Išjungineju ekonominį režimą ir kita (economy mode) Vilniuje 868789321
Išjungineju ekonominį režimą ir kita (economy mode)
#2
Parašyta 2019 liepos 28 - 15:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2019 liepos 28 - 15:34
Nu jo, idumu, nes siaip kai padarai, exit to economy mode, issijungia tik kuriam laikui
#4
Parašyta 2019 liepos 28 - 15:38
Kai kuriem galima logika pakeist, kad ilgiau truktu gerokai, bet vistiek isijungia. O isjungt laikinai ne visiem bsi irgi neuzvedus iseina. Uz tai nebedarineju langu nesikuriantiem, kaip karsta bebutu ar kaip nepatogu neatidarius lango stumdyt...Nu jo, idumu, nes siaip kai padarai, exit to economy mode, issijungia tik kuriam laikui
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2019 liepos 28 - 17:50
Kai kuriem galima logika pakeist, kad ilgiau truktu gerokai, bet vistiek isijungia. O isjungt laikinai ne visiem bsi irgi neuzvedus iseina. Uz tai nebedarineju langu nesikuriantiem, kaip karsta bebutu ar kaip nepatogu neatidarius lango stumdyt...
Aha, zinau sita. Kartais nervina kai lauki kazko masinoj, nori paklausyt muzikos ir po kurio laiko isijungia economy
#6
Parašyta 2019 liepos 29 - 07:17
Šitas pranešimas negalioja(ne imanoma ištrinti)
Išjungineju ekonominį režimą ir kita (economy mode) Vilniuje 868789321
Šitas pranešimas negalioja(ne imanoma ištrinti)
#7
Parašyta 2019 liepos 29 - 07:38
Šitas pranešimas negalioja(ne imanoma ištrinti)
Šitas pranešimas negalioja(ne imanoma ištrinti)
Nesupratau .....
#8
Parašyta 2019 liepos 29 - 07:58
Dažniausiai žmonės ant žiemos akūmą pasikeičia po atjungimo visai logiškai padarytų apsaugų. Mašiną birbint valandą su įjungtu šaldymu ar šildymu kainuoja koks 0.5euro. Akūma keist 100kart brangiau.
Ok. Pasileidžia 3 valandom muzikos šašlyką kepdami. Akūmas 50proc. iškrautas. Pabaliavoja, grįžta namo ten 20km atstumą. Akūmas pasikrauna +10proc. Po to stovi kieme mašina kelias dienas su iškrautu akūmu arba drožiama mieste trumpais atstumais, o tada jau prasideda negrįžtami procesai. Akumuliatorius iškrauti galima (pilnai ar nepilnai) jeigu po to jis iškart pilnai įkraunamas.
Aišku tuos akumuliatorius kas 2 metai keist galima. Galima kas 10.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#9
Parašyta 2019 liepos 29 - 08:57
Dažniausiai žmonės ant žiemos akūmą pasikeičia po atjungimo visai logiškai padarytų apsaugų. Mašiną birbint valandą su įjungtu šaldymu ar šildymu kainuoja koks 0.5euro. Akūma keist 100kart brangiau.
Ok. Pasileidžia 3 valandom muzikos šašlyką kepdami. Akūmas 50proc. iškrautas. Pabaliavoja, grįžta namo ten 20km atstumą. Akūmas pasikrauna +10proc. Po to stovi kieme mašina kelias dienas su iškrautu akūmu arba drožiama mieste trumpais atstumais, o tada jau prasideda negrįžtami procesai. Akumuliatorius iškrauti galima (pilnai ar nepilnai) jeigu po to jis iškart pilnai įkraunamas.
Aišku tuos akumuliatorius kas 2 metai keist galima. Galima kas 10.
Muzikagalviai bele kokį akumą nebirbiant varikliui iškraus iki dugno per 3 val. Tai jų reikalas, gal turi kasmet po 100 eur pakaitiniam. Kitas reikalas tas economy modas kai kartais tikrai užknisa . Sėdi sau automobilyje, klausaisi sau tyliai muzikikės 25 minutes ir bac,-pačioj skaniausioj vietoj , be jokio įspėjimo atia...
#10
Parašyta 2019 liepos 29 - 09:02
Muzikagalviai bele kokį akumą nebirbiant varikliui iškraus iki dugno per 3 val. Tai jų reikalas, gal turi kasmet po 100 eur pakaitiniam. Kitas reikalas tas economy modas kai kartais tikrai užknisa . Sėdi sau automobilyje, klausaisi sau tyliai muzikikės 25 minutes ir bac,-pačioj skaniausioj vietoj , be jokio įspėjimo atia...
