Sveiki, susidūriau su problemą, kurios kolkas nepavyko išspęsti. 4007, 2.2 HDI 2008m. auto parvarytas iš Italijos, todėl nenuostabu, kad atšalus orams teko keisti pakaitinimo žvakes ir pakaitinimo rėlę. Bėda ta, kad ilgiau pastovėjas (iš ryto, po nakties) auto sunkiai kuriasi, šiltas ar pastovėjus pusdienį šaltas kuriasi gerai. Kompiuteris klaidų nerodo. Kirba mintis, kad sėda kuras... Pastebėjau, kad įjungus degimą siurblys bake dirba ilgai - apie 60s, normalu ? P.s kuro filtras pakeistas.

4007, 2.2 HDI sunkiai kuriasi šaltas
#1
Posted 2019 January 03 - 17:47
#2
Posted 2019 January 03 - 20:09
Kompiutery reikia ne klaidas ziureti, o kuro slegi uzvedimo metu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2019 January 04 - 08:04
Reles greiciausiai keisti nereikejo, nes jos nelabai genda, bet pakeitei tai pakeitei.
Kompiutery reikia ne klaidas ziureti, o kuro slegi uzvedimo metu
Na elektrikas teigė, kad rėlė neveikia ir tuo tikiu. Prasidėjus šalčiams (-5 ) užkūrti mašinos iš vis nepavyko, suk kiek nori jokio griebimo, pakeitus pakaitinimo žvakes buvo taspats (iš 4 žvakių tik 1 veikė), pakeitus rėlę kiekvienu vedimu griebimas atsirado, bet mašina iškart gęsta, iš 4-6 kart užsikuria ir tada visą dieną kuriasi be problemų.
#4
Posted 2019 January 04 - 08:13
1. Statyt permatoma kuro padavimo iki filtro slangele (intarpa);
2. Tikrint kompresija;
3. Ir tik tada traukt purkstukus jei kompresija gera.
O visu PIRMIAUSIA, ELEKTRIKAS - gali suremontuot starteri, sujungti laida. Reikia varyti pas DIAGNOSTA rimta, o ne pas ELEKTRIKA. Ne be tie VASIOS elektriko laikai Kaip minejo Tadas, manau 99% rele keitei be reikalo. Beda svakese paciose buvo.
Pasiskambink TADUI:
Edited by Laimonas, 2019 January 04 - 08:14.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Posted 2019 January 04 - 13:25
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#6
Posted 2019 January 04 - 13:44
Ar tikrai pas sita yra siurblys bake?
Taip, cia siek tiek perdirbtas 2.2HDi motoras, pas 125kw yra pompike(C5, 607, 407 etc), pas dzipus 4007 C-Crosser ir Mitsubishisukishi yra siurblys. Kitokie ten ir purkstukai ir kompas ir isvis man tas 4007 mitsupeu NELABAI
KODAS jei kas netiki: 1525PJ
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Posted 2019 January 05 - 00:07
Laimonai, o kas negerai su tais 115kw? Irgi nezinojau, kad skirtingai nuo 125kw turi jie pompe bake. Kazi, kuo cia remiantis tokie pakeitimai daromi Siaip, galvojau, kad jie labai panasus, isskyrus tuo, kad sraige nesudvigubinta, o dabar pasirodo, vos ne kitas variklis
Kam permatoma slange, jei siurblys bake? Kad matyti ar kuras isvis eina? Ar kad pamatyti kazkokiu budu, kad dveses bako siurblys? Kodel zvakese problema, jei jas pakeite? Biski niponel as cia
) Gaus purskalus keisti, speciau.
Edited by PhanT, 2019 January 05 - 00:10.
#8
Posted 2019 January 05 - 10:22

Ziurek, parase jis KAD PAKEITE PIRMA RELE, paskui ZVAKES. Tiek as Tiek Tadas ir sakom kad rele labai retai pareina ir reikejo patikrint is pradziu ir greiciauiai reikejo tik zvakes pakeist. Kam permatoma zarnele jei bake siurblys? Tam, kad issiaiskint ar kuras seda, gal yra kur oro prigaudo ar "kiauras" siurblio korpusas ir varo ne kura iki variklio o kuro/burbulu misini.
Faktas kaip blynas, kad cia nei zvakiu nei reles problema, o kompresijos/purkstuku/kuro sistemos/elektronikos.
Beje, ten ne tik puse reikalu po kapotu skirias bet ir jo...nos greiciu dezes mechanines. Tiesiog tragiskos (ne PSA jos). Zodziu nevykes kurinys tas 4007, po 2 metu pirkto is salono jau 2 atvejus zinau kad supuvo stabdziu vamzdeliai. Vienu atveji moteriske ant Jaku ziedo vos neuzsimuse... Ot japonu metalas. Geda... Na ir siaip visas barska tarska ir plastikas viduje is siuksliu dezes pagamintas. Man asmeniskai geda Peugeot uz sita multibranda. (Aisku cia tik mano nuomone, kiekvienas gali turer savo)

