Peugeot 205 1.9TD
#21
Posted 2019 February 08 - 14:01
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#22
Posted 2019 February 08 - 19:54
#23
Posted 2019 February 19 - 22:58
Lauksim naujienu Sekmes darbuose!
#24
Posted 2019 February 20 - 06:26
#25
Posted 2019 February 20 - 19:07
#26
Posted 2019 February 20 - 20:09
Bet kodel dyzeli?
#27
Posted 2019 February 20 - 21:05
Nykstanti rusis🤣🤣Bet kodel dyzeli?
#28
Posted 2019 February 20 - 21:47
Verta gal pagaist laika
#29
Posted 2019 February 20 - 21:51
#30
Posted 2019 February 26 - 21:31
Seniem dyzeliam labai lengvai viskas darosi, nes nėra elektros į variklį. Karbai gerokai anksčiau baigėsi, o su purškalas jau yra reikalu. Aš dabar HDi tuoj dėsiu vietoj TD, tai reiks ir siurblį bakan sukist, ir visa krūva laidų, daviklių ir kompu sukergt, kad pvz temperatūra ir apsukas ne tik kompas matytų, bet ir senovinis skydelis rodytų.Bet kodel dyzeli?
O kai kalba eina apie senus automobilius, tai dyzelinu gerokai daugiau išgyvenę iki šių laikų dėl senų dyzeliu akmeninių varikliu
Edited by tadas1991, 2019 February 26 - 21:41.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#31
Posted 2019 March 21 - 17:11
#32
Posted 2019 March 25 - 07:57
Gal kas turi 205-o automato kapota?
#33
Posted 2019 March 26 - 08:32
Ne visai to klausiau. Turejau galvoje visiskai teoriskai, jei noretum kad ir dokuose pasikeistu kW. Kad butu suprantama kodel klausiu: yra toks XUD9SD variklis psa: 1.9td 55kW. Is esmes tas pats xud9te tik be intercooler ir su mazesne turba, visa kita blokas galva tas pats (kiek teko skaityt, pataisykit kas jei klystu). Jei dedi toki varikli vietoj paprasto 1.9 xud, tai darbinis turis nesikeicia, o galios pokytis patenka i tuos 20 ar 30 proc, kuris ten bebutu apribojimas (nepamenu, kazkuris ten turiui kitas galiai). Nepamenu tiksliai, bet lyg ir jei naujo variklio ten galia ir turis patenka i kazkokias tas normas, tai procedura del doku paprastesne nei jas virsijant kaip pvz keiciant is 47 i 66kW siuo atveju. Taigi idedi xud9sd, isirasai i dokus 55kW kartu su variklio nr, o paskuj jei nori dediesi intercooleri, pasikeiti turba ir tt. jau nuo xud9te nes viskas tinka, o dokose variklis ir nr atitinka tai kas po kapotu.
#34
Posted 2019 March 26 - 08:38
#35
Posted 2019 March 26 - 09:06
#36
Posted 2019 May 05 - 21:33
Keičiant iš 44kw į 47kw nieko nereikia, jokių ekspertizių (jei neįrašytas variklio numeris) . Tik tiek, kad dokumentuose taip ir liks 44kw. Dėl 3kw neverta tiek daug vargti.
Gal kas turi 205-o automato kapota?
Nereik tau to automato kapoto kurio su ziburiu reik ieskot, viskas telpa normaliai ir po paprastu kapotu.
#37
Posted 2019 May 06 - 21:09
Ir kapoto kailiai su ortakiu interkuleriui telpa?Nereik tau to automato kapoto kurio su ziburiu reik ieskot, viskas telpa normaliai ir po paprastu kapotu.
Edited by tadas1991, 2019 May 06 - 21:10.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#38
Posted 2019 May 07 - 19:42
#39
Posted 2019 May 07 - 21:39
#40
Posted 2019 May 08 - 21:20
Na tai tada meti patalus, pjauni rema ir tilps, o kad geriau ausintusi scoopa gali ant virsaus det. Arba bandyt ieskot automato kapoto ir gal viskas tilps po juo, as nebandes.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users