Vairas is P508 i P407.
#1
Parašyta 2019 gegužės 19 - 09:27
https://www.drive2.r...52278447850250/
#2
Parašyta 2019 gegužės 19 - 13:03
#3
Parašyta 2019 gegužės 19 - 14:25
#4
Parašyta 2019 gegužės 19 - 15:09
#5
Parašyta 2019 gegužės 19 - 15:15
#6
Parašyta 2019 gegužės 19 - 17:11
Butum su praejusios laidos Reno Master pareisaves butum suprates kas yra nepatogus autopiloto mygtuko isdestymas😁Ant vairo daug patogiau kai matai knopkes ir nereikia rankos nukelt, tuo labiau priprates taip. O ta rankenele turi atsimint knopkes ir kartais susimaiso su posukiu svirties rankenele, ziauriai nepatogu...
Desinej pusej vairo centrinej konsolej ties pavaru perjungimo svirtim.Ir jokiu speed memory nebuvo,numetei greiti ir vel pats turi surinkt ir uzfiksuot tuo mygtuku i kuri butinai turi paziuret kitaip ijungsi veidrodeliu sildyma arba dar ka (blokas is 5 vienodu mygtuku ten yra)
Ir ka?Ogi dekui kad tas autopilotas isvis buvo😁
Jei aitopiloto pas tave nebutu tai dar suprasciau det naujesnio Pugo sistema...O dabar ten tikrai patogi sistema ir galvos sukt nereiketu manau...
#7
Parašyta 2019 gegužės 19 - 22:17
Del nepatogumo, tai suprantu, kad cia ne sunkiausias autopiloto valdymas, bet ir nelengviausias...
#8
Parašyta 2019 gegužės 19 - 23:28
Bandžiau 508 autopilotą ant vairo. Žiauriai nepatogiose vietose mygtukai, nes ten apačioj visai ir pirštu iš normalios laikymo vietos niekaip nepasieki. Bent man senoji rankenėlė kairėjė prie posūkių rankenėlės žymiai patogesnė, nes visada po ranka.
Pas C6 irgi ant vairo, bet normalioj vietoj mygtukai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 gegužės 19 - 23:30
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2019 gegužės 20 - 19:37
Rusai suka galvą iš nabagiškumo. Ten sočiai visokių kaimų ir miestų kur 1000km iki rimtesnės civilizacijos (nors pačioj Maskvoj ten daugeliui dar daugiau iki civilizacijos). Kad išsiskirt jie dar netokių "fokusų" pridaro. Kai pvz. mum užtenka tiesiog nusipirkt naujesnę mašiną.
Šiaip tai ir man visai patiko senasis kruizo, magės valdymas. Labai didelė šikna, kai tik pradedi naudotis mašina. Tada vos ne pasilenkt ir lyst po vairu tenka kai vairuoji. O kai įpranti ir susiformuoja mechaninis refleksas, tai patogiau negali būt.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#10
Parašyta 2019 gegužės 20 - 21:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2019 gegužės 20 - 22:26
#12
Parašyta 2019 gegužės 22 - 14:23
Jooo, 508 tikrai nepatogu,kaip ir visu kitu, tingiu kelti pirsta aukstyn, kad uzfiksuot greiti, o pas 3008 super, viskas po ranka.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 gegužės 22 - 15:15
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0