Tiesiog atjungt visus vamzdelius ir fiskes, galima prie filtro pridedamais kamstukais uzsikimst svariosios puses vamzdelius. Jei yra metaline apsauga prieky, ja reiks nuimt. Tada atsukat filtra ir keiciat i nauja. Prijungiat visus vamzdelius, isskyrus ta, kur eina i auksto slegio siurbli (storesni, paduodama). Su kriause pumpuojat, kol atbega is filtro per ta vamzdeli kuras. Maunat vamzdeli atgal, dar pamaigot kriause kokia puse minutes, pajungiat sildytuvo fiske ir einat uzkurinet. Kai kurie filtrai virsuj dar buna turi nuorinimo varzteli, tada galima visus vamzdelius iskart pajungt ir pumpuot, kol atbegs per ji. Jei uzkurus uzges, dar papumpuot ir vel eit kurt, kol nebeges ir dirbs graziai.
Filtras pakeistas, pavyko geriau nei tikėjausi, užsikūriau, neužgeso, viskas ok. Pirma palaukiau kol atbėgs per paduodamą, užmoviau, tada dar pamaigiau kol atbėgs per grįžtamą už filtro. Jutūbėj žiūrėjau kaip keičia Land Rover Freelander 2 su tokiu pačiu varikliu, tai žmonės stengiasi neatjunginėti tos fiškės nuo paduodamo vamzdelio, nes tipo būna paskui nekontaktuoja, chek’as nedega, o mašina važiuoti normaliai nenori. Tik jie ten įvardina tą daiktą kaip kuro temperatūros daviklį, o čia lyg ir minėjot, kad pašildymas
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Šioje vietoje nesuprantu, kaip yra iš tikro? Beje, neatjunginėjau ir aš tos jungties, numoviau su viskuo