Edited by Laimonas, 2019 January 05 - 10:39.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Posted 2019 January 06 - 00:09
Ah, ok. Ne taip biski perskaiciau/supratau Kodel tureciau pykti?
Na taip, mitsubas ten tikru tikriausias, ta zinau. Bet kazkada dar buvo pas bratki svarstymas ji paimti zmonai, tai dabar atmesim pilnai matyt
Del to ir pasidomejau
#10
Posted 2019 January 07 - 15:16
Įdomu ar išsprendė problemą?
#11
Posted 2019 January 08 - 10:22
Riba -3-4 salcio. Ir nera sinchronizacijos velenuko su alkune. -2 viskas ok. -3-4 ir nebesikuria. Kuri griebia ir gesta. Kas svarbiausia uzsijurei ir visa diena ok. Po nakties pipec. Pakeitus alkuninio davikli. -8 kuriasi kaip bite. Ir pc ant -2 sinchro rodo viskas ok. -3-4 sinchro neber.
Fizika


Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#12
Posted 2019 January 08 - 11:24
Peugeot 406 2.1TD 1996
Peugeot 307 2.0HDI 2004
Peugeot 5008 2.0HDI 2017
#13
Posted 2019 January 08 - 12:02
Gali tas pats buti ir 307 100kw? Nes nuo -7 panasi situacija. Kurias ir gesta po to visa diena ok buna
neįtikėtina, bet gali P307 irgi turi kūnų, kurie traukiasi šalant
#14
Posted 2019 January 08 - 12:09
Gali tas pats buti ir 307 100kw? Nes nuo -7 panasi situacija. Kurias ir gesta po to visa diena ok buna
Kad nereikitu speliot - gali ar negali, jungti kompa tuo metu kai yra BEDA ir matysi 100%
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Posted 2019 January 08 - 12:20

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Posted 2019 January 08 - 12:21
Nebelieka iki kito karto ir temos autoriaus kad pasisakytu kas buvo nutike
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Posted 2019 January 12 - 10:28
PhanT, tu tik nepyk taip ant manes ;) as draugiskas
Ziurek, parase jis KAD PAKEITE PIRMA RELE, paskui ZVAKES. Tiek as Tiek Tadas ir sakom kad rele labai retai pareina ir reikejo patikrint is pradziu ir greiciauiai reikejo tik zvakes pakeist. Kam permatoma zarnele jei bake siurblys? Tam, kad issiaiskint ar kuras seda, gal yra kur oro prigaudo ar "kiauras" siurblio korpusas ir varo ne kura iki variklio o kuro/burbulu misini.
Faktas kaip blynas, kad cia nei zvakiu nei reles problema, o kompresijos/purkstuku/kuro sistemos/elektronikos.
Beje, ten ne tik puse reikalu po kapotu skirias bet ir jo...nos greiciu dezes mechanines. Tiesiog tragiskos (ne PSA jos). Zodziu nevykes kurinys tas 4007, po 2 metu pirkto is salono jau 2 atvejus zinau kad supuvo stabdziu vamzdeliai. Vienu atveji moteriske ant Jaku ziedo vos neuzsimuse... Ot japonu metalas. Geda... Na ir siaip visas barska tarska ir plastikas viduje is siuksliu dezes pagamintas. Man asmeniskai geda Peugeot uz sita multibranda. (Aisku cia tik mano nuomone, kiekvienas gali turer savo)
Paskaitom dar kartą, "atšalus orams teko keisti pakaitinimo žvakes ir pakaitinimo rėlę." įdomiai jūs čia tą eiliškumą deliojat. Automobiliui buvo daromas pilnas antikorozinis, todėl kurimosi problemos sprendimą teko pastumti į šoną. Dėl greičių dėžių, tai ten tikrai pataupytą, bet čia akmuo Į PSA koncerną, jie juk suporavo PSA variklį su šia greičių dėže, kuri nelaiko apkrovų...
DĖMESIO, PROBLEMA IŠSPĘSTA !!!
Tai ne purkštukų, kompresijos ar dar ko problema buvo. Pasirodo nuo pakaitinimo rėlės fyškės buvo nupuvęs sužadinimo laidas. Pirma buvo pakeistos žvakės, nes kaip minėjau 3 iš 4 buvo mire, bet kai orai atšalo vėl išlindo kūrimosi bėdos, tada nustatė, kad nuo rėlės pakaitinimas nevyksta, pakeitus rėlę, pagerėjimas buvo iki kito ryto vakar ieškant bėdos, iškart žiūrėjom rėlę, nes buksyru mašina iškart užsikūrė ir galimos kompresijos.... bėdos buvo atmestos. Minėtą laidą stipriau patraukus jis tiesiog nutrūko, sutvarkius auto užsikūrė iškart, o ir šį rytą be bėdų.
#18
Posted 2019 January 12 - 13:40
Vadinasi, relė buvo gera, kaip ir sakiau. Keisdami relę, sujudinot laidą.
Tokią problemą šią žiemą jau taisiau, tik mašina buvo C4 Grand Picasso. Relė tokia pati.
Dėžes su varikliais poravo ne Peugeot, nes jūs vairuojat ne Peugeot 4007, o Mitsubishi Outlander su truputį pakeistu dizainu (skardos ir plastmasės) ir kitu ženkliuku. Peugeot davė tik variklį.
Peugeot ir Citroen per savo istoriją, kiek aš žinau, o žinau maždaug nuo 75 metų, neturėjo nei vienos silpnos mechaninės pavarų dėžės. Visos pergyvena variklį, o kai kurios ir du variklius. Visas savo mechanines pavarų dėžes gaminasi patys. T.y. jos nenaudojamos niekur kitus.
Edited by tadas1991, 2019 January 12 - 13:42.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users