Peugeot 205 1.9TD
#21
Parašyta 2019 vasario 08 - 14:01
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#22
Parašyta 2019 vasario 08 - 19:54
#23
Parašyta 2019 vasario 19 - 22:58
Lauksim naujienu Sekmes darbuose!
#24
Parašyta 2019 vasario 20 - 06:26
#25
Parašyta 2019 vasario 20 - 19:07
#26
Parašyta 2019 vasario 20 - 20:09
Bet kodel dyzeli?
#27
Parašyta 2019 vasario 20 - 21:05
Nykstanti rusis🤣🤣Bet kodel dyzeli?
#28
Parašyta 2019 vasario 20 - 21:47
Verta gal pagaist laika
#29
Parašyta 2019 vasario 20 - 21:51
#30
Parašyta 2019 vasario 26 - 21:31
Seniem dyzeliam labai lengvai viskas darosi, nes nėra elektros į variklį. Karbai gerokai anksčiau baigėsi, o su purškalas jau yra reikalu. Aš dabar HDi tuoj dėsiu vietoj TD, tai reiks ir siurblį bakan sukist, ir visa krūva laidų, daviklių ir kompu sukergt, kad pvz temperatūra ir apsukas ne tik kompas matytų, bet ir senovinis skydelis rodytų.Bet kodel dyzeli?
O kai kalba eina apie senus automobilius, tai dyzelinu gerokai daugiau išgyvenę iki šių laikų dėl senų dyzeliu akmeninių varikliu
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 vasario 26 - 21:41
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#31
Parašyta 2019 kovo 21 - 17:11
#32
Parašyta 2019 kovo 25 - 07:57
Gal kas turi 205-o automato kapota?
#33
Parašyta 2019 kovo 26 - 08:32
Ne visai to klausiau. Turejau galvoje visiskai teoriskai, jei noretum kad ir dokuose pasikeistu kW. Kad butu suprantama kodel klausiu: yra toks XUD9SD variklis psa: 1.9td 55kW. Is esmes tas pats xud9te tik be intercooler ir su mazesne turba, visa kita blokas galva tas pats (kiek teko skaityt, pataisykit kas jei klystu). Jei dedi toki varikli vietoj paprasto 1.9 xud, tai darbinis turis nesikeicia, o galios pokytis patenka i tuos 20 ar 30 proc, kuris ten bebutu apribojimas (nepamenu, kazkuris ten turiui kitas galiai). Nepamenu tiksliai, bet lyg ir jei naujo variklio ten galia ir turis patenka i kazkokias tas normas, tai procedura del doku paprastesne nei jas virsijant kaip pvz keiciant is 47 i 66kW siuo atveju. Taigi idedi xud9sd, isirasai i dokus 55kW kartu su variklio nr, o paskuj jei nori dediesi intercooleri, pasikeiti turba ir tt. jau nuo xud9te nes viskas tinka, o dokose variklis ir nr atitinka tai kas po kapotu.
#34
Parašyta 2019 kovo 26 - 08:38
#35
Parašyta 2019 kovo 26 - 09:06
#36
Parašyta 2019 gegužės 05 - 21:33
Keičiant iš 44kw į 47kw nieko nereikia, jokių ekspertizių (jei neįrašytas variklio numeris) . Tik tiek, kad dokumentuose taip ir liks 44kw. Dėl 3kw neverta tiek daug vargti.
Gal kas turi 205-o automato kapota?
Nereik tau to automato kapoto kurio su ziburiu reik ieskot, viskas telpa normaliai ir po paprastu kapotu.
#37
Parašyta 2019 gegužės 06 - 21:09
Ir kapoto kailiai su ortakiu interkuleriui telpa?Nereik tau to automato kapoto kurio su ziburiu reik ieskot, viskas telpa normaliai ir po paprastu kapotu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 gegužės 06 - 21:10
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#38
Parašyta 2019 gegužės 07 - 19:42
#39
Parašyta 2019 gegužės 07 - 21:39
#40
Parašyta 2019 gegužės 08 - 21:20
Na tai tada meti patalus, pjauni rema ir tilps, o kad geriau ausintusi scoopa gali ant virsaus det. Arba bandyt ieskot automato kapoto ir gal viskas tilps po juo, as nebandes.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0