Sveiki, nepykit jeigu jau buvo tokia tema, turime Peugeot Boxer 2017m. 2hdi 120kw. Važiuojant užgesina variklį, dažniausiai mušant 4-5 pavaras, bet būna ir tik pajudant, tarkim važiuoji užgesina, tada sustoji iškart be problemų kuriasi vėl užgesina tada vėl iš naujo užkuri ir važiuoji tvarkingai. Kuriasi mašina be problemų, nedūmina, variklis dirba gražiai, kuro sąnaudos nedidėja. Buvo daryta diagnostika 4 vietose, įskaitant Peugeot centrą, meta kuro sistemos klaidas. Pakeistas kuro slėgio reguliatorius, niekas nepasikeitė, pakeistas kuro filtras ( nuo paskutinio keitimo nuvažiuota iki 10k. km.) buvo užsikišęs tai dingo dvi klaidos su injection kažkokios, taigi liko paskutinė klaida. P0093. Purkštukus tikrinom sako visi 4 ''myža'', baką tikrino sakė švaru, kaip suprantu siurbliukas bake neapsinešęs, pasiūlė pakeisti purkštukus visus už 1600e. + įtaria, kad nuo kuro siurblio čia galėjo purkštukai susidrožti. Kadangi nesame susidūrę ir nesame specialistai, būtume dėkingi už bet kokią informaciją, gal kažkas turėjote panašių problemų, ar galite rekomenduoti pas ką būtų galima kreiptis, taip pat ar kainos adekvačios darbams. Dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus.
#1
Posted 2019 May 28 - 22:30
#2
Posted 2019 May 29 - 05:20
Na mes ne ekstrasensai, tai čia kažko labai nepasakysi. Jums realiai belieka arba tikėti tais meistrais, kurie dirba prie mašinos dabar, arba važiuoti pas kažką kitą, kur labiau norėtumėt tikėti.
Kadangi mašina dviejų metų senumo ir esant normalioms pirkimo sąlygoms, tokiu atveju dar turėtų galioti garantija (nebent jau ridos limitas pasibaigęs), tai tokie automobiliai dauguma atvejų pas tokius kaip aš, Paulius ar Ramus, dar kolkas nepatenka, nors pataisytume ir mes. Bet dar neturime susidarę praktikos ir šauti variantus iš atminties nėra iš ko, reikia nuosekliai lįsti ir žiūrėti. Aš pvz netgi dar nesu susipažinęs, kokio ten gamintojo kuro sistema ir panašiai, bei greičiausiai tinkamo pilnam prisijungimui Diagbox atnaujinimo dar neturiu susiinstaliavęs. Variklis panašu ne Fiatinis ar Fordinis, kaip būdavo senesnių metų Boxeriuose, o visgi pežinis, DW10FUC, naujo tipo, su Adblue, tai turėtų būti Delphi.
Kai siurblys lenkiasi, paprastai matosi kuro filtre gana daug metalo drožlių. Jų ten šiek tiek būna ir taip, bet labai minimalus kiekis, o siurbliui artėjant prie mirties ženkliai didėja kiekis, nors siurblys gali veikti ir dar gana ilgai. Filtras matau pagal schemą ardomas ir keičiama tik kasetė, tai šitai reikėjo apžiūrėti. Bake irgi kažkiek dažnai matosi. Beje, kuro filtras per 10kkm užsikemša tik arba labai pigus, arba nuo labai prasto kuro, arba jei tikrai siurblys metalą drožia, bet tuomet jau būtų aiškiai matoma net nesistengiant surasti, ir turbūt jau ir neveiktų visai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2019 May 29 - 08:25
Tadai, dėkoju už greitą atsakymą. Taip mašina vis dar garantinė iki birželio mėnesio galo, bet Peugeot centre jie purkštukų patys ant stendo netikrina, tad galvojome gal tiesiai nuvarysime pas meistrus kurie turi įrangą ir viską patikrins, kad nereikėtų vienoje vietoje išiminėti ir siuntinėti. Dėl kuro sistemos tikrai nepasakysiu kas ir kaip ten kadangi tikrai nežinau, kas dėl variklio tai taip Delphi, AdBlue...
Kas dėl AdBlue tai meta klaidą vis dėl jo, bet nežinau ar gali būti tai surišta, kitas dalykas kurį užmiršau parašyti, kad katalizatorius pašalintas su PDF filtru, dabar pats save keikiu, kad paklausiau vieno ''eksperto'', nes po pašalinimo nesugebėjo išprogramuoti tvarkingai ir viskas prasidėjo po to, bet ar tai gali būti surišta, nes visi sako, kad tikrai ne. Kurą pilame Circle K visada, tai dėl kuro kokybės klausimas nekyla, nebent aš nežinau kažko ir ten blogas kuras jau.....
