Sveiki, įsigijau 407tą su automatine dėže. Buvęs savininkas tepalo dėžėj per 50k nekeitė. Bet, kaip suprantu, reikia. Klausimas ar reikalingas pilnas tepalo keitimas ar tik dalinis? Jei pilnas, tai kur rekomenduotumėt tai atlikti Vilniuje? Ačiū.
#1
Parašyta 2019 rugpjūčio 09 - 10:30
#2
Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 02:57
Pasikeiskit kaskart su variklio alyvos keitimu dalinį kiekį kokius tris kartus iš eilės, ir tuomet keiskit kas 50-60kkm.
Tepalas, jei Euro4 dėžė, pagal specifikaciją JWS3309, pvz Mobil ATF 3309. Jei naujesnis ir tikras Euro5, tuomet pagal JWS3324, pvz Toyota ATF WS. Reikia trijų litrų keitimui. Iš esmės gal ir galima pilti kokybiškų rimtų gamintojų universalias alyvas, bet tik jokių Dexronų...
Dėl vietos - nepasiūlysiu, gal vilniečiai pasiūlys.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 12:04
Mano tikslas nėra sutaupyt keliasdešimt eurų. Tiesiog niekuomet nesu susidūręs su automatų priežiūra ir daug mitų sklando. Vienas dažniau girdimų yra "jei viskas gerai, nelįsk". Bet neskamba patikimai. Norėčiau pasidaryti pilną keitimą ir ramiai gyvent toliau. Dėl to ir norisi užklausti čia, gal kas argumentuotai pasakys, kad tai dėl kažko yra blogai pavyzdžiui arba reikia žinoti kažką papildomai Galima būtų pasukti vieniem ar kitiem meistram, bet pasiskaitai tokių atsiliepimų, kad nesinori į tą pusę žiūrėt... Iš esmės jei yra stipriai rekomenduojami meistrai, galima ir į Kauną nuvažiuot. Man Vilnius ar Kaunas - atstumas panašus, tik kad į Vilnių ar taip ar taip važinėju.
Ačiū už nurodymą dėl tepalo, reikės atkreipti dėmesį servise prieš keitimą.
Šį pranešimą redagavo Gediminas407: 2019 rugpjūčio 10 - 12:12
#4
Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 12:18
Mano tikslas nėra sutaupyt keliasdešimt eurų. Tiesiog niekuomet nesu susidūręs su automatų priežiūra ir daug mitų sklando. Vienas dažniau girdimų yra "jei viskas gerai, nelįsk". Bet neskamba patikimai. Norėčiau pasidaryti pilną keitimą ir ramiai gyvent toliau. Dėl to ir norisi užklausti čia, gal kas argumentuotai pasakys, kad tai dėl kažko yra blogai pavyzdžiui Iš esmės jei yra stipriai rekomenduojami meistrai, galima ir į Kauną nuvažiuot. Man Vilnius ar Kaunas - atstumas panašus, tik kad į Vilnių ar taip ar taip važinėju.
Ačiū už nurodymą dėl tepalo, reikės atkreipti dėmesį servise prieš keitimą.
Nuoroda dėl tepalo specifikacijos labiau ir skirta tam, kad servise dažnai būna sugalvoja įpilti bet ko, nes nežino, ką reikia pilti, ir tingi pasigilinti, nes nėra laiko arba noro panaudoti smegaunę.
Kad pablogėtų po tepalo keitimo tokiai dėžei, yra tekę turėti pusantro atvejo. T.y. vieną pats mačiau ir bandžiau, nes pats ir keičiau, o apie kitą tik pats žmogus sakė, bet paskui pats atsisėdęs pabandyt nepajaučiau nieko blogesnio.
O tuo pirmu atveju tai pradėjo stipriai vibruoti po keitimo. Bet ten kažkas su ta dėže negerai buvo, įtariamai pridirbta remontuojant. Išleidau vietoj trijų litrų tepalo - penkis. O supilt atgal turėjau tris, bet tilpo kažkodėl keturi su trupučiu. Dar užsigaišo darbai, nes teko laukti papildomų dviejų litrų tepalo, ko niekada nereikia. Kitais atvejais pablogėjimų nebūdavo, o jų manau apie 30-50. Pakeitus 3-4 kartus dalinai, dažniausiai tas tepalas būna jau pakankamai gražus, švarus ir kvapnus. Pilnam keitimui reikalinga speciali įranga, kurią turi tik kai kurie automatininkai.