Na tas dar pakenčiama. Žmonėms būna, kad ryte ateina prie savo Citroen C5 X7 universalo automobilio su elektrine bagažine ir per naktį įsijungęs economy mode, ir bagažinė pati neatsidaro. Daugumai elektrinių bagažinių padaryta taip, kad kai neveikia elektra, rankomis lengvai atsidaro. Tai konkrečiam modeliui reikia lupti su tokia jėga, kad atrodo kažkas sulūš.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2019 liepos 29 - 09:46
Kažkada kai turėjau Astra g, gamtoj reikėjo daug garso ir muzikos, 4h grojo ant viso garso ir dar tiesiai ant klemų buvo pajungtas DC konverteris lempai ir jokio poveikio. Kūrėsi puikiai ryte.
Čia gal būna blogai, kai pridėta stiprintuvų ir kilovatinių bosų.
#12
Parašyta 2019 liepos 29 - 11:34
Na tas dar pakenčiama. Žmonėms būna, kad ryte ateina prie savo Citroen C5 X7 universalo automobilio su elektrine bagažine ir per naktį įsijungęs economy mode, ir bagažinė pati neatsidaro. Daugumai elektrinių bagažinių padaryta taip, kad kai neveikia elektra, rankomis lengvai atsidaro. Tai konkrečiam modeliui reikia lupti su tokia jėga, kad atrodo kažkas sulūš.
Labai dažna situacija Stebėjaus tik iki Palangos palėkęs 250 km ir darinėjau tikrai dažnai bagažinę 3 dienas be economy mode, matyt gerai pasikrovęs buvo. O mieste važinėjant tai nereikia ir ryto laukti, ateini su maximos maišiuku, darai ir pypt pypt, darykis pats tą bagažinę Dėl sunkumo tai jau pripratau, sunkiau, bet atsidaro
#13
Parašyta 2019 liepos 29 - 13:48
Labai dažna situacija Stebėjaus tik iki Palangos palėkęs 250 km ir darinėjau tikrai dažnai bagažinę 3 dienas be economy mode, matyt gerai pasikrovęs buvo. O mieste važinėjant tai nereikia ir ryto laukti, ateini su maximos maišiuku, darai ir pypt pypt, darykis pats tą bagažinę Dėl sunkumo tai jau pripratau, sunkiau, bet atsidaro
Su Lexia BSI parametruose reikia pakeisti nustatymą akumuliatoriaus įkrovimo logikos iš Battery charge module į BSI, tada realiau vertina įtampą ir ilgiau laikosi. Stebuklas nepasidaro, bet skirtumas jaučiamas, kad daugiau leidžia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2019 liepos 29 - 15:36
Yra kitas variantas, reikia nuresetinti(padaryti genuine) BSI, daryti kaip NAUJA ir pasirinkti Vehicle TYPE - TAXI. Nebebus economo. Bet ar kas nores eeproma nunesinet, rist per nauja variklio ECU, raktus, o jei dar JC tai... PAs kaikuriuos eina ir be chip islytavimo, tik BSI pakeist, kazkuriam is 607 esu padares.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 liepos 29 - 15:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Parašyta 2019 liepos 29 - 15:50
Yra kitas variantas, reikia nuresetinti(padaryti genuine) BSI, daryti kaip NAUJA ir pasirinkti Vehicle TYPE - TAXI. Nebebus economo. Bet ar kas nores eeproma nunesinet, rist per nauja variklio ECU, raktus, o jei dar JC tai... PAs kaikuriuos eina ir be chip islytavimo, tik BSI pakeist, kazkuriam is 607 esu padares.
Geras patarimas, šito nežinojau. AČIŪ
Taip, būdas čia toks labiau fanatikui arba sau. Na arba jei jau ir taip tenka keisti BSI ar kažką panašaus daryti, dėl ko reiktų daryti virgin bsi, bet vistiek naudinga info.
Dabar tik galvoju, ar visiem BSI tas būna ir ar visiem BSI tik naujiem išeina taip padaryt.
Su JC gal ir šūdas, bet patogu, kad EEPROMas bent jau iškart atsidarius galą numestas, nereikia plokščių ardytis per pusę ar panašiai
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 liepos 29 - 16:02
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0