Tadai , bet ar pakeitus tuos ''myžančius'' purkštukus, dingtų mano problema, nes kažkaip netikiu, kad dėl jų galėtų ši problema darytis, turiu senesnio modelio Renault ir purkštukai ten vos neplaukia bet eina kaip bitė, bet aišku kiekvienas atvejis skirtingas, bet kaip minėjau nei kuro sąnaudos didesnės, nei dūmingumas yra, kuriasi po gesinimo be priekaištų, variklis dirba tolygiai gražiai, jei purkštukai jau tikrai leistų tai ar man tiesiog nesimatytų ant kuro sąnaudų? Dėkoju dar kartą už atsakymą ir gal kiti prisijungs ką nors daugiau pridės šiuo klausimu. Ačiū.
#4
Posted 2019 May 29 - 08:52
noretusi ikyst savo trigrasi..., negadinkit nauju masinu su tais pjovimais filtru..., viskas ten veikia gerai.., o dabar panasu su automobiliu garantiniu ilipot i medi. vaizdziai sakant , kokia garantija dabar po 'operaciju' , kaip sakoma 1 karta pjaunant pamatuot 10 kartu...na del purkstuku , gal automobilis pravaziavo apie 250-300 tukst km , tada gal...
#5
Posted 2019 May 29 - 09:01
Koba dėkui už nuomonė, visiškai sutinku ir kitiem kartoju pagalvoti prieš darant, bet pats priešingai padariau, paklausiau kaimo meistrų ir padariau nesamonę, o mašina pravažiavusi šiuo metu 160k.
#6
Posted 2019 May 29 - 09:39
Boxer, nuo to ir reikejo PRADET. PASALINAU DPF filtra pas nekompetetinga zmogu ir prasidejo bedos. Arba bedos pradejom sprest ne nuo to galo.
DPF - ADBlue sistemos 200-250k tikrai vaziuoja is saves (su papildimais). Naujiem EURO6 salint DPF(FAP) yra is tikro siokia tokia savizudybe per TA, nes normos 0.5 ir jungiamasi per OBD. EURO4-EURO5, no problem del kastraciju jei su varikliu ir ju agregatais OK.
Na bet garantinei masinai Adblue ir DPF salinti? Nzn nzn visu pirma teguk atstato softa i GAMYKLINI tas meistras ir tada ziurekit purkstukus, o tai gali but kad masina pastoviai regeneracijas atlieka ir varo kuro kibirais ir pjauna visa kuro sistema ir pan
O jei garantija YRA ir niekas nesuuodzia kad darytos kastracijos, tegul keicia garantinis purktstukus ir siurbli ir nusispjauk. nesusilauk garantino pabaigos,
Edited by Laimonas, 2019 May 29 - 09:55.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Posted 2019 May 29 - 11:52
As irgi nesuprantu cia keletos dalyku...
1. Koki sysia pylet i ta masina, kad uzlenke siurbi?
2. Kokio velnio garantiniam auto salinti DPF ir kas apskritai leido tai daryti?
3. Kokas Valera dare remap'a pasalinto DPF ir kiek klaidu lenteliu kartu su tuo pritryne? (retorinis)
4. Kokio velnio garantinis nera atliekamas, kodel Tamsta kankinasi per meistrus cia dabar...? Duodi oficialam, garantinis, tegul nors masina keicia, koks Jusu reikalas? Turi atiduoti vaziuojancia ir negestancia.
Kazkoks kosmosas
Edited by PhanT, 2019 May 29 - 11:53.
#8
Posted 2019 May 29 - 12:30
Laimonai, regeneracijos nedaro ir kuro sąnaudos tokios pat kaip iki problemų pradžios. Kalbėjau šiandien su Dizrida, pas juos tikrino purkštukus, tai sakė per grįžtama visi leidžia, gali dėl to man išjunginėti?
Phant kuras pilamas Circle K, o dėl programavimo tikrai nežinau kas ten vyksta, nes pas mane kaime nėra daug specialistų, bet visi varo pas jį, o ir pats anksčiau kitą mašiną buvau varęs pas jį tai viskas ok, buvo, bet kiek supratau tokių metų nelabai susidūręs jis ir dūrinasi tiek pats tiek mane dūrina. Žinau, kad nereikėjo pjauti, bet jau kas padaryta tas, dėl to galvos nesuku, svarbiausia ta P0093 klaida ir gesinimas mašinos..
#9
Posted 2019 May 29 - 13:04
Laimonai, regeneracijos nedaro ir kuro sąnaudos tokios pat kaip iki problemų pradžios. Kalbėjau šiandien su Dizrida, pas juos tikrino purkštukus, tai sakė per grįžtama visi leidžia, gali dėl to man išjunginėti?
