Tadai,kas per Audi? Plačiau kas per aparatas? O Golfas jau nebepakils?
80. 86tų metų su 1,8 karbu, be vairo stiprintuvo, be elektrinių langų, be centrinio užrakto. Žodžiu tikra autentiška būlka su labai neblogos būklės kėbulu, netingint būtų galima net H numerius jai paimt. Juokinga, bet kriterijus atitinka.
Tikėjaus gal patiks, bet labai kažkokių super emocijų nekelia, o vairuot, kaip ir kiekvieną seną automobilį šiuolaikiniam eisme, sudėtinga. T.y. nėra sudėtinga, bet ilgiau važinėjant - vargina, nes variklis netraukia, stabdžiai nestabdo, vairas nesisuka ir t.t.
Turbūt porą mėnesių pavažinėsiu, draugam džiaugsmo ir juoko suteiksiu, draugą per bernvakarį pavėžinsiu ir stumsiu. Pirkau už 200eur, stovėjusią 10 metų. Dabar jau išspręsta krūva smulkių ir stambesnių trūkumų, su naujais diržais ir visais skysčiais, ir su TA, visiškai legali.
Visiem, kas labai važiuoja ant šiuolaikiškų automobilių ir pasakoja, kaip ten buvo gerai 80tųjų mašinos, rekomenduoju išbandyt prisimint. Kolkas ką teko iš tų laikų vairuot, tai BX toks daugiau mažiau geriausias, kur ir salone labai patogu, ir varikliai bent keli buvo pakankami net ir šiems laikams, ir stabdžiai neblogi, ir vairo stiprintuvas, ir elektriniai langai, ir centrinis beveik visuose buvo (jau tik super super plikuose nebūdavo). Bet vistiek gerokai labiau pavargsti tokį vairuoti mieste, nei kažką naujesnio. O su dauguma kitų tai labai pavargsti.
Dar jaučiu, kad su karbu bus reikalų. Čia toks geras variantas su originaliai sumontuotu japonišku Keihin, tai tas niekšelis visai atrodo geresnis už senus gerus vokiškus Pierburgus, nes po dešimties metų stovejimo nieko niekas nereguliavo ir nevalė, o pyst ir užsikūrė, ir veikia pakankamai gražiai, ir technikinėj CO trigubai mažesnis už maksimalią normą. Bet stipriau užspaudus šiltą, vistiek patrukčiot nori. Įjungus pirmą pacoso padėtį, truputį geriau, bet vistiek jaučiama. Įjungus antrą, trečia ar ketvirtą pacoso padėtis, kuo toliau, tuo mažiau traukia. Šaltam atvirkščiai. Gal truputį mišinys per riebus, gal tiesiog greitinantis siurblys nenori dirbti arba išvis koks antros kameros žikleris užsikimšęs. Nėra ten baisiai, bet tokių artefaktų nebūdavo. Nu vat wellkomen į karbiuratorių pasaulį sugrįžę
Reiks žiūrėt, gal karbiuratorių specialistas Artūras dar dirba Kaune, arba pačiam išmokt remontuot ir reguliuot sudėtingesnius karbiuratorius (mopedų ir motociklų sureguliuodavom iš akies ir klausos).
O dėl to, kaip tos Audi negesdavo, tai atsidarai kapotą ir žiūrint po dangčiu kairėj pusėj matai variklį su visais jam priklausančiais pribumbasais, o dešinėj pusėj matai žemę, kurią nesėkmingai bando pridengti pro ten praeinančios trys žarnos ir vienas laidas. Žodžiu galima įlipti po kapotu, atsistoti kojomis ant žemės, ir dar pašokti. Tai kam ten gesti...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugpjūčio 12 - 11:10