sory, kad ne Psa , bet gal kas zinot apie si varikli? patikimumas, kuro sanaudos?
vag 1,4tsi 90kw
#1
Parašyta 2019 sausio 21 - 19:01
#2
Parašyta 2019 sausio 21 - 23:11
Siulau vengti sito motoro, ypac jei dar suporuotas su dsg.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3
Parašyta 2019 sausio 22 - 08:12
Niekas nerekomenduoja sio motoro imt pirmu metu gamybos
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2019 sausio 22 - 08:13
#4
Parašyta 2019 sausio 22 - 08:14
Nuo kazkuriu metu (2013 lyg) vietoj grandines pradetas deti dirzas. Pagrindine ju beda ir buvo grandine iki tu metu.
Tai manau, kad jei pirktum, kur jau dirzas - tada turetu buti viskas gerai. Zinoma, dar reikia ziureti rida, vargu, ar tie 1.4 varikliai
atlaikys 250-300 tukst. be kapitalinio.
O DSG tai taip pat buvo atnaujinta ne karta programiskai, kad maziau junginetu pavaras pirmyn atgal ir droztusi. Jei patenki
i kamscius, mano, kaip vazinejancio su DSG primygtinis patarimas butu nepirkti. Jei kamsciu nera, vienas kitas sviesoforas, t.y. labai
lengvas miestas - nieko tai dezei nenutiks. Tokiu lengvu rezimu 7 pavaru DSG gal net atlaikys kokiu 150-200 tukst.
Sanaudos situ varikliu nedaug nusileidzia dyzeliams. Pagrindinis skirtumas, kaip ir su visais turbo benzininiais varikliais,
yra toks, kad kuro suvartojimas labai jautriai reaguoja i gazo paspaudimus. Su dyzeliu is esmes galima spausti, vazineti
gana dinamiskai, o sunaudojimas nuo to pakyla gana nedaug. Su turbo benzinu skirtumas tarp ramaus vazinejimo ir dinamisko
yra gerokai didesnis.
#5
Parašyta 2019 sausio 22 - 08:25
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#6
Parašyta 2019 sausio 22 - 08:29
#7
Parašyta 2019 sausio 22 - 10:12
DSG kasdieninei mašinai tai yra absoliutus nesusipratimas. Nu vokiečiam kažkaip reikia iškišt produkcija. Developinimas dėžės, tai nemažai kainavo, o poršų ir V8 audzi niekas nenuperka tiek.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#8
Parašyta 2019 sausio 22 - 11:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2019 sausio 22 - 21:16
Nebutinai. As nesedziu kamsciuose, bet kas diena vis tiek reiktu po keliasdesimt kartu perjungti pavaras. Smagu, kad to nereikia daryti. Zinoma, nebutu problema ir perjungt, tokiu kaip mano atveju. Bet kam malti ta rankena, jei gali nemalti. Cia kam ko reikia. Jei reikia patikimumo, nenori galimu nemazu islaidu sugedus - pavaras jungi pats. Jei norisi komforto - komfortas kainuoja.
#10
Parašyta 2019 sausio 22 - 21:53
Bet pavažinėjęs su automatu nebenoriu to tampymo tiek roboto, tiek dsg atveju. Tikras automatas valdo
Bet kol kas drožiu robotą..
#11
Parašyta 2019 sausio 22 - 23:13
Didžiausias Sušiktas Gaidys
Pagalvokim dabar, o jei taip ant pervazos? Wtf...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2019 sausio 23 - 07:52
#13
Parašyta 2019 sausio 23 - 07:57
Pagal KET ant pervazos sustoti draudziama, Laimonai. Bauda galima gauti.
Kas tiesa tas ne melas bet buna pervazu kad vos ne ant 1km pravaziuoji, kad begiai nedauzytu vaziuokles, o paims DSG sumastys pagudraut ir sedi
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2019 sausio 23 - 08:14
#15
Parašyta 2019 sausio 23 - 09:00
lengvas miestas - nieko tai dezei nenutiks. Tokiu lengvu rezimu 7 pavaru DSG gal net atlaikys kokiu 150-200 tukst.
Sanaudos situ varikliu nedaug nusileidzia dyzeliams. Pagrindinis skirtumas, kaip ir su visais turbo benzininiais varikliais,
yra toks, kad kuro suvartojimas labai jautriai reaguoja i gazo paspaudimus. Su dyzeliu is esmes galima spausti, vazineti
gana dinamiskai, o sunaudojimas nuo to pakyla gana nedaug. Su turbo benzinu skirtumas tarp ramaus vazinejimo ir dinamisko
yra gerokai didesnis.