Phant kuras pilamas Circle K, o dėl programavimo tikrai nežinau kas ten vyksta, nes pas mane kaime nėra daug specialistų, bet visi varo pas jį, o ir pats anksčiau kitą mašiną buvau varęs pas jį tai viskas ok, buvo, bet kiek supratau tokių metų nelabai susidūręs jis ir dūrinasi tiek pats tiek mane dūrina. Žinau, kad nereikėjo pjauti, bet jau kas padaryta tas, dėl to galvos nesuku, svarbiausia ta P0093 klaida ir gesinimas mašinos..
Tai kodel, vis delto, jums garantinis netvarko bedu? Ar jau priciupo, kad suodis istrauktas?
#10
Posted 2019 May 29 - 13:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Posted 2019 May 29 - 13:31
Phant, katik kalbėjau su Peugeot pasirodo 10k rida jau viršija ir garantinis nebegalioja, tai teks pačiam tvarkytis, dėl pjovimo Peugeot centre pasakyta buvo tai nė žodžio dėl to nesakė, o ir šiaip jie ten atsirenka kur garantinis kur negarantinis darbas. Svarbu susitvarkyti mašiną, tad ko gero reikės purkštukus tvarkyti nors ir koks nepigus malonumas būtų. Dėkoju visiems už atsakymus. Brūkštelsiu kai sutvarkyta bus mašina.
#12
Posted 2019 May 29 - 15:27
Supratau, tada aiskumas. Lauksim naujienu Tikesimes ties purskalais ir pasibaigs visa istorija.
#13
Posted 2019 May 29 - 16:10
as tai kur LT bebuciau, uzklupous rimtom bedom , zinau tik 4 meistrus ;) , kam paliksi masia nevaziuojancia pasiimsi vaziuojancia
#14
Posted 2019 May 29 - 20:03
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#15
Posted 2019 May 30 - 03:04
#16
Posted 2020 April 21 - 21:39
Sveiki, turim tokią situacija Peugeot Boxer 2hdi 120kw,, vos užsikuria, suki suki išvis nekabina, iš antro karto pradeda griebti ir užsikuria, nėra skirtumo ar šalta ar šilta, na tik šilta ka užsikuria visada po gesinimo bet sunkokai, užkūrus duodi gazo ir meta juoda dūmą stipriai ir 5-6 uždusus dugna laikai vos greitėja... užmetėm kolbukes per visus purkštukus leidžia per grįžtama, per vieną daugiau per kitus mažiau, pakeitėm purkštukus ne naujus radom kas parduoda sakė tvarkingi tikrinti, įdėjom purkštukus, iš puse sukimo kaip bitutė kuriasi, bet iškart meta balta dūmą kol sušyla, tada išvis jokio dūmo nebemeta visiškai ir dirba negražiai mašina toks kaip traktoriukas atrodo nežinau kaip čia išsireikšti ''parpimas'', bet ir trauka atrodo pagerėjus, bet va tas negražus motoro darbas kelia nerimą, gal būtų kokių nors minčių, aišku ryt važiuojam gyvus parametrus tų purkštukų žiūrėt bandysim, bet gal kas yra susidūrę su kažkuo panašaus, būtų gerai išgirsti nuomones, iš anksto dėkoju.
#17
Posted 2020 April 21 - 21:43
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Posted 2020 April 21 - 21:49
Laimonai, ne. Dar pamiršau parašyti, kad prieš tai būdavo klaida visą laiką P0093, o dabar kai pakeitė šitus purkštukus, nebemeta tos klaidos, kai dabar jie nepririšti turėtų mesti kokią nors klaidą kompą užmetus ar nelabai? Kai nesu mechanikas tai gal kvailai skamba ką čia klausiu tai sorry iš anksto.
#19
Posted 2020 April 22 - 06:53
Ne, klaidos nemes, taciau butina priristi ir paskui adaptuoti kad viskas butu OK. Taipogo neatmesciau galimybes/problemos su kuro siurbliu esanciu bake arba jo maitinimu/laidais.
Edited by Laimonas, 2020 April 22 - 06:58.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#20
Posted 2020 April 22 - 12:07
Laimonai, Peugeot centre papasakojau viską kaip čia parašiau sako pravažiuok kokia 500km, jei neprasidirbs tada atvažiuok pažiūrėsime gali būti čia toks dalykas, kad jie prasidirbs, nes ilgai stovėjo be darbo. Dar vienas niuansas šiandien ryte užkūrėm mašiną užsivedė puikiai iš karto, bet motoras taip negražiai dirbo kol šaltas netolygiai tris kartus po biškį gazo davėm iki 2k apsukų ir užgeso motoras. Tada užkūrėm vėl ir dirbo jau gražiau iškart, bet kol šalta batas dūmas eina ir kai važiuoji spaudi gazą tas parpimas toks girdisi atleidi pėdalą ir nėra jo, ant GPS sąnaudos ženkliai didesnės rodo. Gal pas Tave būtų galima pasirodyti apžiūrėti?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users