Kuro filtrai
#1
Posted 2019 July 16 - 11:56
Kokie šiuo metu esantys rinkoje kuro filtrų gamintojai priskiriami prie gerų? Visokiais Filtron ar Kamoka nepasitikiu
#2
Posted 2019 July 16 - 12:33
#3
Posted 2019 July 16 - 14:55
Purflux pakeičiau kokius tris, viskas gerai.
Edited by Bivainis, 2019 July 16 - 14:59.
#4
Posted 2019 July 16 - 16:19
Purflux sau tik ir perku.Beto prieš porą savaičių, pakeites filtrus išsiardžiau senąjį tepalo purfluxą (atitarnavo 8,5 kkm).Likau labai patenkintas,nes filtravimo elementas buvo visiškai neprarades formos, o ir jį patį vos atplešiau nuo korpuso, tiksliau gabalais išėjo keliais, nes patikimai buvo pritvirtintas.Patenkintas siuo gamintoju bendrai paemus.
Edited by Marius21, 2019 July 16 - 17:05.
#5
Posted 2019 July 16 - 17:45
#6
Posted 2019 July 16 - 20:55
Yra kazkas mataves, nelabai yra ploto skirtumu. Bet cia ju technologija, gal kemsasi tada maziau. Siaip PSA daznai naudoja Purflux korpusus kuro ir tepalo filtrams nuo seniausiu laiku, kai Purflux dar nebuvo Sogefi, o Mann dar nebuvo Hummel-Wix-Mann-Filtron, o Knecht dar nebuvo Mahle. Buvo nukrypimu su Mahle ar Mann kuro filtruose, bet nedaug. Oro dezese yra buve Mann sprendimu, beje labai neblogu su klipsais vietoj varztu.Siaip prioritete irgi Purflux,nes patys matot jog jo filtruojantis elementas zigzagais tokiais isdestytas,kas mano galva reiskia didesni filtracijos plota
Edited by tadas1991, 2019 July 16 - 20:56.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2019 July 16 - 21:48
Edited by Nelegals, 2019 July 16 - 21:49.
#8
Posted 2019 July 17 - 07:21
Atjungi slangutes ,pasildymo fiske ,jeigu yra.Isimi visa korpusa lauk.Atsuki dangtuka.Ismeti sena filtra, ispili kura.Isplauni korpuso vidu , isdziovini.
Idedi nauja piltra, tarpine , uzsuki iki zymos.Ji turi buti ant dangtelio ir korpuso.
Dedi korpusa atgal ,pajungi visas slangutes , iskyrus slangute kuri eina i auksto spaudimo siurbli.
Tada kriauses pagalba pumpuoji kura kol prades begti is antgalio ,prie kurio turi jungti slangute, kuri eina i auksto spaudimo siurbli.
Viskas.
#9
Posted 2019 July 17 - 08:18
Atjungi slangutes ,pasildymo fiske ,jeigu yra.Isimi visa korpusa lauk.Atsuki dangtuka.Ismeti sena filtra, ispili kura.Isplauni korpuso vidu , isdziovini.
Idedi nauja piltra, tarpine , uzsuki iki zymos.Ji turi buti ant dangtelio ir korpuso.
Dedi korpusa atgal ,pajungi visas slangutes , iskyrus slangute kuri eina i auksto spaudimo siurbli.
Tada kriauses pagalba pumpuoji kura kol prades begti is antgalio ,prie kurio turi jungti slangute, kuri eina i auksto spaudimo siurbli.
Viskas.
Filtras keičiasi su visu korpusu, tai eiga trumpesnė
#10
Posted 2019 July 17 - 18:48
Filtras keičiasi su visu korpusu, tai eiga trumpesnė
Cia kokiam auto?
#11
Posted 2019 July 17 - 18:51
Greiciausiai 1.6 hdiCia kokiam auto?
#12
Posted 2019 July 17 - 19:00
Greiciausiai 1.6 hdi
Jeigu su korpusu tada taip.
#13
Posted 2019 July 17 - 21:24
Cia kokiam auto?
C5 X7 2,2HDi 125 kw
#14
Posted 2019 July 17 - 23:02
Tiesiog atjungt visus vamzdelius ir fiskes, galima prie filtro pridedamais kamstukais uzsikimst svariosios puses vamzdelius. Jei yra metaline apsauga prieky, ja reiks nuimt. Tada atsukat filtra ir keiciat i nauja. Prijungiat visus vamzdelius, isskyrus ta, kur eina i auksto slegio siurbli (storesni, paduodama). Su kriause pumpuojat, kol atbega is filtro per ta vamzdeli kuras. Maunat vamzdeli atgal, dar pamaigot kriause kokia puse minutes, pajungiat sildytuvo fiske ir einat uzkurinet. Kai kurie filtrai virsuj dar buna turi nuorinimo varzteli, tada galima visus vamzdelius iskart pajungt ir pumpuot, kol atbegs per ji. Jei uzkurus uzges, dar papumpuot ir vel eit kurt, kol nebeges ir dirbs graziai.C5 X7 2,2HDi 125 kw
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Posted 2019 July 18 - 11:41
Prie to pačio, bet apie kitą motorą 2 HDI 100 kw. Youtube pilna filmukų apie kuro filtro keitimą, bet dauguma jų geriau nesivadovauti, nes daro neteisingai. Vieną radau lyg ir neblogą filmuką. Įdomus būtų meistrų komentaras.
