padangos sendavo lėčiau už naujoviškas" į "ATSARGIAI, aš važiuoju su senovinėm padangom"
Nieko, žieminės gerokai naujesnės jau sumontuotos, iki Lapkričio 10d bus ir uždėtos, tai bus saugiau. Dabar tiesiog vengiu cariniuose vingiuotuose siauruose viršyti 70kmh.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 lapkričio 03 - 19:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#91
Parašyta 2019 lapkričio 04 - 18:12
Na aš pasižiūrėjau gamybos datą neseniai, tai tos Primacy pasirodo yra apie 2000tųjų metų, tai truputį keičiasi mano žinutės prasmė. Iš "senovinės padangos sendavo lėčiau už naujoviškas" į "ATSARGIAI, aš važiuoju su senovinėm padangom"
Nieko, žieminės gerokai naujesnės jau sumontuotos, iki Lapkričio 10d bus ir uždėtos, tai bus saugiau. Dabar tiesiog vengiu cariniuose vingiuotuose siauruose viršyti 70kmh.
Su 2000-ųjų metų padangom važiouojant jau galima prašytis ir istorinių numerių
#92
Parašyta 2019 lapkričio 04 - 21:08
Šį pranešimą redagavo frostas: 2019 lapkričio 04 - 21:08
#93
Parašyta 2019 lapkričio 04 - 22:20
TA nieko neminima apie metus. Kas dar kokių žinių turi?Automobilio manuale rekomenduoja keisti 6 metų senumo padangas
#94
Parašyta 2019 lapkričio 05 - 13:45
Yra straipsniai berods iš Michelin ar Conti atliktų tyrimų, kad padangos vieni metai kelyje jos gumą pasendina tiek pat, kiek berods apie 10 metų, o gal ir daugiau, teisingo saugojimo tinkamomis sąlygomis sandėlyje.
Nu senos tos padangos, senos. Ir slidžios tikrai labai, lyginant net su pigiom naujom. Ten, kur vasarą siauram vingiuotam keliuke daugmaž be cypimų išeidavo važiuoti iki 90kmh, dabar pravėsus krito iki 80kmh, o jei kelias šlapias, tai ir 70kmh jau ant ribos praktiškai. Su naujom tikriausiai išeitų važiuoti 80kmh.
Bet čia eilinis kartas, kai pasakysiu, kad 80proc. vairuotojas ir tik 20proc. mašina. Nes mašina irgi 2004tųjų, o kartais ir 86tųjų. Tai tokia mašina ir su naujom padangom visvien daug mažiau saugi vairuotojui, negu nauja mašina su tokio senumo padangomis. Nebent jei tik ESP būtų koks labai šiuolaikiškas ir tūpas, kur slidžiu keliu pavažiuoti neina (tokių yra, pvz Renault Laguna III, į vingiuotą kalną, padengtą apsnigtu ledu su naujomis Premium gamintojo padangomis kyla lėčiau, negu Peugeot 206 be ESP su pigiomis kinietiškomis naujomis padangomis, ir skirtumas ne metrai, o gal 50proc. nuvažiuojamo atstumo per tą patį laiką. Lagunai nukirtinėja variklį ir neišeina nieko padaryti, praktiškai stoja. Išjungus įsijungia atgal. O pežukas suka ratus su sniego purslais ir kyla, truputį skersas, bet į savo juostą telpa be problemų).
Esmė yra suvokti, kad tavo padangos yra ne vestuvinis tortas, o sausainis "Gaidelis:, ir adekvačiai tam suvokimui elgtis.
Beje, senos geresnių gamintojų vasarinės važiuoja visvieną stabiliau ir labiau nuspėjamai, negu žieminės padangos vasarą, ką aš dažnai irgi praktikuoju dėl antro komplekto neturėjimo arba išvis tingėjimo sukti galvą. Šitos nuslysta visada stabiliai maždaug ties tuo pačiu greičiu tom pačiom sąlygom tam pačiam posūky, arba jei kitam posūky, nu tai maždaug jaučiasi pagal įtempimą, kad tuoj nuslys. Žieminės, per minkštos ant karšto asfalto, kartais būna labai linksmos, lyginant su tuo
Niekas dėl to nenumirs, kad važiuosim su senesnėm ar pigesnėm padangom, tik važiuokime pagal savo turimų padangų galimybes, prieš tai jas saugiai kažkur atokesnėm vietoj išsibandę. Ir, aišku, senų padangų didelis trūkumas yra tai, kad niekada nežinai, kada atsiras guzas arba trūks kordas protektoriaus zonoje ir teks stoti ir keisti ratą dėl didelių vibracijų arba negerų garsų. Man per savo karjerą jau buvo tokie trys atvejai. Du kartus su senesnėmis nei 20 metų padangomis, beje tai buvo Michelin OE zapaskės ir jos net ir su tais trūkimais dar iki namų saugiai davežė labai daug kilometrų, ir vieną kartą su kokių 8nių metų senumo Firestone, tai ji niekur nedanešė. Pradėjo kažkas caksėti gale, ir beieškant saugios vietos sustot, nuvažiavus kelis kilometrus, caksėjimas dar labiau sustiprėjo ir atsirado vibracija. Galiausiai padanga išsileido, bet jau kai buvo saugiai įdėta į bagažinę, iki pakeitimo išsilaikė. Visa tai buvo seniai, kai tikrai nebuvo pinigų normalioms padangoms, bet aš vis dar to nepamiršau ir tikrai nepasmerksiu niekad žmogaus, jei jis važiuoja su tuo, kuo išgali. Susimokės automobilio taršos mokestį ir už likusius nebeišeis jokios padangos, ir teks važiuoti dar vieną sezoną žiemos su 3mm likučiu. Nu ir gerai, tik protingai
O ir pats turbūt iš įpratimo nekeitinėju padangų vasarai, kol dar turiu tinkamų naudojimui, kad ir senesnių (aišku, ne tokių, kad dar trūkinėtų, paprasčiausiai gaila laiko tokiems žaidimams) arba žieminių mažo gylio, o žiemai labai nesigilinu, koks ten tas gamintojas, jeigu man jos normaliai dirba. Esu vieną žiemą prieš tris metus su Citroen BX nuvažiavęs iki Norvegijos ir pasivažinėjęs kalnų serpantininiais keliais su kokių 2002trų Michelin X-Ice. Nu nebuvo pasaka, bet visur užkilau ir nusileidau saugiai, nelėkdamas, o kai užėjo labai didelis rūkas, tai nauja Audi A3, važiavusi paskui ant šiknos, tipo praleisk, kai praleidau, po poros kilometrų vėl pasitraukė ir važiavo paskui, nes tiesiog jau daugiau greitį lėmė drąsa ir įgūdžiai važiavimo nematant kelio, nes padangų net ir tų senų visų galimybių tokiu greičiu nepanaudosi.
