Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P508 deze uzsigazuoja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 36

#21 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 gruodžio 03 - 15:36

PhanT, paskambini kur dezes remontuoja ir klausimas, SAU ar pardavimui? Sakau kiek parvadimui (kai turejau 607 3.0 benza ten 4hp20) - sako 300 litu, vaziuos 1000km drasiai. o SAU - 2500lt :) yra MARMALU ivairiausiu... Na o dakis iki kokiu 9000-10000 EUR ir nebelush daugiau niekas :) CIa NORMALU.


Kiek man teko sutikti ju - tai dideliu bedu nera, bet varikliai dyzelianiai VISU laiko 250-300k km, paskui nebera kompresijos, nes ZIAURIAI sudyla... gilzavimas ir pan. Galite tai pasiskaityti ir LONG term autobild teste kaip isardytas 190k motoras atrodo. SIAUBINGAI... patys jie irgi buvo nustebe kaip dar masina vaziavo isvis :D

Sitas? https://m-delfi-lt.c...php?id=76289097
  • 0

#22 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gruodžio 03 - 16:19

Draugas rugpjuti trecia Laguna nusipirko. 2011tu dvilitris benzas, gana pilna. Iskart keitem priekini Lambda, o daugiau kolkas viskas gerai, labai patenkintas. Labai ir nelandziojom daug, nes pirko is pazistamo gana skrupulingo zmogelio, katras pirmas savininkas nuo naujo.
Variklis, beje, ne Renault, o kazkoks japoniskas. Pagal dalis ir vaizda panasu i Nissan. Dirzo skirstymui irgi nera. Grandine. Rida kazkiek tarp 110 ir 180 tukst, nepamenu. Faktas, kad jau nuvaziaves be gedimu daugiau uz visokius Princus

 

Tai BUTENT as ir rasiau kad DYZELIAI, benzai tai renault tikrai ZYMIAI geresni nei PSA :) Visgi japonu kuriniai.


 

Taip butent sitas :)

 

Išardę variklį nustebome: stipriai susidėvėję įdėklai, visiškai subraižyti abiejų skirstomųjų velenų guoliai, suskilusi cilindrų galvutė (visų keturių cilindrų). Tiesa, dėl aukštos temperatūros tarpeliai gana greitai užsitraukia, bet vis tiek tai nėra normalu.

 

„Dekra“ ekspertas įsitikinęs, kad tokios būklės mūsų „Laguna“ variklis galėtų įveikti dar mažiausiai 100 000 km. Tačiau sutinka, kad įdėklus reikia keisti nedelsiant.

 

Tai jei prie 100 000km taip atrodo...

 

o dar 100k vaziuos... bet kaip ir sakiau prie 200k bus kapitalinis to dCi...


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gruodžio 03 - 16:19

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#23 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2018 gruodžio 03 - 17:33

Kapec, kazkas baisaus del ldel lagunos motoro. Imdou kaip su mano meganu bus.


Beje taksistu klausiau kaip tos lagunos,sake labai gerai palyginus su vw sharanais. Ant spydo maziau 400000km nemates.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#24 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gruodžio 03 - 17:37

Daug ka daro aptarnavinai kas 30000km. Sakyciau pagrindas. Keisti pas dyleri kaip priklauso, o dar papoldomai galima trpala pasikeist juk ir i tarpa :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#25 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.082
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2018 gruodžio 03 - 20:13

Prie 4litru tepalo karteryje vaziuot 30000km nesamone tikrai,bet pirmiem masinos savininkam juk pofik.O pvz Masterio 2.5 motoras telpa beveik 8litrai i karteri,garantiniu vaziavo po 30000 pogarantiniu pats keiciausi po 25000 ir jam dabar kazkur 890000km turetu but,kaip tik sprenden ar profilaktiskai keist indeklus ar nekeist. Nutarem nekeist.
Jei tai lagunai nuo pradziu butu kas max 10-15kkm keite tepalus manau tokiu indeklu nebutu
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#26 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gruodžio 03 - 20:59

Tai apie tai as ir kalbu - 30k coa absurdas...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#27 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 gruodžio 13 - 17:02

Na, tikrai deze buvo. Remontas beveik 1k, 950eu.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#28 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2018 gruodžio 13 - 17:25

Na, tikrai deze buvo. Remontas beveik 1k, 950eu.