(5) Vidange Peugeot 407 - YouTube
-------------------------------------------------------------------------------------
Edited by Bivainis, 2019 July 18 - 11:40.
#16
Posted 2019 July 19 - 17:23
Sitam motorui didelio skirtumo nera. Svarioji puse dangtelyje visa, ir vamzdeliai tik du, tai galima, jei labai skubant, ir nieko neisleidus ir neplovus imerkt nauja ir vistiek niekas nesuges (aisku nerekomenduotina, bet esu savo akim mates tokiu keitimu). Tik dangteli saugot nuo purvo ir iseinanti vamzdeli. Esme kad pirma naujas filtras isimauna i dangteli ir tik tada uzsukamas dangtelis. Ir kad pakeitus, gerai su kriause prapompuot per ta pati nuorinimo kamstuka arba iseinanti vamzdeli, kad pasalint kuo daugiau oro. Beje, Siemens ir Delphi reguliatoriai siu motoru nelabai linke kimstis, tai nera taip jautru, kaip senas Bosch.Prie to pačio, bet apie kitą motorą 2 HDI 100 kw. Youtube pilna filmukų apie kuro filtro keitimą, bet dauguma jų geriau nesivadovauti, nes daro neteisingai. Vieną radau lyg ir neblogą filmuką. Įdomus būtų meistrų komentaras.
(5) Vidange Peugeot 407 - YouTube
-------------------------------------------------------------------------------------
As tu kamstuku nuoronimo ir isleidimo, jei nebutina, megstu neliest, nes senos gumytes susijudina ir kartais nebelaiko, tada reikia zaist ir ieskot, ka ten pritaikyt idet
Purvina kura buna su siurbliu arba dideliu svirkstu issiurbiam ir paskui likucius isvalom.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Posted 2019 July 19 - 23:15
Aišku. Turiu labai didelį švirkštą ir specialią galvutę skirtą šiam filtrui. Einu keisti.
#18
Posted 2019 July 20 - 23:21
Su specialia geriau, bet jei nenuzindyti krastai (dar tik viena karta toki atveji radau, o keiciau bent 100 tokiu), tai pakanka paprastos 27mm galvutes ;)Aišku. Turiu labai didelį švirkštą ir specialią galvutę skirtą šiam filtrui. Einu keisti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Posted 2019 July 21 - 01:16
Su specialia geriau, bet jei nenuzindyti krastai (dar tik viena karta toki atveji radau, o keiciau bent 100 tokiu), tai pakanka paprastos 27mm galvutes ;)
Pakeičiau filtrą i originalų, made in Tunisia. Ant paties elemento buvo ir gamintojo pavadinimas kažkoks negirdėtas. Supakuotas kultūringai: elementas įdėtas į plastikinį maišelį, į atskirą plastikinį maišelį įdėta guminė tarpinė ir kamštukai. Pas mane, kaip nekeista, nenužysti veržlės kraštai. Spec. galvutė TS Tools buvo brokuota. Turbūt frezuojant išpjovas kreivai pastatė galvutę, bandžiau pas pardavėją pasikeisti, bet ir kita brokuota. Teko pačiam baigti "frezuoti" su dilde. Dabar idealu - iš vis jokios laisvumo .
Edited by Bivainis, 2019 July 21 - 01:19.
#20
Posted 2019 July 21 - 15:06
Tunisas gali buti Misfat.Pakeičiau filtrą i originalų, made in Tunisia. Ant paties elemento buvo ir gamintojo pavadinimas kažkoks negirdėtas. Supakuotas kultūringai: elementas įdėtas į plastikinį maišelį, į atskirą plastikinį maišelį įdėta guminė tarpinė ir kamštukai. Pas mane, kaip nekeista, nenužysti veržlės kraštai. Spec. galvutė TS Tools buvo brokuota. Turbūt frezuojant išpjovas kreivai pastatė galvutę, bandžiau pas pardavėją pasikeisti, bet ir kita brokuota. Teko pačiam baigti "frezuoti" su dilde. Dabar idealu - iš vis jokios laisvumo .
Jie yra nupirke prancuzu gana sena filtru kompanija Mecafilter(Lautrette) ir turejo jau senokai sutarciu su PSA, bet pagrinde OE filtrai ju gamybos (aisku su Mecafilter logo ) budavo senoms masinoms ir seniems varikliams. Arba dar labiau pasikele kokybe savo originalaus, ne nupirkto prekes zenklo, arba tas filtras jau einz praeitin irgi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users