
Stringa galines stabdžių kaladėlės
#1
Posted 2019 April 29 - 18:22
#2
Posted 2019 April 29 - 19:03
#3
Posted 2019 April 30 - 00:06

Tos skardeles ten tam, kad necyptu
Edited by tadas1991, 2019 April 30 - 00:07.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Posted 2019 April 30 - 16:17
#5
Posted 2019 May 01 - 08:18
Dabar jau prieky cypaut pradejo,tai zenklas kad reik imt ir pravalyt kaladziu tuos lizdus,vel apeit nuo rudziu aseles ir paziuret-sutept pirstus
#6
Posted 2019 May 01 - 13:02
Nežinau jau gal 5 skirtingų markių mašinom esu kalades keitęs. Ten buvo/nebuvo kokios tai skardelės, bet keičiant jų nebūdavo ir niekas necypia. Čia daugiau nuo kaladėlių kokybės priklauso, kaip termo stabiliai dirba ir "nešokinėja" per diską stabdant.
Edited by diawollo, 2019 May 01 - 13:12.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#7
Posted 2019 May 01 - 13:12
Tu apeik su bulgarke kaladeliu aseles,kitaip tau jos neatsoks nuo disko ir cyps.Kaladeles turi isistatyt LAISVAI.Naujas dejau rudeni busikui galines isvis negalejau istatyt i laikiklius be bulgarkes pagalbos nors normalias TRW pirkau.
Dabar jau prieky cypaut pradejo,tai zenklas kad reik imt ir pravalyt kaladziu tuos lizdus,vel apeit nuo rudziu aseles ir paziuret-sutept pirstus
Kas čia per daiktas tos kaladėlių ašelės ar aselės? Ašelės, tai gal tos, kur būna vienas ar du strypeliai arba varžtai prasikiša per skyles kaladėlėse? Taip, ten rūdžių irgi turi nebūti, bet tokia konstrukcija šiais laikais jau labai retai. Paskutinis iš Peugeot, kas tokią turėjo, tai 406 galiniai ATE suportai. Citroen irgi turėjo tokius savo gamybos ir konstrukcijos galinius suportus visuose klasikiniuose hidrauliniuose modeliuose, kur vienas varžtais kiaurai persikiša, gaminta net iki 07 metų C5, paskui pereita prie standartinių stabdžius gaminančių įmonių sprendimų.
O jei apie aseles, tai yra auseles, tai jei jas naujoms kaladėlėms reikia šveisti, tai vadinasi arba nedavalyti suportai, arba brokuotos kaladėlės, dažniausiai vis tik nedavalyti. Kai kaladėlių.suportų rėmeliai turi tas skardeles, tai kaladėlės neturi ir neįsideda labai lengvai, t.y. dviem pirštais. Nes tų skardelių tokia ir funkcija, kad kaladėles suspaustų, kad jos ten neklibėtų ir klibėbamos necyptų ir nesidaužytų. Tai dažniausiai pradinis įdėjimo momentas būna sunkesnis ir dviem pirštais neįsideda niekaip, reikia viso delno ir šiek tiek jėgos. Bet įstačius turi vaikščioti gana laisvai. Neklibėti, bet slankioti stumdant tais pačiais dviem pirštais be didelės jėgos.
Nežinau jau gal skirtingų markių mašinom esu kalades keitęs. Ten buvo/nebuvo kokios tai skardelės, bet keičiant jų nebūdavo ir niekas necypia. Čia daugiau nuo kaladėlių kokybės priklauso, kaip termo stabiliai dirba ir "nešokinėja" per diską stabdant.
Nuo kaladėlių kokybės gal ir priklauso, bet aš nesu turėjęs nei vieno atvejo, kad sumontavus pačias pigiausias kaladėles normaliai kokybiškai, jos cyptų.
O skardelės yra konstrukcinis sprendimas. Nebūtinai be jų cyps, jei jas išmesi, bet tikimybė padidėja, nes kaladėlės pradeda klibėti. Čia tiesiog įvairių gamintojų konstrukciniai sprendimai, kaip padaryti tą jų prispaudimą. Vieni naudoja vielas, kiti skardeles, kad kiti spyruokles skirtinguose savo suportuose ir pan. Jei jų ten niekad nebuvo, tai jų ten ir neturi būti. O jei buvo ir išmeti, nu tai iš variklio žmonės irgi būna išmeta dalių, kai nesugeba jo surinkti su visomis dalimis
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users