LT meistrai tvarke? Tai nuo dbr zmogus gales periodiskai keist tepalus dezej 🙂
  • 0

#29 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 gruodžio 13 - 17:32

Meh kapeikas sumokejo, ka tiksliai tvarke ir kur?
  • 0

#30 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 00:42

Is savininko "Hidrokonverteri keite. Restauravo
 
Rmk (remkomplektas) dezes. Laikanciojo balkio virininas. Alkuninio veleno riebokslis ir kamstis. Viso:950eur"
 
+400eu kompensavo pardavejas.
 
Neberandu history, bet dare Vln, berods pas situos: http://www.apdservisas.lt/?lang=en
 
6 men garantijos. Puse stukes liepe nemucint dezes ir duoti "prisitrinti". Pats servisas skaito, kad dezes problemines :)
 
Karoci, jei vaziuos, tai labai gerai apsiejo cia :)

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 gruodžio 14 - 00:45

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#31 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 10:03

Hidrokonverteris - PUSLE. Matomai tik ji ir tekeite. I deze macia nelindo...


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#32 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 10:16

Auch, galvojau visa deze perrinko.
  • 0

#33 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 11:12

Brangiai sakyciau pusle. Saviskiam bmw zf dezes pusle irgi restauravo tai restauruota pusle+pakeitimas+tepalai=650e. Nu bet svarbu kad vaziuotu sutvarkyta ta deze :)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#34 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 11:33

Tai perekupas cia klp pusle uz 150eur nupirko pries pusmeti gera idejo supyle tuos pacius ispiltus tepalus ir pardave c5-ta. Bendrai atsiejo 250eur, nes 100eur uz nuemima/uzdejima... Loterija - sako man px, masina i prieki vaziuoja. Ir is tikruju, kuo toliau tuo labiau palaikai PEREKUPUS :D KAIP GALIMA noreti is SENOS tarkos kad ji negestu? :D Geros masinos tik salone, visa kita sh misraine kuri nezinosi surugusi ar ne... Loterija. Taciau ja laimi tik 1 is 1000 000...


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gruodžio 14 - 12:04

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#35 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 12:47

Jo, perekupu filosofija tai gera. Zino, kaip suktis, nekisa pinigu ten kur nereik. + turi po 10 tu lavonu, tai jam koks skirtumas jei vienas sustoja. Ziuri kaip i metala, biznis sukasi ir normaliai :) Ir kaip Lamonas sake, kad pritaria, tai ir as pritariu. 

 

Su konverteriu aisku. O kas per remkomplektas kazn? Ka ten keicia? Tai taip gaunasi, ne hidroblokas cia ir ten net nelindo? Butu linked, butu 1.5k? :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 gruodžio 14 - 12:48

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#36 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 15:43

Taip, Hidroblokas kitas minimum 620 eur + siuntimas 85eur. Turim kaip minimum 700 euru vien uz hidro bloka. Rem komplektas tai cia filtras, ir tarpines, dar gali but stabdziu diskai(nelabai tikeciau, tada reiktu planetorine sistema isardyt).

 

Cia JAU VISAS(isskyrus filtra ir frikciniu ziedus) ir kur hidro bloka perrinkinesi ir leidi visa deze (kaina tokio darbo jau didziule butu, nes vien komplektas PILNAS apie 500 euru.)

 

K83900KX-ZF5HP19FL-Rebuild-Kit.JPG


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#37 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 gruodžio 14 - 22:57

Nu va kaip, aciu uz informacija, del bendro issilavinimo labai liuks :) Tai pasiseke cia dar biciukui :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0