Jei jau yra kažkokie dėžės veikimo negerumai, tuomet tepalo keitimas nepadės arba padės tik laikinai, kol vyks tepalo keitimo metu su kompu paleista adaptacija (šitą padaryti nėra būtina, bet labai naudinga, todėl geriau jei keitėjas turėtų Lexia arba rimtą universalią įrangą, su kuria dėžei išeina ne tik klaidas nuskaityt ir nutrint, bet ir procedūras paleist), tai labiau profilaktinis darbas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugpjūčio 10 - 12:20
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 13:18
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#6
Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 15:03
Ar cia nebus variantas, jei deze dirba normaliai, pakeitus tepalus, prades durniuot, jei iki siol nekeista buvo, tai manau reiktu toliau vaziuot, juk cia ne vienam jau taip yra buve su sena auto, kad pakeitus deze pradedavo bludit.
Ar tai galioja ir dalinam keitimui, kai keiciama per 3-4 kartus?
#7
Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 16:42
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#8
Parašyta 2019 rugpjūčio 12 - 11:57
Aisim AM6 smugiuoja 4 pavaru . Po tepalu keitimo nei blogiau nei geriau pasidare.
#9
Parašyta 2019 rugpjūčio 28 - 13:19
Aisim AM6 smugiuoja 4 pavaru . Po tepalu keitimo nei blogiau nei geriau pasidare.
Nuresetinai smegenu counteri kad per nauja pasimokytu?
#10
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 04:52
Nuresetinai smegenu counteri kad per nauja pasimokytu?
Tas pasimokymas trumpam. Pradžioj atrodo, kad padeda, nes kol mokosi, švelnesniu algoritmu dirba, bent jau mes su kolegom tokią hipotezę iškėlėm. Max 1000km, kartais tik keliem šimtam. Žodžiu perekupinis variantas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 06:27
Tas pasimokymas trumpam. Pradžioj atrodo, kad padeda, nes kol mokosi, švelnesniu algoritmu dirba, bent jau mes su kolegom tokią hipotezę iškėlėm. Max 1000km, kartais tik keliem šimtam. Žodžiu perekupinis variantas.
Man atvirksciai, nusipirkau masina ir kartais vazinejant durniuodavo, tai smokteldavo nemaloniau, tai "uzvilkdavo" perjungima. Ne tai kad kritiskai, ne tai kad daznai, bet tiesiog juntamai ir po keitimo, ir resetinimo dingo sitie bajeriai Nors zinok, visai teorija, tikrai neneigsiu ))
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 rugpjūčio 29 - 06:35
#12
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 10:05
Man atvirksciai, nusipirkau masina ir kartais vazinejant durniuodavo, tai smokteldavo nemaloniau, tai "uzvilkdavo" perjungima. Ne tai kad kritiskai, ne tai kad daznai, bet tiesiog juntamai ir po keitimo, ir resetinimo dingo sitie bajeriai Nors zinok, visai teorija, tikrai neneigsiu ))
Įdomu, vienas is nedaugelio atveju tuomet
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2019 rugsėjo 23 - 12:55
Sveiki, įsigijau 407tą su automatine dėže. Buvęs savininkas tepalo dėžėj per 50k nekeitė. Bet, kaip suprantu, reikia. Klausimas ar reikalingas pilnas tepalo keitimas ar tik dalinis? Jei pilnas, tai kur rekomenduotumėt tai atlikti Vilniuje? Ačiū.
Labas. Ar pavyko rasti Vilniuj patikimą meistrą?
Maniškė (Peugeot 508, 2.0 HDI 120 kw 2012 m) pradėjo smūgiuot perjungus iš N į D, kai sušyla tepalas.
Visko prisiskaičiau forumuose, nuo tepalu iki Hidrobloko keitimo, bet reik pradėt nuo pigiausio varianto (pasikeist tepalus).