Tetutei ant Renault Clio dabar nupirkau priekiui dvi šipuotas Point S padangas iš Egzotikos. Rašo, kad gamintos pas Continental. Žiūrėsim, kaip dirbs. Ji padangoms labai reikli, nes gyvena miške ir privažiavimas gruntiniu keliu per tą patį mišką. Nuvalo nei karto per metus, tai kaip žmonės išvažinėja, taip ir būna.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 lapkričio 05 - 13:59
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#95
Parašyta 2019 lapkričio 05 - 19:07
TA nieko neminama ir apie tepalų keitimo intervalą ar paskirstymo diržo keitimąTA nieko neminima apie metus. Kas dar kokių žinių turi?
#96
Parašyta 2019 lapkričio 06 - 08:21
Kam reikalingos dygliuotos padangos? Kažkada esu turėjęs, tai apart didelio garso, didesnių kuro sąnaudų ir labai blogo stabdymo ant asfalto, naudos nepastebėjau. Tas buvo labai seniai, gal galite kažką gero pasakyti apie dygliuotas padangas ir geriau iš savo patirties.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 lapkričio 06 - 08:25
#97
Parašyta 2019 lapkričio 06 - 10:03
Tas garsas yra pagrindinis ir vienintelis trukumas.Sipuotos tinka tik gyvenant kaime ir malantis ten vietoj.Kam reikalingos dygliuotos padangos? Kažkada esu turėjęs, tai apart didelio garso, didesnių kuro sąnaudų ir labai blogo stabdymo ant asfalto, naudos nepastebėjau. Tas buvo labai seniai, gal galite kažką gero pasakyti apie dygliuotas padangas ir geriau iš savo patirties.
As tik uz minksto misinio frikcines jokiu bedu jokiu garsu.Juolab ir dabartines ziemos jau "minkštos".O "šipus" mes kiekvienas galim dadeti savo galvoje,t.y.atsizvelgt i temperatura isorine,laikyt distancija,atpazint kelio dangos bukle,nelekt posukiuose.Jei is patirties tai per metus numinu apie 140kkm nakti,anksti ryte per pacius plikledzius ir niekada nepasigedau šipuotu.Bet vazineju tik asfaltu
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2019 lapkričio 06 - 10:04
#98
Parašyta 2019 lapkričio 06 - 12:34
Lietuvoj, jei nenulipant į kaimo ar miško kelius kasdien, tai jos tikrai nebūtinos. Nebūtinos ir ten iš esmės.
Bet kai noriu, kad senyva moteriškė (70+) kasdien per tuos kaimo ir miško kelius važinėdama, o dar kartais ir į Lenkiją apsipirkt važiuodama, nenumirtų per anksti, tai papildomi du procentai sukibimo ant plikledžio yra labai daug.
Kaip jau pasakojau, esu ir pats su dygliuotom važiavęs vieną žiemą į didelę kelionę į šiaurę žiemos metu. Ten virš poliarinio rato net plius minus pagrindiniai keliai dažnai žiemą būna dengti išilginiais grioveliais frezuotu ledu, nes tokio kiekio paprasčiausiai neištirpinsi, tai labai labai gerai dirba ant tokio kelio dygliuotos padangos. Suomiams kažkaip ne nuodėmė su jomis važinėti. Pas mus nebūtina, bet jeigu kažkam padeda ar patinka, tai tegul tik perka, jeigu gali
Ant sniego jos nepadeda nieko, ant asfalto manau netgi blogiau, negu su gryna guma, nes metalas praslysta. Bet ant ledo ir labai suspausto sniego tikrai jaučiama. Ne kažkoks stebuklas, bet tiesiog į kalniuką galima užvažiuoti arba nuo jo nuvažiuoti dedant gerokai mažiau pastangų.
Atsimenu tada grįžom atgal per Daniją, Vokietiją ir Lenkiją. Grįžęs paskaičiau, kad Vokietijoj ir Lenkijoj tokios padangos uždraustos, išskyrus ten kažkur kalnuose labai ribotose teritorijose. Žodžiu pramynėm 1500km nelegaliai Būčiau gavęs turbūt 10eur baudą. Lietuvoj prieš 8 metus už šipuotas balandžio mėnesį esu gavęs 10LT baudą, mašina buvo mamos ir vežiau sesę iš treniruotės namo, surašė pusę minimalios, kad "važiavau be klevo"
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 lapkričio 06 - 12:38
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0