Nereikia rasyti nesamoniu, ofise du golpai 1.4TSI su mechanikom, vienas chechbekas kitas kombi, pas abu 6.5 L /100km, abu vazinejami isskirtinai uzmiestyje. Yra naujas golp 1.5TSI su DSG vazinejams Vilniaus mieste vidurkis 7. Mano 3008 80% mieste vidurkis 7L, golpu galia 125-130ag, mano 180. Megano dyzelio vidurkis 5L, motoras 130arkliu. Tai per kuri gala sanaudos kaip pas dyzeli lyginant ta pacia galia????
Teisingiau reiketu pasakyti, kad tos pacios galios benzinas uzmiestyje ima 1.5litro, o mieste apie 2litrus daugiau kuro nei analogiskos galios dyzelinas.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 sausio 23 - 08:20
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#16
Parašyta 2019 sausio 23 - 13:05
Naujas VW Tiguan, ant skydelio nedaugiau 2000km. Skambina man, Laimonasi padek, vaziavom su bendradarbe, anr sankrizos praleidom pestyji, masima nebevaziuoja, kaaa daryt, uzsiblokavo ratai, masina ne krust... Liepiau skambinti telefonu kuri susradau internete(taip taip net KIA ant langu lipdukai su pagalbos nr, VAGINU net ant knyguciu nera, uzsiknisk kaip nori brieskodamas. Okey, visaip telefonu aiskinau palikit masina uzrakinkit palaukot 10 minuciu atrakinkit... Niekas nepadeda, uz 2 val. atvaziuoja evakuatorius, masina pradeda tempti ant tralo, staiga masina atsiblokuoja ir... Zmogus kuris trauke masina i vidu, sako jau 2 ana savaite Tiguanus veziau i centra, dabar jau trecias. Tik sitas atsigavo, kiti su atsigavo nuvezus i centra... Vaziuoja sekancia diena savo chodu i VAGINU centra, jie ziuri ispute akis, NIAGALYYY BUUUUTYYYY PIRMA KARTA TOX GEDIMAS... Kaip b...ia negali but jau vien ana savaite 2 atpirdolinu su tralais tuo paciu gedimu... Sedi kiaules akis istate ir NIEKO NEZINOM, NIEKAM NERA TAIP NUTIKE... Ot grazu net zalia. D S G
Didžiausias Sušiktas Gaidys
Pagalvokim dabar, o jei taip ant pervazos? Wtf...
Tikiu, kad dyleriai taip daro. Net ne tikiu, o esu isitikines. Bet kazkodel manau, kad visu markiu atstovai tuo pasizymi. Jie visi turi tuos pacius standartinius atsifutbolinimus. Bent jau toks vaizdas susidaro ir zmoniu atsiliepimu internete. Tuo atzvilgiu sunku patiket, kad VW issiskiria is kitu. Del to uzsiblokavimo nesu dar girdejes, gal koks salyginai naujas defektas.
Nereikia rasyti nesamoniu, ofise du golpai 1.4TSI su mechanikom, vienas chechbekas kitas kombi, pas abu 6.5 L /100km, abu vazinejami isskirtinai uzmiestyje. Yra naujas golp 1.5TSI su DSG vazinejams Vilniaus mieste vidurkis 7. Mano 3008 80% mieste vidurkis 7L, golpu galia 125-130ag, mano 180. Megano dyzelio vidurkis 5L, motoras 130arkliu. Tai per kuri gala sanaudos kaip pas dyzeli lyginant ta pacia galia????
Teisingiau reiketu pasakyti, kad tos pacios galios benzinas uzmiestyje ima 1.5litro, o mieste apie 2litrus daugiau kuro nei analogiskos galios dyzelinas.
Na cia irgi kas kaip supranta. As gi nerasiau, kad sanaudos tokios pat, rasiau "nedaug atsilieka". Man asmeniskai jei tik litru kokiu skiriasi prie panasios galios tai yra super. Maloniau, tyliau vaziuoja, genda vidutiniskai maziau, ir tereikia koki litra primest prie sanaudu 100km? Jei taip, man asmeniskai dingsta noras vazinet su dyzeliu. As tiek "atsivalges" dyzeliu gedimu visokiu EGR'u, DPF'u, ir tiek pavarges nuo ju nuolatiniu neaiskiu garsu, vibraciju, kur kiekviena diena isgirdus nauja koki birbima tau kirba mitis galvoje: "cia jau kazkas sulus ar dar ne", kad jei skirtumas tik toks tarp tu sanaudu - as susimokesiu. Bet velgi, cia kiekvienam savo. Jei varai greitkeliais, vaziuoji daug km, tai aisku dyzelis dar apsimoka. Vaziuodamas 130 nei tu ten girdesi ka nei jausi, vaziuosi kol suges ir tiek.