Jei kas iš forumiečių žinot parekomenduokit.
#14
Parašyta 2019 rugsėjo 23 - 13:40
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#15
Parašyta 2019 rugsėjo 23 - 14:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 12:41
Tai tepalus pakeist ir adaptacija paleisti tai galima, bet kad 90proc., jog nepades. Tiksliau pades, bet tik trumpam, t.y. kol vyks adaptacija, max iki 1000km
Skaiciau kaikam padeda, gal priklauso kiek pasidevejus greiciu deze/hidroblokas. Aisku patirties neturiu ir su Tado kompetencija gincytis negaliu, tik susidurus su problema pradejau dometis . Tik vat jei jau atiduot remontui ir rasti normalu servisa/meistra Lietuvoj sudetinga paskaicius atsiliepimus tiek siame tiek kituose forumuose. Toks jausmas kaip loterijoj, pasiseks ar ne...
Idomu posta radau pas prancuzus forume, visi dziauges kaip, kad atrade panaceja . Ten Peugeot servise pas juos pasidalino meistrai. Trumpai postas ir procedura skamba taip:
Procedura: "N > (3sec) > D > (3 sec) > N (5 kartus kartot)" ten ir foto prideta proceduros.
Aprašas (lietuviskai):
- Jeigu smugiuoja TIK is N i D perjungiant. Procedura pamineta auksciau.
- Jeigu smugiuoja is N i R. Procedura reik naudot sukeiciant D su R vietomis
- Jeigu smugiuoja is N i D perjungiant, bei zeminant pavaras is 5-tos i 4-ta. Dezes mechanine problema (Hydraulinis blokas)
As dabar ir galvoju, pas mane lyg irgi zemina pavaras gan grubiai, kai susyles tepalas.... Dar gal verta paminet, kad pavaros is antros i trecia ar tai is ketvirtos i penkta tolygiai didinant greiti jungiasi su tokiu dvigubu jungimusi, bet cia jau nuo tada kai turiu masina ir autovici sake nieko nemato blogo, tai neakcentavau sio reikalo...
Tadai rasei pirmam poste, cituoju "Jei tikras EURO 5 tada JWS 3324". Ka reiskia tikras EURO 5? Mano Peugeot 2012 metu kaip ir atrodo patenka i EURO 5, pagal ka nustatyt ar AW-1 (JWS 3324)) pilas ar JWS 3309. Ant VIN pas mane RHH (DW10C), tai kaip ir EURO 5 turetu but.
"The DW10B and DW10C are Euro 5-compliant, and therefore still available for sale in Europe"
https://en.wikipedia...SA_EW/DW_engine
Aciu isanksto uz atsakymus.
#17
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 20:20
#18
Parašyta 2019 spalio 01 - 20:04
Kiek as zinau situ automatiniu deziu neremontuoja Lietuvoje. Gali pakeisti tik hidrobloka bet kazko daugiau tai niekas nedaro.
#19
Parašyta 2019 spalio 01 - 20:48
#20
Parašyta 2019 spalio 17 - 19:52
tai kas remontuoja Aisina AM6 Lietuvoj?
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: automatas, am6, tepalai, keitimas
Aš ir mano Peugeot →
Vairuotojas vairuotojui →
Riebalų šalynimas iš kilimėlioSukūrė Eilinis, 2018 Kov 05 Tepalai, antifryzas, dyzelis |
|
|||
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobilių dalys (Parduodu, siūlau, keičiu) →
Dalimis Peugeot 607 2.7 HDI automatas 150kW 2007m Europa (Taurage)Sukūrė Preikshas, 2017 Bir 27 Peugeot, 607, dalimis, Europa ir dar 2 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Elektra ir elektronika →
Peugeot 407 klaidosSukūrė Peugeot jeg, 2016 Rgs 28 100kW dyzelis, automatas |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
407 2.7 automatineSukūrė Vitalij 2.7hdi, 2016 Sau 09 tepalai |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
307sw 1.6 hdi tepalai po turbinaSukūrė microlab, 2015 Geg 31 tepalai, turbina |
|
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0