sveiki. 407 2.2 benzas dujos sunkiai kuresi salta,babina pakeista,zvakes pakeistos ir temperaturos daviklis,deagnostika nieko nerodo,bandau pridet vaizdo irasa
sunkiai kuresi 407
#1
Parašyta 2018 lapkričio 14 - 23:38
#2
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 07:54
Diagnostika nieko nerodo? Ar kalbam apie klaidas tik?
1. Uzkurus variklis nesipurto?
2. Kaip kuro sanaudos?
3. Palaikius ijungta degima(suprask bako pompa uzpumpuoja kura) ilgiau nei 20s ir tik tada VEDANT uzsiveda iskart?
4. Ryte atejes numauk slangele atejimo nuo rampos ir jei kuras isbega (slegio zinoma nebus, bet kazkiek kuro turi but slangelese) tada su padavimu ok;
5. Kompresijos matavimas;
6. Droseline sklende;
7. t.t.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 08:37
Šalta sunkiai, o po trumpos pertraukos gerai kuriasi? O jeigu porą dienų pastovi gal irgi gerai kuriasi? Jeigu tokie simptomai bus kiaura dujų reduktoriaus membrana. Gali būt labai labai maža skylutė, per kurią privaro dujų, tipo užsisiurbia ir tada reikia ilgiau pasukt, kad tą perteklių išvaryt, o paskui tik pyst ir švariai užsikuria. Varyk pas dujininkus, ten kažkurią šlangutę numovus ir paseilinus turi burbuliuot, meistrai žino.
#4
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 09:08
#5
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 09:34
Nu jeigu nerasi kitų priažasčių... Membrana gali laikyt tris metus, o gali ir tris mėnesius.
Šį pranešimą redagavo ernissss: 2018 lapkričio 15 - 09:35
#6
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 10:29
Nepaskaiciau kad dujos idetos... Ernisss
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 14:14
Nepaskaiciau kad dujos idetos... Ernisss
Na tai vistiek kuriasi benzinu !
#8
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 14:26
Na tai vistiek kuriasi benzinu !
OMG
As jau aprases sita reiskini, kai cilindrai del neuzsidarancio voztuvo/mebramos duju reduktoriuje prisipildo duju ir tada kol ju "neisvaro" ant benzino nesiveda. NA cia taip supaprastintai...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 15:53
#10
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 16:06
Gerai, kad apynaujos, gal garantija bus. Nuvažiuok pas dujininkus, ten patikrinimui 2 min. užtenka. Jeigu pasitvirtins, gali nedėkot
Šį pranešimą redagavo ernissss: 2018 lapkričio 15 - 16:06
#11
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 16:32
Nu bet tai blondinas, tai varai pas dujininkus ir tegu dirba pagal garantija, ko cia blondinams kvarsini galva.Bet blondinės,Dujos apynaujos
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#12
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 16:42
Nu bet tai blondinas, tai varai pas dujininkus ir tegu dirba pagal garantija, ko cia blondinams kvarsini galva.
Ei,blondinai ,tai reikia uzgesint - palikt ant benzo ,ir kurt benzinu.Ir bus aisku ar dujos kaltos.
#13
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 17:00
#14
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 18:22
Nu blin nenorėjau parašyti blondinas,automatinis taisomas sudirbo
Tavo visos žinutės rašytos kaip automatinio boto. Gal išsijunk tą "automatinį taisomą".
Ei,blondinai ,tai reikia uzgesint - palikt ant benzo ,ir kurt benzinu.Ir bus aisku ar dujos kaltos.
Nebus pilnai aišku. Pilnai aišku būtų užsukus dujų multivožtuvą (jei ne elektrinis) ir gal net atjungus visai vamzdelį bei padarius variklio kompiuteriui adaptacijos rėžimą ir davus padirbti po to bent kokį pusvalandį įvairiais rėžimais prieš gesinant nakčiai. Tada būtų tikrai aišku.
3. Palaikius ijungta degima(suprask bako pompa uzpumpuoja kura) ilgiau nei 20s ir tik tada VEDANT uzsiveda iskart?
4. Ryte atejes numauk slangele atejimo nuo rampos ir jei kuras isbega (slegio zinoma nebus, bet kazkiek kuro turi but slangelese) tada su padavimu ok;
3. Manrods tik pas 2,7HDi laiko nuolat įjungtą siurblį, kai įjungtas degimas. Pas visus kitus siurbliukas subirbia 3-5s ir nukerta relę. Taigi, reikia pajunginėt kelis kartus iš eilės iki kol zyzia, ir tada bandyt kurt. Tik kad jei sistema vieno vamzdelio, t.y. be grįžtamosios ir slėgio reguliatorius bake, tai vistiek to oro taip greit per nesandarumus neišspjauna, jei orinasi..
4. Su šitu bajeriu reikia atsargiai. Slėgio ten dažnai kaip tik būna. Esu pusantros paros nejudintam 407tukui keitęs benzino filtrą, tai vos pajudinau vamzdelio fiksatorius, ir kaip DĖJO... nušovė vamzdelį ir po slėgiu fontanas tiesiai į akis. Nuo tada visada pasieškau slėgio matavimo/nuleidimo/nuorinimo nipeliuko, kuris dažniausiai būna kur nors ant vamzdelio arba net ant pačio rail'o, po kapotu, ir nusileidžiu slėgį. O jei nerandu, tai prieš atjungdamas jungtį, ant jos užsimetu skudurą arba bent jau nusuku galvą į šoną. Per tą nipeliuką galima ir pasitikrinti, ar benzinas savo vietoje, turi spustelėjus arba išbėgti, arba netgi spjauti slėgio. Jei nei vieno nėra - sėda kuras.
Kai būna dujakas, tai purkštukai retai ir po mažai dirba, užkempa, tampa nesandarūs. O jei mašina be dujako arba dujakas dar neseniai įdėtas, tai purkštukai dažnai būna vis dar sandarūs, jei ne 20+metų. Tada dar jei ir slėgio reguliatorius/atbulinis vožtuvas bake prie siurblio sandarus, tai nėra kur tam slėgiui ir pasidėti
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2018 lapkričio 15 - 19:25
#16
Parašyta 2018 lapkričio 16 - 08:54
#17
Parašyta 2018 lapkričio 16 - 10:15
Liga rasta,užsukus dujų balioną ir isvazinejes dujų likučius,po nakties kūrėsi iš pirmo pasukimo. ACIU visiems už pagalbą!!!
Dabar per kepure GASPROMSCIKAM
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Parašyta 2018 lapkričio 16 - 12:17
Dar kelis kartus bent taip pabandyk, tiesiog kad pilnai isitikintum.Liga rasta,užsukus dujų balioną ir isvazinejes dujų likučius,po nakties kūrėsi iš pirmo pasukimo. ACIU visiems už pagalbą!!!
Kai sutaisom nesikuriancia masina, stengiam ta pacia diena niekad neatiduot, pabandom pastovejus kelias valandas, po to po nakties, o jei dar yra daugiau laiko, tai ir po dar vienos paros.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2018 lapkričio 16 - 12:55
#20
Parašyta 2018 lapkričio 16 - 13:26
Pakeis reduktoriaus membraną ir tiek žinių, o laikyt mašiną servise dvi paras ir tikrint nėra jokio tikslo jeigu aiški priežastis.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0