P.S. Turiu du auto: vienas benzas, kitas dyzelis, abu automatai lygiai tokio pat galingumo. Dyzelis mieste: 7-8, benzas: 12-13. Va cia as sakyciau jau tikrai nera sanaudos artimos. Kaip bebutu, manau gincijames del labai subjektyviu dalyku. Man +1l uz komforta yra nedaug. Kitas galbut pergyvena del +0,5l. Bet sakykit ka norit, ankstesni benzinai prie dyzeliu nebuvo tiek priarteje. Pats vaziavau su 1,2 puretech automatu neseniai - traukia smagiai, sanaudos gal tik truputi didesnes uz mano dyzelio.
#17
Parašyta 2019 sausio 23 - 13:34
Na 130ag dyzelinis meganas zymiai malonesnis nei benzininis 125ag golpas, nuo 100km/h golpas nei jis jautrus nei gyvas, bukas tas benzas kaip autobuso priekis, aplenkt nori mesk dviem saibom zemyn, meganui 6 begiu galva atsivozia nuo traukos. Del virpesiu tai jie tokie myzerni, kad net nepastebiu. Man asmeniskai skirtumas ant 1-2L yra daug 100km/h...P3008 1.2THP ima siek tiek daugiau kuro, nei P3008 180ag dyzelinas, apie trauka ir gyvuma manau nera ka lyginti.
Kalbeti apie benzinu patikimuma irgi liezuvis neapsivercia, kai prades VW deti smulkiu daleliu filtrus i benza is vis ten nebebus to patikimumo, kurio ir dabar nera...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#18
Parašyta 2019 sausio 23 - 13:53
Aš kaip supratau, kad vigosas rašė, kad maigant tapkę benzino sąnaudos didėja labai daug, o dyzelio didėja gerokai mažiau, o ne apie skirtumus miestas/kaimas. Kas yra patikrinta ir seniai žinoma.
Didėjant darbiniam tūriui, tie skirtumai mažėja, bet vistiek jaučiami.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 23 - 13:53
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2019 sausio 23 - 19:22
Beje ir su pakrauta masina benzininis motoras isirezes tempia, sanaudos dideja ziauriai...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#20
Parašyta 2019 sausio 23 - 19:23
Na 130ag dyzelinis meganas zymiai malonesnis nei benzininis 125ag golpas, nuo 100km/h golpas nei jis jautrus nei gyvas, bukas tas benzas kaip autobuso priekis, aplenkt nori mesk dviem saibom zemyn, meganui 6 begiu galva atsivozia nuo traukos.
Na bet cia juk naturalu. Tas golfas turbut turi 200nm, o meganas, speju, 300. O tai reiskia, kad meganas prie 2000 sukiu isvysto tokia galia, kokiai pasiekti golfui reikia 3000. Naturalu, kad reikes zeminti pavara. Mano dyzelis trasoje del sukimo momento taip pat yra "gyvesnis" uz benzinus, kuriuos as bandziau. Smagu, kai nereikia daugiau sukiu. Bet benzinai man vaziavo tikrai pakankamai net virs 100. Tiesa - ne visi, isbandziau ir tokiu, kurie tiesiog zviege, ir, rodos, negreitejo ne kiek uzspaudus pedala.
Taciau as bandziau ir ivarius naujus ar apynaujus dyzelius. Nezinau kaip jums, bet man vis tiek jauciasi tas dyzelio sunkumas, inertiskumas vazinejant mazesniais greiciais. Kad ir koki dyzeli bandyciau. Ten, kur benzinas isisuka kaip pukelis (pvz pajudant is vietos), su dyzeliu jauti, kad jame daugiau metalo, kad ta metala reikia isjudinti, kad didesne kompresija turbut ir t.t. Aisku, turbina ta kazkiek kompensuoja, bet tik iki tam tikro lygio. Tai kai kalbam apie "gyvuma" reiketu ivertinti visas situacijas. Mano nuomone, benzas subjektyviai gyvesnis mazais greiciais, o dyzelis - didesniais, nes jam uztenka mazesniu sukiu, ramiau burzgia paspaudus ir pan.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0