Sitas? https://m-delfi-lt.c...php?id=76289097PhanT, paskambini kur dezes remontuoja ir klausimas, SAU ar pardavimui? Sakau kiek parvadimui (kai turejau 607 3.0 benza ten 4hp20) - sako 300 litu, vaziuos 1000km drasiai. o SAU - 2500lt yra MARMALU ivairiausiu... Na o dakis iki kokiu 9000-10000 EUR ir nebelush daugiau niekas CIa NORMALU.
Kiek man teko sutikti ju - tai dideliu bedu nera, bet varikliai dyzelianiai VISU laiko 250-300k km, paskui nebera kompresijos, nes ZIAURIAI sudyla... gilzavimas ir pan. Galite tai pasiskaityti ir LONG term autobild teste kaip isardytas 190k motoras atrodo. SIAUBINGAI... patys jie irgi buvo nustebe kaip dar masina vaziavo isvis
P508 deze uzsigazuoja
#21
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 15:36
#22
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 16:19
Draugas rugpjuti trecia Laguna nusipirko. 2011tu dvilitris benzas, gana pilna. Iskart keitem priekini Lambda, o daugiau kolkas viskas gerai, labai patenkintas. Labai ir nelandziojom daug, nes pirko is pazistamo gana skrupulingo zmogelio, katras pirmas savininkas nuo naujo.
Variklis, beje, ne Renault, o kazkoks japoniskas. Pagal dalis ir vaizda panasu i Nissan. Dirzo skirstymui irgi nera. Grandine. Rida kazkiek tarp 110 ir 180 tukst, nepamenu. Faktas, kad jau nuvaziaves be gedimu daugiau uz visokius Princus
Tai BUTENT as ir rasiau kad DYZELIAI, benzai tai renault tikrai ZYMIAI geresni nei PSA Visgi japonu kuriniai.
Taip butent sitas
Išardę variklį nustebome: stipriai susidėvėję įdėklai, visiškai subraižyti abiejų skirstomųjų velenų guoliai, suskilusi cilindrų galvutė (visų keturių cilindrų). Tiesa, dėl aukštos temperatūros tarpeliai gana greitai užsitraukia, bet vis tiek tai nėra normalu.
„Dekra“ ekspertas įsitikinęs, kad tokios būklės mūsų „Laguna“ variklis galėtų įveikti dar mažiausiai 100 000 km. Tačiau sutinka, kad įdėklus reikia keisti nedelsiant.
Tai jei prie 100 000km taip atrodo...
o dar 100k vaziuos... bet kaip ir sakiau prie 200k bus kapitalinis to dCi...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gruodžio 03 - 16:19
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#23
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 17:33
Kapec, kazkas baisaus del ldel lagunos motoro. Imdou kaip su mano meganu bus.
Beje taksistu klausiau kaip tos lagunos,sake labai gerai palyginus su vw sharanais. Ant spydo maziau 400000km nemates.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#24
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 17:37
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#25
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 20:13
Jei tai lagunai nuo pradziu butu kas max 10-15kkm keite tepalus manau tokiu indeklu nebutu
#26
Parašyta 2018 gruodžio 03 - 20:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#27
Parašyta 2018 gruodžio 13 - 17:02
Na, tikrai deze buvo. Remontas beveik 1k, 950eu.
#28
Parašyta 2018 gruodžio 13 - 17:25
LT meistrai tvarke? Tai nuo dbr zmogus gales periodiskai keist tepalus dezej 🙂Na, tikrai deze buvo. Remontas beveik 1k, 950eu.
#29
Parašyta 2018 gruodžio 13 - 17:32
#30
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 00:42
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 gruodžio 14 - 00:45
#31
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 10:03
Hidrokonverteris - PUSLE. Matomai tik ji ir tekeite. I deze macia nelindo...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#32
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 10:16
#33
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 11:12
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#34
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 11:33
Tai perekupas cia klp pusle uz 150eur nupirko pries pusmeti gera idejo supyle tuos pacius ispiltus tepalus ir pardave c5-ta. Bendrai atsiejo 250eur, nes 100eur uz nuemima/uzdejima... Loterija - sako man px, masina i prieki vaziuoja. Ir is tikruju, kuo toliau tuo labiau palaikai PEREKUPUS KAIP GALIMA noreti is SENOS tarkos kad ji negestu? Geros masinos tik salone, visa kita sh misraine kuri nezinosi surugusi ar ne... Loterija. Taciau ja laimi tik 1 is 1000 000...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gruodžio 14 - 12:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#35
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 12:47
Jo, perekupu filosofija tai gera. Zino, kaip suktis, nekisa pinigu ten kur nereik. + turi po 10 tu lavonu, tai jam koks skirtumas jei vienas sustoja. Ziuri kaip i metala, biznis sukasi ir normaliai Ir kaip Lamonas sake, kad pritaria, tai ir as pritariu.
Su konverteriu aisku. O kas per remkomplektas kazn? Ka ten keicia? Tai taip gaunasi, ne hidroblokas cia ir ten net nelindo? Butu linked, butu 1.5k?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 gruodžio 14 - 12:48
#36
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 15:43
Taip, Hidroblokas kitas minimum 620 eur + siuntimas 85eur. Turim kaip minimum 700 euru vien uz hidro bloka. Rem komplektas tai cia filtras, ir tarpines, dar gali but stabdziu diskai(nelabai tikeciau, tada reiktu planetorine sistema isardyt).
Cia JAU VISAS(isskyrus filtra ir frikciniu ziedus) ir kur hidro bloka perrinkinesi ir leidi visa deze (kaina tokio darbo jau didziule butu, nes vien komplektas PILNAS apie 500 euru.)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#37
Parašyta 2018 gruodžio 14 - 22:57
Nu va kaip, aciu uz informacija, del bendro issilavinimo labai liuks Tai pasiseke cia dar biciukui
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0