Visokių pavadinimų stabilizatoriaus traukių buvau įdėjęs. Kaip nekeista, ilgiausiai (apie penkerius metus) laikė Topran, kuris nėra siejamas su gera kokybe. Tik 13000 km atlaikė Sasic ir teko keisti. Dabar vietoje jos įdėta Delphi, bus matyti kaip laikys. Kitoje pusėje Lemforder, jau 20000 km, dar nebilda.
Stabilizatoriaus traukės kai lengvai keičiasi ir jokių suvedimų ir reguliavimų irgi nereikia daryti, tai ir aš mėgstu su jom paeksperimentuoti. Dabar sau į 206 susidėjau Moog, nes kaina buvo vos vos didesnė už pigiųjų ir gal dvigubai mažiau už Lemfoerder, ir per 15kkm dar neišklibo. Gruodį bus technikinė, tai per ją arba prieš ją (jei netingėsiu pats persižiūrėti) sužinosim, kiek dar galima. Prieš tai, kai dar nebuvau tinginys, tai ant mamos Xantijos esu bandęs visokių, nuo "iki 10Lt/vnt" iki Lemfoerder ir panašiai. Realiai, pigesnių būtent pakabos dalių kainos ir kokybės santykis tikrai dažnai būna geresnis, kai už brangų sumoki dvigubai, o tarnavimo laikas pvz pailgėja tik 50proc.
Bet labai daug privalumo, bent man, prideda tas, kad rečiau reikia knistis ir gaišti laiko/pinigų. Tuo atveju detalės kainos skirtumas nekompensuoja kitų išlaidų.